YAYYY Robin leeft weer! Dus ja nu weer Robin perspectief een tijdje :)
Veel leesplezierrrrr!Pov Robin:
Ik word wakken op een plaats die ik even niet zo snel kan plaatsen ik hoor stemmen.
'Sam, Bjürg hij wordt wakker!'
Het is Thomas.
'T-Thomas?', vraag ik zacht.
'Hé je bent weer wakker!'
'W-wat is er gebeurd? Waar ben ik?', mijn achterhoofd bonkt alsof er met 24 hamers op wordt geslagen en mijn armen doen ook zeer.
'Je bent in het ziekenhuis Robin ik weet niet precies wat er gebeurd is maar Bart en Frank komen zo, die kunnen je het beter uitleggen'
Dan komen Sam en Bjürgen ook binnengelopen.
'Yes! Je bent wakker!', schreeuwt Bjürgen zowat, ik krimp ineen van het harde geluid, het doet pijn aan mijn hoofd.
'Bjürgen niet zo schreeuwen hij heeft volgens mij barstende koppijn', zegt Thomas een klein beetje bezorgd ik knik bevestigd.
'Ow sorry!', zegt Bjürgen meteen verontschuldigend.Na laten we zeggen 10 minuten komen Bart en Frank de kamer binnen.
'Robin! Oh ik heb je zo gemist man!', Bart loopt naar me toe en geeft me een knuffel, Frank glimlacht, op sommige momenten lijkt hij net m'n vader niet dat ik daar problemen mee heb een vader van mijn leeftijd altijd handig toch?
Nadat Frank me ook een knuffel heeft gegeven vraag ik aan ze wat er gebeurd is.
Sam, Bjürgen en Thomas lopen de kamer uit aangezien ze ons ff privacy willen geven of ze gaan wat eten halen maar dat is niet duidelijk voor mij.Frank en Bart leggen het hele verhaal uit en ze eindigen bij hoe Frank mij ging reanimeren.
'Wauw serieus? Nou supererg bedankt Frankie!'
Hij lacht om de bijnaam
'Frankie? Serieus? Kun je niet wat beters verzinnen?', lacht hij.
Dan loopt er een dokter binnen.
'Oh u bent wakker zie ik, we hebben even overlegd en we hebben besloten dat u weer naar huis mag op voorwaarde dat er wel de hele dag iemand bij u in huis is om op te letten', zegt ze tegen mij.
'Je mag wel bij ons hoor!', zegt Bart.
'Maar je hebt maar 1 logeerkamer', zeg ik hoe de fuck willen ze dat gaan doen?
'Oh Frank kan wel bij mij! Toch?', zegt Bart
Frank knikt.
Ik kijk ze een beetje wantrouwig aan, hoezo zijn die 2 opeens zo close? En waarom willen ze bij elkaar slapen? Nouja het zijn ook niet mijn zaken.
'Nou wat mij betreft mag u dan mee naar huis meneer! Als er iets aan de hand is dan mag u hierheen komen', zegt de dokter.
'Oh ik ben ook dokter dus dat komt wel goed', zegt Frank.
'Oké nou hopelijk tot nooit meer', zeg ik lachend.Nadat we met z'n zessen nog even wat gedronken hebben gaan Bart, Frank en ik naar huis.
Ik heb met Frank even wat kleding en belangrijke spullen van mijn huis opgehaald, dat nu even van Jelle is.
Op de terugweg in de auto wil ik heel graag weten wat er nou precies aan de hand is tussen Bart en Frank.
Frank neuriet mee met de radio, ik besluit het hem te vragen aangezien Bart toch altijd heel gesloten is over dit soort dingen.
'Dus Frank wat is er tussen jou en Bart', vraag ik.
Hij wordt een beetje rood maar herpakt zich snel.
'Vriendschap hoezo?'
'Gewoon dat jullie zomaar voorstelden dat jullie bij elkaar konden slapen enzo beetje raar vind je niet'
'Mhm'
Ik zie dat hij nog een beetje roder wordt.
'Nee geloof me Robin er speelt niks romantisch ofzo tussen ons.'
'Oké', zeg ik maar iets in de zegt dat hij liegt.
Als we thuis komen moet ik er ook maar is met Bart over praten, besluit ik.Frank is even boodschappen doen, het perfecte moment om even met Bart te praten over hem en Frank.
'Jo Bart kan ik ergens met je over praten?', vraag ik, Bart kijkt me een beetje verbaasd aan maar knikt dan.
'Is er iets tussen jou en Frank?'
'Nee hoe- hoezo?',
Wauw hij is echt veel te slecht in liegen, maarja als niemand iets wil zeggen kom ik er zelf wel achter.
'Oh gewoon', zeg ik simpel.
Ik móét weten wat er aan de hand is tussen die twee....Sorry beetje kort hoofdstuk maar ik heb nog maar 1 ideetje en dan ben ik inspiratie loos help! Dus laat ideeën achter op m'n snap britt_appelpit
julia_kroki ik hoop dat je tevreden bent met dit hoofdstuk :)Beetje laat trwns maar was bij een feestje :)
Slaaplekker alvast!-x Britt
JE LEEST
In your arms I feel safe (BENR fanfic)
Fanfic✅VOOLTOOID✅ BENR fanfictie geen ship! (In ieder geval niet tussen BENR :P) Tw's: Zelfmoord gedachten, stemmen, zelfbeschadiging en grof taalgebruik. Veel leesplezierrrr <33