H12: De therapeute

52 1 5
                                    

Pov Robin:

Nadat ik aan Bart heb toegegeven dat de stem weer terug is, vindt hij dat ik naar een therapeut moet gelukkig weet hij nog niks over dat weinig eten hij heeft me alleen wel bijna moeten dwingen om de koek op te eten, ja wist ik veel dat je na 2 dagen bijna niks eten flauw kunt vallen.

Nou goed vandaag is dus mijn eerste therapie sessie bij ene mevrouw Groenen, geen enkel idee wie dat is maar het zal wel.
Om 13:17 kom ik bij de pysologie praktijk aan waar mevrouw Groenen werkt, waarschijnlijk is het een vrouw van 50 ofzo die allemaal spirituele onzin gaat vertellen ofzo, ik besluit maar naar binnen te gaan.
'Hallo bent u Robin Zomer?'
Een vrouw van ongeveer einde 20 komt op me afgelopen'
'Uhmm ja ik kwam voor mevrouw Groenen, ik uhmm heb een therapie sessie', waarschijnlijk is dit haar assistente ofzo, ze lijkt me aardig.
'Nou aangenaam kennis te maken, ik ben mevrouw Groenen, maar zegt u maar gewoon Eva'
Ik kijk de vrouw een beetje verbaasd aan.
'Wat is er?', vraagt ze lachend.
'Ik uhmm had me heel iemand anders voorgesteld...', zeg ik.
Ze lacht.
'Heeft u daar problemen mee?'
'O nee zeker niet, maar zeg maar gewoon je of jij en Robin anders voel ik me zo oud', zeg ik nu ook lachend, oké dit klonk waarschijnlijk heel dom...
'Nou kom maar mee naar mijn kamertje dan kunnen we daar verder praten'

Niet veel later zit ik samen met Eva in een kamer en ze stelt een aantal vragen, na elke vraag glimlacht ze even geruststellend, ik mag haar wel.
Ik vertel haar over hoe mijn stem de overhand neemt en over mijn zelfmoord poging en dat ik mezelf gesneden heb, elke keer verblikt of verbloost ze niet en kijkt ze me alleen aan en schrijft af en toe wat op.
Het enige wat ik echt niet durf is haar over mijn eet gewoontes enzo te vertellen, aangezien ik daar nog lang niet klaar mee ben, Bart kan dan wel zeggen dat ik veel te dun ben maar ff serieus ik ben gewoon nog hartstikke dik.

'Nou Robin, ik begrijp hoe je je voelt en-', Eva wordt gebeld, als ze ziet wie er belt kijkt ze me even haastig aan.
'Sorry deze moet ik even nemen'
Ze neemt op.
'Ja hallo met Eva Groenen...... Ja de afspraak voor vandaag in UMC Utrecht...... Ja 5 uur is prima..... oké bedankt dag!'
Ik kijk haar een beetje verbaasd aan, wat moet zij nou weer in het UMC? Blijkbaar ziet Eva dat ik haar zo aankijk want ze glimlacht.
'Sorry.... Ik moet vanmiddag naar het UMC....'
Ik durf haar niet te vragen waarom.
'Je mag best vragen waarom hoor'
Sjezus kan die vrouw gedachten lezen ofzo.
'Uhmm ja.... Dat wilde ik eigenlijk wel vragen...', zeg ik een beetje verlegen.
'Ik heb borstkanker.....'

Ik schrik, borstkanker?!
'Oh het spijt me voor je Eva.... Dat wist ik niet'
'Ach het is zwaar maar ik red mezelf wel', ze glimlacht weer, zo cute wacht nee Robin niet vallen voor je therapeute kom op.....
Na nog even gepraat te hebben zit het er weer op en geeft ze me een hand.
'Nou ik hoop dat je nog vaker komt zodat ik je nog verder kan helpen Robin! Ik wil dit alles graag met je oplossen'
'Bedankt! Ja ik kom zeker terug! Succes in het UMC'
'Bedankt!', ze glimlacht.
Ja ik weet het zeker.... Ik ben fkn verliefd op mijn therapeute...

Jaa nieuw hoofdstuk laat feedback achterrr
Stel je dit maar ongeveer van Eva voor:

Jaa nieuw hoofdstuk laat feedback achterrrStel je dit maar ongeveer van Eva voor:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Help ik moet over 10 min naar school stress stress stress.
Dus ja doeiii

-x Britt

In your arms I feel safe (BENR fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu