Două săptămâni mai târziu de la evenimentele cu Morgana, Emma și Ingrid s-au întors din Italia ieri. Să nu mai menționez că Ingrid și-a luat un nou look de când a venit din Italia. Ieri am văzut-o cum purta o pălărie albă, ochelari de soare, un maieu negru cu un sacou alb. Iar pantalonii săi largi erau de aceeași culoare cacea a sacoului. Am salutat-o. Dar nu a vorbit cu mine.Arăta ca o adevărată doamnă. Plus că nu a stat în vacanța aia doar să se relaxeze, oficial a intrat în grupul nostru de Whatsapp și a învățat să folosească telefonul.
Cât despre Lia, m-a invitat dimineața asta să iau micul dejun alături de ea și mama ei. Mama mea nici nu mi-a mai dat mesaje măcar, oricât de ocupată ar fi trebuia măcar să-mi dea un mesaj. Am încercat să o contactez dar nu am primit nici un răapuns. Mă cam îngrijorează să fiu sincer. Nu știu dacă a pățit ceva sau și-a refăcut cumva viața, ceea ce nu m-ar mira.
Katerina s-a mutat în orașul zânelor și de-atunci doar acolo stă. Nu pot să zic că mă bucură asta foarte mult. Singura persoană care a mai rămas cu mine în casa aia este mătușa mea. În rest este foarte pustiu.
— Jhon dragule...nu-ți place? De cinci minute te tot holbezi la farfuria aia. Sunt puțin îngrijorată. Ai pățit ceva? se uită mama Liei în ochii mei.
Puteam să-i citesc grija și compasiunea din ochi. Privirea ei era așa caldă și dulce.
— M-am îngândurat puțin, atâta tot. Încep eu să mănânc cu poftă, deși mă simțeam deja plin.
— Jhon, tu de când nu ai mai mâncat ceva? Adica...arăți la fel dar din câte știu Lia mi-a spus că nu prea mănânci.
M-am blocat. În secunda aia am realizat că nu am mai mâncat de o lună absolut nimic.
— Asta e prima mea masă, după...mult timp – mă uit eu la mâna mea – mă simt la fel.
Mama Liei era complet speriată. În acel moment a albit complet la față
— Imposibil...zise ea. Arăți exact la fel.
Eram atât de stresat în legătură cu Madame Black&White încât am uitat complet să mănânc. Dar cumva pot supraviețui. Mi-am amintit acum. Luna trecută împlinisem un an de când am devenit Elemente. Am uitat complet să mă alimentez în acea perioadă. Mă simțeam plin de energie. Nu aveam nevoie să mănânc, dar încă aveam nevoie să beau apa. Încă simțeam senzația de sete, dar nu și cea de foame.
De asemenea, nu mă simțeam obosit mai deloc. Încă simt că aș putea fugi maratoane întregi fără să mă pot oprii.
— Păi se pare ca de când am împlinit un an de când am devenit Element alături de prietenii mei, și am obținut puterea Rainbow. Nu prea mai am nevoie de mâncare. Adică în tot acest timp mă simțeam mereu plin și energic. Nu-mi amintesc să mă simțit flămând în ultimul timp.
CITEȘTI
Cele 9 Elemente:Tărâmul Umbrelor
FantasiaVolumul 4 din seria "Elementele" Început - 8 August 2022 Atenție:Cartea poate conține scene de nuditate cu sau fără conotații sexuale. Totuși, aceasta nu va fi pusă la categoria "Pentru adulți" din cauza lipsei scenelor sexuale și a exprimăr...