Capitolul IV

16 3 0
                                    

     — Vezi tu, noi nu putem exista în același timp

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


     — Vezi tu, noi nu putem exista în același timp. Eu voi devenii o parte din tine.

     Spuse tatăl meu din televizorul vechi din pod, în care am băgat caseta VHS. Voiam să-l cunosc. Voiam  să fiu alături de el. Trebuia să fac ceva. Orice. Când deodată, îmi vine o idee. Dacă am putut oprii timpul, poate era posibil să mă întorc în timp. Pe atunci puterile mele încă erau slabe, dar acum am puterea Rainbow. Trebuie să fie posibil. Vreau să-l cunosc. Vreau să fiu alături de el. Trebuia să-l cunosc, măcar o oră, măcar câteva minute.

     Mă ridic în picioare și îmi focusez privirea într-un punct fix. Deodată, acolo se deschide un portal cu margini acvamarin. Am reușit. Intru ușor în portal și subit ajung...în același loc? Nu a funcționat? Eram sigur.

     Cobor scăriile din pod ușor, unde aud vocea unui bărbat alături de o femeie în living. Cei doi chicotesc. Mă uit printre gratiile de lemn ale scărilor și pot vedea o femeie brunetă cum iese din casă. Era chiar el...stătea acolo. Tatăl meu era în fața ochilor mei. Am reușit.

      Reușesc să ajung în living, fix in fața lui.

     — Salut, îl salut eu zâmbind forțat. Eu...

     — Jhonathan! mă privii el deodată în ochi.

     Era extrem de speriat și îngrijorat.

     — Ce faci aici?! Pleacă imediat! Nu trebuie să fii aici! își acoperii ochii.

     — Stai...mă cunoști? dau eu să-l ating pe braț.

      — Nu te apropia! Nu mă atinge! Nu te uita la mine! Pleacă. Acum.

      Nu înțelegeam nimic. Unde era omul bun și iubitor din casetă? Ceva era schimbat și nu știam ce.

      — Pleacă! țipă el la mine, un portal auriu deschizându-se în spatele meu care mă absoarbe în el, fără voința mea.

      Eram înnapoi în living. În prezent. De ce a făcut asta? Mă întorc în spate și o văd pe Xanilia. Era extrem de nervoasă. Aceasta fără vreun avertisment îmi trage o palmă de mă dă pe jos.

     — Ce ai femeie?! Nu s-a schimbat nimic! Uite! Nu am afectat prezentul! Am vrut doar să-l văd pe tata.

     — Să nu-mi vorbești așa! Tu îți dai seama ce ai făcut?! Și în ce belele te-ai băgat?! Cum să te întorci în timp să îl vezi pe taică-tu?!

      — Stai calmă! Știu de efectul fluture! Știu că cea mai mică schimbare în trecut poate avea efecte radicale în viitor. Dar voiam doar să vorbesc puțin cu el.

     — Jhon! Nu e vorba de asta! Puteai să te vezi în trecut cu oricine dar nu cu el. Tu și cu el nu puteți exista în același timp! La propiu! Făcând asta ai dereglat și corupt complet linia temporală! Da, te-ai întors înnapoi, totul este exact la fel! Doar că nu e în același timp!

Cele 9 Elemente:Tărâmul UmbrelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum