"ΠΗΔΑ"
"ΟΧΙ "
"ΠΗΔΑ ΔΗΜΗΤΡΗ "
Ο Δημήτρης στάθηκε στην άκρη του γκρεμού. Κοιταξε χαμηλά κάτω καθως η Κατερίνα του έκανε νόημα μέσα απο το νερό να παει κοντά της, ο ήλιος έλαμπε και τα νερά έμοιαζαν σαν καθρεπτης του δάσους που τα περικύκλωνε απο παντού. Είχε χρόνια να έρθει εδω πάνω.
"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΕΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΩ"
"ΕΙΣΑΙ ΚΟΤΑ "
"ΠΟΣΟ ΕΙΣΑΙ ?ΔΕΚΑ? ΔΕΝ ΠΗΔΑΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ"
Η Κατερίνα γέλασε . Κολύμπησε ως την άκρη του ρέματος και στάθηκε κάτω απο το καταρράκτη. Έβγαλε το πάνω μέρος του μαγιό της και το άφησε πλαι στο βραχο . Ξαναγύρισε κάτω απο το νερό και κοιταξε προς τα πανω .
"ΠΗΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΝΤΑΜΕΊΨΩ"
"ΤΙ ΛΕΣ?" ο αερας επαιρνε τα λόγια της και τα διέλυε αλλά ήταν σχεδόν σίγουρος πως την άκουσε .
"ΘΑ ΣΕ ΑΝΤΑΜΕΙΨΩ ΛΕΩ ΑΝ ΠΗΔΗΞΕΙΣ"
"ΕΙΝΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΌ ΤΟ ΔΏΛΩΜΑ?"
"ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ"
Ο Δημήτρης γέλασε. Έβγαλε τα γυαλιά ηλίου του και ξεφορτώθηκε με μια κίνηση την μπλούζα του μένοντας με το μαγιό του. Κοιταξε κάτω στο γκρεμό. Ήταν ψηλά. Είχε απο παιδί να πηδήξει απο εκεί.
"ΘΑ ΠΗΔΗΞΕΙΣ?"
Πήρε μια μεγάλη ανάσα και έπεσε με φόρα στο νερό κανοντας την Κατερίνα να χειροκροτήσει φωνάζοντας . "ΜΠΡΑΒΟΟΟ"
Τον είδε να κολυμπά προς το μέρος της και να πηγαίνει κάτω απο το καταρράκτη. Το νερό έπεφτε στο πρόσωπο του . Έσκυψε προς το μέρος της και την επιασε απο την μέση . Έφερε τα πόδια της γύρω του και τον αγκαλιασε.
¨ηταν μια όμορφη μέρα.
"Περνάω όμορφα...είναι πολύ όμορφο μέρος..το δάσος εδώ πανω σε κάνει να ξεχνάς οτι είσαι σε νησί και τα νερά είναι τοσο κρυα και -"
"Πηδηξα" της ειπε σοβαρός κοβοντας την.
"Ναι όντως" του χαμογελασε πονηρά.
"Το ανταλλαγμα μου . Τώρα."
Τον αγκαλιασε με θέρμη , τον αγκαλιασε και τον φίλησε τρυφερά , ήταν υπέροχος και ήθελε να του πει πως μπορει σε δυο μέρες να έφευγε απο το νησί αλλά θα ήθελε να τον ξαναδεί αλλά δίσταζε. Δεν είχαν μιλήσει αν ξαναβρεθούνε. ¨ολο αυτό..ήταν μια καλοκαιρινή τρελα ..και ..όταν αυτο θα τελειωνε..