Capitolul VI

11 2 0
                                    

         În mai puțin de câteva secunde Lia o ia pe Morgana de braț și o trage după ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În mai puțin de câteva secunde Lia o ia pe Morgana de braț și o trage după ea.

- Și tocmai ce mă distram! zise Morgana încă zâmbind.

Cele două ies din mall la scurt timp după. Îmi închid ochii. Mă gândesc puțin. Părăsesc mall-ul și merg spre casă. Eram iar stresat. Dar era în regulă. Am acceptat deja faptul că până la urmă suntem eroi, și asta este viața noastră de acum încolo. Noi trebuia să fim acolo pentru ceilalți. Trebuia să-i protejăm. Este responsabilitatea noastră.

Le pot vedea pe cele două cum se certau. Erau la câțiva metri în fața mea.

- Jhon! fuge Lia spre mine și mă ia în brațe. Trebuie să-ți spun ceva.

- Oh, acum vrei să-i spui. Se uită Morgana spre mine cum o țin în brațe. Jhon trebuie să fie mereu acolo să-ți salveze fundul, de fiecare dată. Nu? Ești patetică. Mereu fugi de problemele tale în loc să le-nfrunți. Cât timp te vei ascunde în spatele lui?! se uită furioasă spre noi.

- Morgana! Lasă-mă-n pace! Te rog!

- Nu vezi ce ți-ai făcut?! Ce ne-ai făcut la amândouă?! își trânti ea pociorul in timp ce pământul crapă violent, din acesta ieșind țurțuri de gheață gata să ne sfâșie.

În momentul acela ne transportez pe toți trei în dimensiunea lui Ingrid, mai exact în curtea ei. Cerul era unul negru dar încă puteam vedea pavelele gri de pe insula plutitoare.

- Nu te poți ascunde veșnic de mine! Suntem una și aceeași! își prelungii Morgana mâna, care se transformase în apă.

Reușesc să mă apăr cu un câmp de forță ce apare în fața mea. Dispare la scurt timp după ce atacul Morganei eșuează. Deodată sunt luat de picioare și trântit de pământ în timp ce apa îmi îmconjoară corpul.

- Jhon! țipă Lia.

- Asta este între noi două! zbieră Morgana reușind să-mi smulgă colierul de la gât. Apa absorbindu-l până ajunge în pieptul ei. Cum vei mai fugi acum?! mă trântii Morgana de peretele palatului în timp ce apa din jurul meu înghețase, lipindu-mă de perete.

- Morgana! strigă Lia la ea. Oprește-te! Sau te voi face eu.

- Ce vei face?! o-ntrebă aceasta.

- Asta. Lia își întinse mâna spre ea iar Morgana explodă în mii de picături de apă.

Era apă. Morgana era făcută din apă.

Cele 9 Elemente:Tărâmul UmbrelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum