Εκανε λαθος?

747 160 95
                                    

"Επ..κάτσε φρόνιμα" τον ακουσε να λεει στην Μαρίζα καθως σηκωσε το κεφάλι του και αυτόματα τα μάτια τους διασταυρώθηκαν με αυτά της Κατερίνας. Η Ιωαννα γέλασε.

"Να και η ωραια κοιμωμένη εμφανίσθηκε"

Γελασε παλι κανοντας μονο την Μαρίζα να την κοιταξει χαμογελαστα. "Όντως ήρθες"επιβεβαιωσε και η δευτερη κοπελα τα λόγια της Ιωαννας. Τωρα την κοιτουσαν και οι δυο με το ίδιο ύφος.

Ο Δημήτρης ίσιωσε το κορμί του και άφησε την στέκα πανω στο τραπέζι του μπιλιάρδου. 

"Καλημέρα" της ειπε με σταθερό ύφος . Η ματιά του δεν κατέβαινε απο την δική της. Τι ήταν όλο αυτό?

Ένα πράγμα στο νου της μόνο ερχόταν να του πει. 

"Αι γαμήσου κυριε Ανδρέου"

Τους προσπερασε με βήμα ταχύ και μόνο όταν τον προσπερασε εκείνος απλωσε το χέρι του και την επιασε απο το μπρατσο.

"Μην" του ειπε αυστηρά κάνοντας το χέρι του να οπισθοχωρήσει.

"Αυτή η παίκτρια αποχωρεί απο το παιχνίδι σου" του ειπε στο ίδιο τόνο και ο Δημήτρης ξεφύσηξε.

"Είμαστε μεγάλα παιδιά δεν τρέχει κάτι, η Μαρίζα απλά είναι ενθουσιώδης"

"Ενθουσιώδης?" επανέλαβε την λέξη που χρησιμοποιησε εκείνος κάνοντας την να φανεί πολυ μικρή και σαχλή δικαιολογία.

"Όπως είπα. Αυτη η παικτρια αποχωρεί. Δεν είμαι των ομαδικών παιχνιδιών"

"Και καλά κάνεις" ειπε χαμογελαστα η Ιωαννα και η Μαρίζα γελασε.

"Αι γαμηθειτε κι εσείς"

"Μίλα καλύτερα δεν εγινε κάτι. Απλά παίζαμε" ο Δημήτρης έσπασε το ηρεμο ύφος του "απλά παίζαμε" της ειπε ξανά επιτακτικά σαν να ήταν υπερβολική, σαν να μην έτρεχε τίποτα.

"Δεν διαφωνούμε σε κάτι Δημήτρη. Το ξερω πως απλά παίζατε" ειπε ειρωνικά μετατρεποντας την φραση του σε κατηγορία. Χωρίς να πει κατι αλλο πήγε κατευθειαν στην κρεβατοκάμαρα.

ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Η σκέψη αυτή επαναλαμβανόταν στο νου της χωρίς να δίνει χώρο σε καμμία αλλη σκέψη. Απλά επρεπε να φύγει απο εκεί. Πήρε το σακίδιο απο το πατωμα και ξεκινησε να βαζει με γρηγορες κινησεις τα ρούχα της μέσα, επειτα μπήκε στο μπανιο πήρε την οδοντοβουρτσα, την βούρτσα ..

"Που σκατά ειναι ο φορτιστής ? " ψελλισσε με το σακίδιο στα χέρια της

"Εδώ" ο Δημήτρης της το έδωσε και εκείνη χωρίς να τον κοιταξει στα μάτια το έβαλε με βιασύνη μέσα στο σακίδιο της.

Το Κεντρί της ΜέλισσαςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin