To πρωί δυο πραγματα θα ακουγε εξίσου δυνατά όταν θα ανοιγε τα μάτια της. Το πρώτο ήταν η μουσική που επαιζε στο βάθος. Ήταν τζαζ? ακουγόταν ολοκάθαρα το σαξόφωνο και φωνές . Στριφογύρισε στο κρεβάτι αλλά ο ήλιος επεμενε να την ξυπνά. Ο δευτερος θορυβος σχεδόν αμέσως που ακουστηκε ήταν απο το τηλεφωνο της.
"Παρακαλώ?"
"καλημέρα " μια τυπική ευγενική φωνή στην άλλη ακρη της γραμμής την έκανε να ανασηκωθεί απο το κρεβάτι " σας καλούμε απο τα bluestarferries σχετικά με το αίτημα που ειχατε κάνει σε περίπτωση ανάκλησης καποιας θέσης. Σας ενημερώνουμε οτι έχουμε ακύρωση και μπορείτε να ταξιδέψετε σήμερα προς Πειραιά αν θελετε με το νυχτερινό δρομολόγιο των 10.30 "
"Τι?" ετριψε τα μάτια της και προσπαθησε να εστιασει σε αυτο που ακουγε. Η τζαζ μουσική τώρα σταμάτησε , ακουσε καθαρα γυναικείο γέλιο και μετά η μουσική παλι ξεκίνησε.
"Όχι δεν ενδιαφέρομαι θα κρατησω την μεθαυριανη θεση που έχω. Ευχαριστω πάντως"
Έκλεισε το τηλέφωνο και πήγε στο μπάνιο. Γρηγορα έκανε ενα ντουζ και φορεσε τα τελευταια καθαρά ρούχα της, ενα σορτσακι και μια κιτρινη μπλουζα . Έδεσε ψηλά τα μαλλιά της και ξεκινησε να ψάξει τον Δημήτρη.
Ειχε έρθει παρέα?
Δεν της είχε πει κάτι.
Στο βαθος του ντεκ εβλεπε τωρα καθαρα τρια άτομα να κάθονται. Για την ακρίβεια η μια γυναικα ήταν όρθια και γελούσε και φορούσε ένα άσπρο μαγιό, τα ξανθά μαλλιά της ήταν μαζεμένα προσεκτικά σε ένα κότσο και-
"τι.." ψελισσε μόνο καθώς εβλεπε καθαρά πια πως η γυναικά ήταν-
"Καλημέρα στην ωραια κοιμωμένη" η Αναστασία χαμογελασε εγκαρδια και πήγε προς το μέρος της. Η κατερίνα ήταν πλήρως σαστισμένη και δεν ήξερε πως ακριβως να αντιδράσει . Την είδε να την φιλά στα πεταχτά, διαδοχικά μια στο ένα μάγουλο και μια στο άλλο, κανοντας την να μαρμαρώσει.
"Περασμενα ξεχασμένα μην εχεις τετοια μούτρα" της ειπε αναλαφρα με ύφος ανωτερότητας καθως η Κατερίνα παλευε μεσα της να βρει κάτι, το οτιδήποτε να πει
"Καλημερα " ειπε τελος . Στο βάθος ο Αριστείδης , με ένα μπερμπερι μαγιό και χρυση αλυσίδα στο λαιμό της έκανε ένα ευγενικό χαιρετισμό χωρις να σταματήσει να μιλά στο τηλέφωνο και εκείνη το ανταπέδωσε. Το βλεμμα της σαρωσε το ντεκ αλλά ο Δημήτρης δεν φαινόταν πουθενά. Πάνω στο τραπέζι υπήρχε πρωινο και-
KAMU SEDANG MEMBACA
Το Κεντρί της Μέλισσας
Romansa"Τι φοβάσαι?" της είπε χαμηλόφωνα στα χείλη της .