Ben babanı hala çok seviyorum bebeğim. İlerde bu yazdıklarımı okuyunca bana kızma tamam mı . Gururum ve aşkım yüzünden hepimize ama en çokta kendime zarar verdiğimin farkındayım.
Baban benim için doğru kişi olamadı maalesef. Ama senin için dünya üzerindeki en iyi baba olacak. Belki bir anne.
" Hazır mısın Defne?"
Tahirin sesini duymamla defterimi kapatarak dolan gözlerimi kısa süreliğine yumdum.
Sabahın erken saatleriydi. Ve biz hastanemizde olacak randevumuz için şimdiden hazırlanmıştık.
Dün gece heyecandan uyuyamamıştık ikimizde. Ve evet dün iptal olmuştu hastane işi. Sancım olduğundan yataktan çıkamamıştım." Ne yazıyorsun yine ?"
Önüme geçtiğinde başımı sallayarak bir adım geri gittim .
Dün gece duş almasına rağmen sabah açılır açılmaz kendini banyoya atmıştı yine. O yüzden dakikalardır salonda oturmuş onu beklemiştim." Günlük yazıyorum"
" Ne günlüğü" diye sordu ıslak saçlarını eli ile arkaya iterek.
Sakkallarını traş etmişti, yoğun parfüm ve saçlarından gelen şampuan kokusu ile eski Tahir duruyordu önümde.Süslü Tahir.
Siyah kazağı,siyah pantolonu ve az sonra üzerinde olacak siyah uzun montu ile ışık saçacaktı yine etrafına.
Ben onu kendimden aslı olmadan derin derin süzerken o hala cevap bekliyordu sorusuna." Bana da göstersene o günlüğü"
" Olmaz "
" Niye ?"
" O bebeğime özel sadece" diye cevapladım keskin dille reddederek.
Zor günlerimi sadece onunla paylaşmıştım. Geceleri onun için ağladığımı bilmesine gerek yoktu." Ben zaten okurum onu "
" Ben ölünce okursun anca "
Sadece şakasına ağzımdan kaçan cümleye karşı an içinde değişti yüz hatları Tahirin. Ve bu net şekilde belli olmuştu anında .
" Yani asla okumayacağım "
" Niye?"
" Uzatma konuyu Defne-"
" Uzatırsam nolur?" diye lafını keserek merakla yukarı kaldırdım kaşlarımı.
"Nereden çıkarıyosun ki böyle şeyleri"
Aslında bu konuları açmak benimde hoşuma gitmiyordu.Fakat Tahiri endişelendirmek başka konu.
" Her canlı bir gün ölümü tadacaktır
ama "" Sen böyle devam edersen senden önce ben tadacağım ölümü "
Bu sefer aynı onun verildiği tepkiyi içgüdüsel şekilde ben verdim .
" Allah korusun "
Bunu tamamen içimden gelerek söylemiştim. Allah'ım sen koru .
" Nasıl güzel mi ?'
" Kes sesini Tahir " dedim sinir bozukluğu ile yanından geçerek. Hamile bir kadının yanında söylenir şeyler mi bunlar ? Ölümü tadacakmış.Gerizekalı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCACIĞIM ?( Tamamlandı)
RomansaEğlence ve mizah dolu bir hayat. Birbirini tanımadan evlenen çiftin birbirine katlanma çabaları