Capitolul V

11 2 0
                                    

     Două zile au trecut de la discuția mea cu Lyna, pare că se simte mai bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Două zile au trecut de la discuția mea cu Lyna, pare că se simte mai bine. Acum, ea este mult mai în largul ei. Emma și Ingrid au plecat deja în vacanță, în Italia. Jur. De când Ingrid a intrat în echipa noastră nu s-a despărțit de Emma, mereu era cu ochii pe ea. Să nu mai menționez că nu s-a întâmplat nici o anomalie temporală, deși încă mă gândesc la acea viziune cu Lia. Cum se uita în oglindă iar Nimfa Apei a apărut în reflexie. Era înspăimântător. Cred că ar trebui să o sun să văd dacă este în regulă.

     Îmi iau telefonul din buzunar și o apelez. Nu răspunde nimeni, decât vocea enervantă a robotului:"Abonatul nu este disponibil, încercați mai târziu." Deja mă omoară fata asta.

     Decid să o sun pe mama ei, în caz că știe ea ceva despre Lia. După două bipuri aceasta îmi răspunde.

     — Jhon dragule! Ce mai faci? Cum mai ești? Nu te-am mai văzut de mult.

     — Sărut mâna, sunt bine. Lia cum este?

     — Lia tocmai ce ieșea din camera ei! Era toată extrem de fericită. Din câte am auzit vorbea cu noua ei prietenă, Morgana.

     — Poftim? întreb eu confuz. Cine?

     — Morgana Weller. S-a întâlnit cu ea aseară și cele două s-au împrietenit extrem de rapid. Au atâtea lucruri în comun. De la felul cum arată, stilul în care se îmbracă și vorbesc. Parcă ar fi surori!

     — Păi mă gândeam să ies cu ea în oraș.

     — Ah, nu! Este cam ocupată! Merge cu noua ei prietenă la cumpărături. Și-a închis subit și telefonul.

     — Mulțumesc. Măcar știu unde să o găsesc. O zi bună!

     — La fel, dragule! Te pup! îmi închise mama ei.

     Cum îmi pun telefonul în buzunar, Xanilia apare din spatele draperiilor de la fereastră, de parcă ce tocmai ascultase conversația mea. Ceea ce sincer, nu mă miră. Și-a făcut un hobby în a apărea de nicăieri. Urmează să o văd îmbracată în scafandru dacă continuă tot așa.

     — Pot face și asta. Dar nu pentru asta sunt aici, zise ea. Du-te la mall și să nu-ți iei ochii de pe fata aia Morgana. Ceva miroase putred aici. Hai du-te! Nu sta!

     — Bine, bine! ies eu pe ușa camerei mele.

     Ajuns pe stradă merg în pas alert către mall, care e la douăzeci de minute distanță de mine.

Cele 9 Elemente:Tărâmul UmbrelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum