"Με γλώσσα?"
"Στο μάγουλο βρε Μυρσίνη τον φίλησα. Σου λεω μας κοιτούσαν αλλά και να μην μας κοιτούσαν απο που και ως που να το κάνω αυτό?"
"Ξενέρωτη"
Πέφτω με φόρα στο κρεβάτι και κοιτάω το ταβάνι.
"Ρεζιλεύτηκα έτσι?"
"Οχι ρε φίλη εδώ βγαλατε τα μάτια σας σε όλες τις στάσεις και τωρα θα σε πιασει η ντροπή για ένα φιλί στο μάγουλο. Εγώ το γκομενάκι θα του ριχνόμουν στην ψύχρα πάνω στο γραφείο του."
Ξεφυσάω. Δεν μπορώ να τα βάλω με την Μυρσίνη.
Την επόμενη ώρα ακούω μουσική και εκείνη έχει κάτσει στο πάτωμα αγκαλιά με το κινητό της και ψαχνει ασταμάτητα αν έχει ινστα ο Δημήτρης ή φεισμπουκ. Της ειπα πως το έχω ψαξει ήδη αλλά λεει οτι είμαι άσχετη .
"Για όνομα..διακριτική παρουσια και στο διαδίκτυο! ποιος δεν έχει ίνστα?" μονολογεί καθώς ανανεώνω τα εμαιλ μου για ακόμη μια φορά. Μου υπόσχομαι να μην αγγίξω το κινητό μου για την επόμενη ώρα αλλά είναι αδύνατο. Δεν ξέρω αν έχω αγχος για την δουλειά ή απλά θελω ένα σημαδι επικοινωνίας απο εκείνον. Βεβαια ήταν πολύ τυπικός. Δεν νομίζω να έκανε κίνηση. Είμαι χαζή να το σκέφτομαι αυτό.
"Α! Εύρηκα!" αναφωνει καγχαζοντας η Μυρσίνη και αυτόματα εκτινάσσομαι στο πάτωμα μαζί της.
"Μαλάκα ήρεμα! ποση καψούρα τραβάς για τον διακριτικό? ρε τον μπήχτη το τρελανε το Κατερινάκι"
"Τι βρηκες?"
Της τραβάω το κινητό απο το χέρι και βλεπω ένα σαιτ με το όνομα της εταιρείας. "Είναι η εταιρεία που δουλευει. Έχει σαιτ!" λεω με ενθουσιασμό "τι μας λες ρε σαινι?"μου απαντα ειρωνικά και κοιτάω την κεντρική οθόνη. Έχει σε φωτογραφία το κτίριο που πήγα . Πλοηγούμαι και κοιτάω τις υπηρεσίες που προσφέρει, τα τηλέφωνα επικοινωνίας, το ιστορικό της εταιρείας, το.. -
"Εμ..τι είναι CEO?"
"O ιδιοκτήτης χαζή. Δεν διαβασες τις σαραντα αποχρώσεις του γκρι που σου πήρα δώρο? ο ήρωας ήταν ο CEO της εταιρείας . "
Γουρλώνω τα μάτια και ανασηκώνομαι
"Εδώ λεει πως ο CEO ειναι ο Δημήτρης Ανδρεου"
Μου τραβά απο το χέρι το κινητό της και κοιταζει κι αυτή. " Βρε μαλακα ο τυπος έχει όμιλλο! Ρε τι γκομενακι χτυπησες? και είχες άγχος να μην τον μπλεξεις που πήγες εκεί!"
Με χτυπά μια στο μέτωπο και πεφτω στο πατωμα με αξιολύπητο ύφος.
Καθε μικροσκοπική ελπίδα που ειχα να γινει κάτι εξατμίστηκε