Selam bebekler , yeni bölüme oy vermeyi unutmayın.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum , bol bol yorum .
Keyifli okumalar <3
YAZARDAN
Umay koltukta oturmuştu sarhoş bir şekilde uykuya dalmıştı. Sevdiği adam yanındaydı yoksa bir erkeğin yanında bu kadar rahat uykuya dalınır mıydı? Belki de Umay'ın hissettiği aşk değildi yalnızca sahiplenme duygusuyla bir adama bağlanmıştı .
Bunu gerçekten uzun süre düşünmeliydi, onu sevip sevmediğine karar vermeliydi . Bir ömrü sevdiğimiz kişiye harcayacaktık, bunun doğru olup olmadığını bilmeliydik.
Atakan elini uzattı ve sakince suratını okşadı, incitmek istemiyordu, onun neler yaşadığını çok iyi biliyordu . Onun yanan canını yakmayı hiç istemiyordu , ona dokunurken çekiniyordu bazen . Onun rahatsız olduğunu elbet o pis evde anlamıştı . Ama yine de dokunmadan duramıyordu, kendisinden korkmasını da istemiyordu, isteyeceği son şey bu olurdu .
Arabada daha fazla oturmak istemeyince aşağı indi ve diğer kapıyı da açarak sevgilisine uzattı ellerini . Bacaklarının altından tutarak kendisine doğru çekti ve kucağına alarak sıkıca sardı. Hasan'a işaret yaparak kapıyı açmasını istedi , Hasan koşarak eve ilerledi . Bu sırada Umay sarhoşlukla bir şeyler mırıldanıyordu ama pek anlaşılmıyordu.
Kokusu onu mest etmişti ,ayrıca tanıdık bir koku gibi hissediyordu ve kafasını gömüp saatlerce boynunda kalmak istiyordu . Eve girince ayağıyla kapıyı kapattı ve yatak odasına doğru ilerledi , o yatağında yattığı günden beri kokusu odasından gitmemişti. O kokuyla rahat bir uyku çekmişti ve yine ihtiyacı vardı. Tanıdık bir kokusu vardı sevgilisinin , daha önce bu kokuyu almış gibi .
Umay'ı dizine sabitledi ve bir eliyle belinden tuttu diğer eliyle de battaniyeyi açtı, Umay'ı dizinden indirip yatağa yerleştirdi . Üzerini değiştirmesi gerektiğini düşünerek Onun odasına gitti ve gecelik takımını aldı. Tekrar kendi odasına giderek yatağa ilerledi , onu bu gece deli gibi kıskanmıştı.
İlişki yaşadığı kadını başkalarının görme düşüncesi onu çıldırtmıştı, gece boyu evde kendi kendini yemişti.
Umay'ı sırtından tutarak yatakta sabitledi ve elbiseyi tutarak üzerinden çıkardı, gözleri sadece gözlerine bakıyordu. Umay istemeden asla gözlerini vücuduna değdirmezdi, hele ki böyle sarhoşken."Atakan " diye seslendi kalbini durduracak o mükemmel ses , hım diye bir ses çıkardı Atakan . Umay sarhoş olmasına rağmen Atakan daha çok kendinden geçmiş gibiydi . Tanıdık bir his vücudunu kaplıyordu, bu his yüreğini paramparça ediyordu .
Umay bir elini onun yüzüne çıkardı ve eliyle yeni yeni çıkan sakallarını okşadı, Atakan sadece yutukunarak Umay'ı yapacağı hareketleri izledi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
Teen FictionUmay Akçalı , hayatının kötü günlerini yaşarken daha küçük bir çocuktu, dokuz yaşından sonra kaderin ona güldüğünü zannetti ve hiç bilmediği bir yola adım attı. Dokuz yaşından sonraki hayatı daha berbat hale gelirse ne olur ? Umay bunlarla baş edeb...