Pov Robin:
Het is een paar weken later, ik voel me met de dag slechter al die modellen op social media met gespierde armen, sixpacks enzovoort.
En de kut stem is ook weer terug.
'Je moet echt harder werken om zo knap te worden!'
Volgens mij heeft Bart ook door dat er iets aan de hand is want hij vraagt steeds hoe het vraagt, net als nu.
'Robin gaat het echt wel goed met je? Je ziet er nogal beroerd uit...'
'Jaja prima'
Ik heb al 2 dagen helemaal niks gegeten en ik barst zowat van de honger, maar het boeit me allemaal niet, alles om af te vallen.Een paar uur later zijn we op het grasveldje achter het kantoor met z'n vijven een beetje aan het voetballen, Bart zit naast het doel op zijn telefoon aangezien het nog wel even duurt voordat hij kan lopen.
Plotseling word ik misselijk en draait alles om me heen.
Ik ga op de grond zitten en Thomas loopt naar me toe.
'Robin, alles oké?'
Ik heb het gevoel alsof ik flauw ga vallen, ik schud mijn hoofd.
'HELP JONGENS VOLGENS MIJ GAAT ROBIN FLAUWVALLEN', schreeuwt Thomas
Ik zie Frank op me afrennen met Bart erachteraan gehobbeld, Frank legt een hand op mijn rug en zegt iets, maar ik kan het niet verstaan voor ik het weet val ik flauw.Pov Bart:
De jongens zijn met z'n vijven aan het voetballen op het veldje achter ons kantoor en ik zit een beetje op mijn telefoon, ik kijk hoe Frank bijna scoort als Thomas opeens schreeuwt:
'HELP JONGENS VOLGENS MIJ GAAT ROBIN FLAUWVALLEN',
Ik kijk vliegensvlug naar de rechter zijlijn en zie Robin op de grond zitten met Thomas ernaast.
Frank geeft me een bezorgde blik en hij rent er snel heen, terwijl ik mijn krukken pak en er ook zo snel mogelijk heen ga.
Frank legt een hand op Robins rug.
'Oké rustig blijven Robin probeer erbij te blij-'
Voordat hij zijn zin af kan maken valt Robin flauw in Franks armen.
'Sjezus...', mompelt Frank en hij seint naar Sam dat hij zijn bidon moet halen.
Sam sprint het veldje af en komt niet heel veer later terug met Franks bidon.
Frank gooit het water in Robins gezicht en hij komt weer bij.
Ik zucht opgelucht.Pov Robin:
Ik word wakker omdat ik voel dat er iets van water over me heen word gegooid als ik mijn ogen open doe zie ik 5 paar ogen me bezorgd aankijken.
'Uhmm wat is er gebeurd? Waarom kijken jullie me zo raar aan?', vraag ik verward, wat is er allemaal aan de hand.....
'Je bent net flauwgevallen Robin ben je oké?', Frank kijkt me een beetje bezorgd aan.
'Uhmmm ja hoor....'
Bjürgen houdt me een koek voor.
'Hier, eet maar op'
'Nee Bjürg dat hoeft niet....'
Bart kijkt me wantrouwig aan.'Robin loop is met mij mee', zegt hij en we lopen terug naar kantoor.
'Doe je shirt eens uit'
'Huh wat nee! Waarom?', zeg ik verontwaardigd.
'Doe het gewoon ik moet even iets checken'
Onzeker doe ik mijn shirt uit.
Hoofdschuddend kijkt Bart me aan.
'Robin je bent echt veel te dun ik kan letterlijk bijna je ribben zien', hij kijkt me bezorgd aan.
'Wat nee joh'
Bart kijkt me aan met een blik die ik niet kan plaatsen.
'Robin...... is hij terug?'
'Wie?'
'De stem.....'
Ik knik en begin te huilen.
'Oh Robin toch.....'
Hij knuffelt me.
'Je hebt echt hulp nodig.....'Hoiiii
Er komen weer depri drama hoofdstukkies aan :)
Berijdt je voor op zieligheid :(
Sorry als er langere tijd tussen de hoofdstukken zitten maar school is weer begonnen dus k heb weet huiswerk te doen :(((
Dus ja doeiiii-x Britt
JE LEEST
In your arms I feel safe (BENR fanfic)
Fanfic✅VOOLTOOID✅ BENR fanfictie geen ship! (In ieder geval niet tussen BENR :P) Tw's: Zelfmoord gedachten, stemmen, zelfbeschadiging en grof taalgebruik. Veel leesplezierrrr <33