"Σου ειπα πως θα έρθω σε δυο μερες απο το σπιτι . Ποιο είναι το γαμημένο σου πρόβλημα? Τι θελεις την μαλακία μου μέσα?"
Η κατερίνα εμεινε ακίνητη μπροστά στην μισάνοιχτη πόρτα της κρεβατοκάμαρας. Ο Δημήτρης της έκανε νοημα οτι μιλαει στο τηλέφωνο και εκείνη ψελλισε ένα συγνώμη. Που μιλούσε τοσο εκνευρισμένος?
Έκλεισε την πόρτα απαλά και βγηκε έξω στο ντεκ. Ο ηλιος στον ορίζοντα φαινόταν τεράστιος καθώς βυθιζόταν στη θάλασσα. Έψαξε το κινητό της και είδε πως ειχε αναπαντητες απο την Μυρσινη.
"Φίλη μου?"
"Είναι γελοιος και μαλακας ρε φίλε ο τυπος"
"Τι έγινε?"
Κοιταξε πίσω της και η σαλα ήταν άδεια. Κάθησε στην ξαπλώστρα και μιλησε χαμηλόφωνα "μαλώσατε?"
"η γυναικα του ειναι εγγυος ρε Κατερίνα! απο αυτόν οχι απο αλλον και υποτιθεται οτι μου εχει πει οτι δεν κανουν σεξ! ο γελοιος! και ποτε μου το ειπε ? αφου περασαν τρεις μερες ! δισταζε να μου το πει ! ο γελοιος!ας πει καλυτερα οτι ήθελε να πηδηχτουμε σε όλες τις στασεις πρωτα για να παρει θαρρος! και μην τολμήσεις να μου πεις οτι μου τα έλεγες!"
Η Μυρσίνη ήταν όντως σε έξαλλη κατάσταση. Δεκα λεπτα έκλαιγε απο τα νευρα της ενω ούρλιαζε και μετά παλι τον έβριζε.
"Τωρα που ειναι αυτός?"
"Διπλα μου ειναι ο καραγκιοζης και με ακουει!"
"Ρε Μυρσίνη!"
"Να παει να γαμηθεί όμως! εγώ φταιω ηλίθιε που αφησα την κολλητη μου για να ερθω στο σκαφος σου γελοιε καραγκιοζη!"
Η Κατερίνα ξεφύσηξε " δεν ξερω τι να πω.." ψελλισε καθως η φίλη της ακουγόταν να σκουπίζει την μυτη της.
"Τελοσπαντων..πες για το γκομενακι που χτυπησες. Είναι καλος στο σεξ? έδωσες κώλο? να θυμασαι να μην δινεις απο τις πρωτες μερες!"
Η Κατερίνα πνίγηκε " ακουει και αυτα που με ρωτας ?"
"Οχι ..μιλα ελευθερα αλλαξα δωμάτιο. Πες ..είναι καλός? τον έχει μεγάλο? τι λεει απο κορμί? θα βρεθειτε μετα τις διακοπες? βαζει προφυλακτικό ή θα γινω νονα?"
Η Κατερίνα γέλασε. Κοιταξε πίσω της στην σαλα που παρέμενε αδεια.
"Ειναι υπεροχος βασικά..τρυφερός, γλυκος, διακριτικός, νομιζω πως τον ερωτευομαι αληθεια"
"ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ"
Η κατερινα απομακρυνε το κινητο απο το αφτί της " και ειπαμε πως θα βρεθουμε και στην πόλη, ξερεις αφου δεν έχω σχεση και δεν εχει και αυτος"