İki gün sonra...Siz : Tahir neredesin sen ?
Siz: annen bugün seni bir kadınla kafede görmüş.
Siz: Bana kocanın yanındaki kız kim dedi .
Siz: o kız kim Tahir?
Koca: annem galiba Ebrudan bahsediyor.
Koca : bugün tüm gün birlikteydik .
Siz: öyle mi?
Siz: Ebru kim ? Ve niye göz önünde dolanıyorsun onunla?
Koca: Arkadaşım.
Kanadadan bugün geldi hatta bu gece misafirimiz olabilir belki .Tahirin yazdığı mesajı okuyup bir şey yazmadan kapattım telefonu. Bu nereden çıktı şimdi?
Bide tüm gün birliktelermiş . Benimle bir kere dışarı çıkmasın ,ama tüm gün Ebruyla gezsin .
Oh ne ala memleket.
Tahirden art arda mesaj gelsede hiç birini okumayıp telefonu kapatıp banyoya gittim .
🐾
Yaklaşık birkaç saat sonra art arda çalan zille zorda olsa televizyonun önünden kalkıp kapıya gittim.Hayır bunun anahtarı var zaten beni niye rahatsız ediyor ki ?
Kapıyı açtığım an gördüğüm kişiyle göz devirip "kapıyı niye çalıyorsun Tahir?"
"İçeri girmek için " dedi ayakkabısını çıkarıp salona giderken.
Hayret yanında kimse yoktu . Kapıyı kapatıp elimi göğsüme koyarak salona kadar takip ettim.
Koltuğa yaylanıp ellerini açıp koltuk başlığına koyduğunda nedensizce sarhoş olduğunu düşündüm.
Yanakları kızarmıştı, gözleri akıyordu.
Evet sarhoştu.
"İçtin mi sen ?"
"Evet" diyip başını bana çevirdiğinde göz devirip masadan telefonmu aldım.
"Kiminle içiyordun ?" Dedim koltuğa oturup gözlerine bakarak.
Resmen kocasına hesap sorun kadın gibi hissediyordum.
Gözlerini kısarak gülümsedi. Ve bu gülüş gereksizce kalbimi ısıttı an içinde.
Mavi gömleğinin yakaları göğsüne kadarı açık olduğundan zincir kolyesi farkediliyordu ve açıkçası yakışıyordu.
Elindeki siyah bilekliklerde çok hoştu. Saçları biraz dağılmıştı ama farklı bir hava katıyordu ona.
"Yalnız başıma içtim " dediğinde sanki rüyadan ayılmış gibi ona döndüm.
"Niye içiyorsun ?"
"Canım istedi " diyip başını geri atarak şarkı mırıldanmaya başladı.
Mavi nurdan bir ırmak
Gölgede bir salıncak"Tahir ne yapıyorsun kalk odana " dedim önüne geçip elimi uzatarak.
"Hadi odana "
"Yardım edecek misin?"
"Evet hadi " dediğimde elini uzatıp omzuma koydu .
Tek elim belini saraken diğer elim omzumdaki elini tutuyordu .Bu kadar yakın olmanın sonucunda burnumu sızlatan kokusu benide sarhoş edecekti şimdi.
Parfüm seçimi kesinlikle çok iyi.
Sevişmek, ah, ne hoştur
Yıldızların altında.Odaya varıncaya kadar şarkı söyledi.
Birde ikimiz kalsak
Yıldızların altında.Kapının önüne geldiğimizde ayağımla açıp Tahirden önce giderek yatağı açtım.
"Hadi yatağa gir "
Lafımı ikiletmeden üstündeki gömleğin düğmelerini açıp tamamen çıkararak yatağa girdi .
Hayır Defne gözünü pürüzsüz göğsünden acilen çek. Üstünü örtüp yanındaki lambayı kapatarak yönümü kapıya doğru çevirecekken kolumdan tutmasıyla durdum.
"Birlikte uyuyalım"
Hayır dememe fırsat vermeden yatağı açtı.
"Lütfen" diye devam ettirdiğinde birkaç saniye yüzüne bakıp omuz silktim.
"Yana kay "
Anında dediğimi yapmıştı. Yavaşça yatağa geçip üstümü örtüp heyecanımın dinmesi için yönümü kapıya çevirip kapattım gözlerimi.
Ama nafile. Yatağa girdiğim andan itibaren avuç içim terliyor ayaklarım titriyordu. Bunların hepsi bir saniye
farkla gerçekleşmişti .
Kalbimde inanılmaz bir sancı vardı. Üstelik karnım ağrıyordu heyecandan.
Bu kadar stres yetemezmiş gibi bu sefer elini tamamen karnıma koyup iyice arkama geçti.Duracak derece de hızlanmıştı kalbim . Onun yanında kalmak her yönden acı veriyordu ama bir kadarda güzeldi.
Gözlerimi kapatmaya çalışsamda yapamıyordum sadece dik dik kapıyı izliyordum .
Allah'ım lütfen bana yardım et .
Tahir kendince uykuya dalarken tüm geceyi ölmemek için dua etmekle geçirdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCACIĞIM ?( Tamamlandı)
RomanceEğlence ve mizah dolu bir hayat. Birbirini tanımadan evlenen çiftin birbirine katlanma çabaları