Tozlu ve engebeli yoldan yavaşça ilerleyen bir araba Morgen' ların evinin önünde durdu.
Pavel Kylie'ye seslendi ;
-Gitme zamanımız geldi.Kız kardeşi biraz sonra elinde bir valiz ile kapıda göründü.
- Geldim. Valiz biraz ağır.
-Dur sana yardım edeyim. A-aman tanrım bunun içine ne koydun sen ? Salondaki koltukları da mı getirdin ?
- Amma abarttın bir kaç kitap sadece.
Gülümseyerek arabadan içeriye girdiler.
Pavel , uzun uzun evini izledi. Ev gözden kaybola dek derin düşüncelere ardından baktı. Daha sonra derin bir iç çekip yoluna odaklandı.1,5 saatlik yoldan sonra Blackford'a vardılar.
Kylie yol boyunca ağabeyi ile sohbet etmekten geri kalmadı. Bu anların bir daha tekrar etmeyeceği ihtimalini iyi biliyordu.Ellerindeki valizler ile Blackford akademisinden içeri girdiler.
Göze ilk çarpan şey girişin hemen solunda duran dev kartal heykeliydi. Kylie uzun uzun baktı. Bu heykel onda ilginç duygular yaşatmıştı. Bu duyguları tarif etmeye çalıştı. Sonunda " Ne ürkütücü bir heykel " diyerek kendini tatmin etti.
Ardından içeriye girdiler.Yaşlı bir adam onları telaşla karşılayıp valizleri aldı.
- Buyrun lütfen , Bay Lucas' ın odası üst katta.
Yaşlı adamın ardından yürürken gözlerini bu ihtişamlı yapının mimarisinden alamıyorlardı. En az dışı kadar içi de sanat ve tasarımın başarısından nasibini almıştı.
Merdivenleri çıktıktan sonra sağdan ilk oda Bay Lucas'ın odasıydı. Odadan içeriye girdiler. Bay Lucas koltuğa oturmuş , bir şeyler düşünmek ile meşguldü.
Onların içeriye girdiğini gördüğünde yavaşça yerinden doğruldu.- Merhaba Bay Morgen , sizi tekrar görmek ne güzel.
- Teşekkür ederim Bay Lucas.
Bay Lucas Kylie'ye bakarak;
- Blackford Akademisine hoş geldiniz küçük hanım .Kylie gülümsedi. Bir süre oturduktan sonra. Pavel Bay Lucas ile özel konuşmak istediği için Kylie'ye Blackford'u gezmesini söyledi.
Kylie Bay Lucas'ın odasından çıkıp etrafı gezmeye başladı. Kaybolmamak için pek uzaklaşmıyordu. Bay Lucas'ın yaşlı biri olmasını beklerken bunun aksine 40 lı yaşlarda görmenin şaşkınlığını düşünüyordu. Düşünceleri duyduğu ses ile sona erdi.
Yarı açık kapının önünden geçerken labaratuvarda konuşulanları merakla dinlemeye koyuldu. Yüksek sesle mırıldanan birinin sesi geliyordu. Kylie'nin pekte anlamadığı konular üzerine konuşuyordu. Bir süre sonra ses kesildi. Kylie ordan hemen uzaklaşmak isterken labaratuvardan beyaz önlüğü leke içerisinde , gözlüklü, kel bir adam fırladı.
- Seni sahtekar seni... Burda beni mi dinliyorsun, projemi kimseye yedirtmem ben , bilgilerimi çalmak istiyorsun değil mi seni küçük fare.
Boş ve sessiz koridor, bu cırtlak ses ile yankılanmaya başladı. Aralıksız suçlamalar ve hakaretler yağdırdıyordu, Kylie'nin kullağını çekmeye yeltendi. Tam o sırada Pavel' in sesi ortamda sakinliği sağladı.
- Sakın kız kardeşime dokunmaya kalkışmayın. Siz kim oluyorsunuz?
- Ne ? Birde beni mi suçluyorsun ? Kız kardeşin olacak bu kız kapıda beni dinliyordu.
- Pavel , sadece geçiyordum ve küçük bir meraktı. Böyle olacağını bilemezdim .
- Küçük bir merak ha
Bay Lucas oldukça sakin bir tavırla elini kaldırdı.
- Profesör lütfen , bu kadar yeterli. İşinize dönün.Profesör tekrar konuşmaya niyetlendi. Bay Lucas onu işaret parmağıyla uyardı. Sinirli bir şekilde labaratuvara tekrar girdi.
- Çok özür dilerim. Profesör haklı, bu yaptığım yanlış.
Ağabeyine " daha ilk günden sıkıntı çıkardım bakışı attı" .-Bayan Morgen , bu tür şeylerin bir daha tekrarlanmaması konusunda lütfen hassas davranın . Blackford'ta disiplin çok önemlidir. Öğrencilerimizin etik kuralları çerçevesinde davranmasını isteriz.
Kylie pişmanlıkla cevapladı.
- Bir daha tekrarlanmayacak.Pavel için gitme vakti geldiğinde Kylie ile konuşmak için bahçedeki bir bankta oturdular.
-Pavel görüyorsun ya işte daha ilk günden sıkıntı çıkardım.
- Böyle basit şeylerin seni olumsuz etkilemesine izin verme sadece tekrar etmemek için çaba göster. Buradaki insanlar ile iyi anlaşmaya bak. Kendine düşman yaratma.
- Ya onlar düşman olmayı seçtiyse?
- Öyleyse sonuna kadar mücadele et. Sana hep güvendim. Ve güvenmeye devam edeceğim.
- Teşekkür ederim. Bende sana hep güvendim . Kurabiyelerimi almak için arkama dönmemi sağlaman dışında.
-Asla dönmezdin.
- Kesinlikle.
-Kylie bak ne güzel bir kuş .
Kylie yukarı baktı. Pavel kız kardeşinin yanağına bir öpücük kondurdu.
- Bu sefer inandın.Kylie gülümsedi. Sıkıca sarıldıktan sonra Pavel arabaya doğru yürüdü. Araba kıvrımlı yolda kaybolana dek Kylie, Pavel'in ardından baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKFORD AKADEMİSİ
Science Fiction2. Dünya Savaşı dehşet saçmaya devam ederken İngiltere'nin en güvenilir eğitim kurumlarından olan Blackford Akademisi , yetenekli gençlerin umudu oldu. Peki ya bu Akademide her şey umut edildiği gibi gitmezse... 2. Dünya Savaşı'nın seyrini değiştirm...