Δέκα μέρες μετά
"Κυρία Αγλαίτσα το κοκκινο να επιλέξετε για τα νυχάκια σας παει με το μαλλί"
Η κυρία Αγλαία κοιταξε το είδωλο της στον καθρέπτη. Τα μαλλιά της περίτεχνα ξασμένα προς τα πάνω μόβιζαν στον ήλιο.
"Πάει και με το κραγιον μου" ειπε σκεφτική και κοιταξε πάλι τα χρώματα.
Η Μυρσίνη κοιταξε δίπλα της την Κατερίνα που λίμαρε τα νύχια μιας νέας κοπέλας με ξυρισμένο μαλλί. Ξεφύσηξε. Η φίλη της ήταν συνέχεια σκεφτική
"Βρε μας κατέστρεψε ο διακριτικός" μουρμουρισε χωρίς η Κατερίνα να της ρίξει ούτε ένα βλέμμα. Τα συζητήσανε άλλωστε τόσες φορές και άλλες τόσες αλλά η Κατερίνα δεν έλεγε να στειλει μηνυμα. Αλλά δεν έλεγε και να προχωρήσει παρακάτω στην σκέψη της. Συνέχεια θυμόταν πόσο όμορφα είχαν περάσει στο ποτάμι, όταν πήγαν για βουτιές στην θαλασσα , όταν ακουγανε μουσική και γελουσε εκείνος και την είχε αγκαλιά και αλλα τετοια που εκαναν την Μυρσίνη να απειλεί πως θα παρει το κινητό και θα του στείλει η ίδια.
"Ποιος είναι ο διακριτικός?" τα ματια της κυρίας Αγλαιας έλαμψαν, αγαπούσε τα ρομάντζα, τους γάμους- είχε παντρευτεί τρεις φορές- και φυσικά αγαπούσε και τα κορίτσια.
"Το γκομενάκι που χτυπησε στις διακοπες η Κατερινούλα"
"Για πες " την παρότρυνε η κυρια Αγλαια και της έδωσε πίσω το χρωματολόγιο.
"Μυρσίνη" ειπε αυστηρα το όνομα της η Κατερίνα και κοιταξε πίσω της. Η αφεντικίνα της δεν ήθελε να αναλώνονται σε προσωπικές συζητησεις .
"Λειπει καλέ, τι κοιτας?" η Μυρσίνη πήρε την λίμα και έσκυψε προς την κυρία Αγλαια.
"Φραγκάτος , μηχανικός ,μπλε μάτι, κορμί γυμνασμένο, σκάφος δικό του και με διαστημική αντοχή" της ειπε και εκλεισε το ματι της.
"Κατερινάκι μου συγχαρητήρια! κι εσύ δεν πας πίσω! όμορφο κοριτσι , με καστανα όμορφα μεγάλα μάτια, καλόψυχη και αρκετά ψηλή ! "
"Μυρσίνη" η κατερίνα ειπε ξανά το ονομα της αυστηρα αλλά η Μυρσίνη έσκυψε κι αλλο προς την μεριά της κυριας Αγλαιας
"να μας πειτε τωρα και εσεις μια συμβουλή." της ειπε συνομωτικά" Ενω το κοριτσακι μας περνούσε ωραια μαζί του εγινε μια στραβή και μια τυπισσα του την επεσε στην ψυχρα και τον φιλησε μπροστα της και αυτος δεν τραβήχτηκε"
Τα μάτια της κυριας Αγλαιας έγιναν δυο σχισμές θυμωμένες και το πανω χειλος της στραβωσε.