Seni bekliyorum

61.2K 2.5K 307
                                    

Siz : yemek hazır hayatım

Siz : seni bekliyoruz

Tahir çevrimiçi

Tahir : beklemeyin hayatım geç geleceğim

Tahir : Egemen geliyor parayı ona ver tamam mı ?

Siz : tamam aşkım

Siz : çok mu geç kalırsın?

Tahir : biraz sürer

Siz : tamam

Siz: seni seviyorum bu arada

Tahir: 💙

Telefonu kapatıp salonda telefonlarıyla oynayan Mert ve Cansuya döndüm.

"Masa hazır"

" Geliyoruz " dedi Cansu ayaklanarak, ardından Mert geldi .

Hep beraber sofraya oturarak sakince yemeğimizi yemeğe başladık. Cansu sürekli telefondaydı.

" Cansu yemeğini ye sonra
oynarsın  "

" Abla bir resim çekindim onu editliyorum " dediğinde başımı hafifçe telefonuna çevirdim.

" Göstersene

" Bak " dedi telefonu bana uzatarak.

Resime baktığımda yüzümde yaranan gülümsemeyle Cansuya döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Resime baktığımda yüzümde yaranan gülümsemeyle Cansuya döndüm .

" Çok güzelsin birtanem "

"Teşekkürler ablacığım" diyip telefonu kapatıp masaya bıraktığında gözüm Merte sataştı . Cansuya sanki iğrenç bir yaratık görmüş gibi bakıyordu.

Ve Cansuda bunu fark etmiş olacakki gözlerini devirip yemeğine döndü .

Genelde ablalık damarlarım kabarmalı ve patlamalıydım ama kendimi tuttum.
Mert gay kadınlara böyle yaklaşması normal, ama o şekilde bakması doğru değil.

" Kapı çaldı" dedi Mert kaşığı ağzına götürmeden.

" Egemen gelmiştir"

Bunu söylememle  Mert'in değişen ruh halini kolaylıkla farkettim.

Aceleyle gidip kapıyı açtım ve tahmin ettiğim gibi Egemen gelmişti.

" Hoşgeldin Egemen "

" Hoşbuldum yenge " diyip içeri geçti.

" Tahir -"

" Biliyorum. Sen geç içeri parayı alıp geliyorum" dediğimde itiraz etmeden içeri girdi.

Bende hemen koşar adımlarla odaya gittim. Umarım Mert ve Egemen arasında ben dönünceye kadar sorun çıkmaz .

Hemen odaya koşup kasayı açarak tüm paraları siyah bir çantaya topladım.

KOCACIĞIM ?( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin