Capitolul XII

16 3 2
                                    

     Am ajuns imediat la palatul lui Ingrid

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Am ajuns imediat la palatul lui Ingrid. Aceasta era singură, așezată frumos la masa rotundă.

     — Ai întârziat, îmi spuse pe un ton rece.

     — Am ajuns la timp, o contrazic eu.

     — Copiii din ziua de azi...face ea sunete din gură. Ia un loc.

    Mă așez pe unul din scaune, față în față cu ea.

     — Am detectat un dezechilibru foarte foarte mare. Și din fericire știu și sursa lui și cum s-a întâmplat? Poți să-mi explici ce s-a întâmplat, te rog?

     — E complicat. Înnainte să țipi la mine ești sigură că știi totul?

     — Deloc. Vreau să aud varianta ta să putem rezolva asta cu calm. Pentru că tu ești singura persoană pe care o duce capul din tot grupul, mai puțin Emma. Și ea este extrem de inteligentă. Deci spune-mi mai întâi ce ai făcut apoi spune-mi de ce. Vreau să rezolvăm asta.

     Inspir adânc, de parcă aș rămâne fără aer.

     — În primul rând m-am întors în timp să-mi văd tatăl. Odată ajuns acolo acesta m-a pleznit și m-a trimis înnapoi.

     — Continuă, mă intrigă ea. De ce ai făcut asta?

     — Pentru că nu este corect, o privesc în ochi. Vreau să-mi cunosc tatăl. Știu că este o parte din mine dar nu semănăm deloc. Vreau să-l cunosc pe el personal, nu vreau altceva. Vreau să pot fi acolo cu el.

     — Jhon, îți înțeleg frustrarea. Dar nemulțumirea și încăpățânarea ta nu fac decât să distrugă totul. Acum din cauza acțiunilor tale vor apărea o serie de consecințe spațio-temporale, ce sunt cauzate de momentul în care ți-ai întâlnit tatăl. Vouă vă este interzis să vă întâlniți, și imposibil din punct de vedere al legilor universului. În momentul în care ai fost trimis înnapoi nu a făcut-o să se descotorosească de tine, ci să protejeze universul. Acest timp nu mai este cel pe care îl știai dinainte. Este un timp corupt care va face orice să se autodistrugă. Însuși Cálicele vrea să urmeze acest exemplu.

     — Ce vrei să spui prin asta?

     — Adică – oftă ea ușor. Ce vreau să spun este că acest timp pe care îl știi tu se va șterge. Nu o va lua de la capăt. Acest Univers va fi distrus și va apărea altul în locul său. Un Univers care nu este corupt. Un Univers care este stabil. Totul este ca un ciclu. Fără lumină nu există întuneric, deasemenea fără distrugere nu există creație. Viața pe care o trăiești nu va mai fii aceeași. O să începi să delirezi, să ai amintiri false iar lucrurile din jurul tău nu o să aibă sens. Nu vei înnebuni. Universul va înnebuni. Din punct de vedere logic, ești Elementul Haosului, opusul meu. Tu ar trebui să nu fii afectat, și eu ar trebui să fiu cea care este dereglată de acesta. Am simțit dezechilibrul, dar eu nu am pățit nimic până acum. Și dacă eu nu am pățit nimic, tu o vei pății. Și ghici ce...asta nu are sens. Eu nu sunt afectată, ceea ce înseamnă că tu vei fi afectat.

Cele 9 Elemente:Tărâmul UmbrelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum