Minął już dwa tygodnie odkąd Han i Minho są razem. Oczywiście BangChan bardzo z tego powodu się ucieszył, nawet poznał Jisunga osobiście. Changbin na początku nie był z tego zadowolony, ponieważ dalej czuł coś do wyższego od niego blondyna.
Jisung w pewien dzień umówił się na spotkanie z jego chłopakiem i Binem, bardzo chciał żeby się pogodzili, i na szczęście się udało, co bardzo go ucieszyło.
Kiedy Han powiedział Lee o tym że Felix i Changbin coś do siebie czują umówili ich sprytnie na randkę, która skończyła się sukcesem, powiedzieli sobie co czują i są razem, co prawda nie znają się za dobrze, ale pasują do siebie idealnie.
Minho bardzo bał się powiedzieć swoim rodzicom o jego orientacji i chłopaku, ale Han dodawał mu otuchy i dał radę, jego mama świetnie to przyjęła, gorzej z jego ojcem, przez kilka dni się do siebie nie odzywali, ale ojciec przeprosił go i tak samo zaakceptował.
Tak samo zaakceptował to, że Lee wcale nie satysfakcjonuje praca modela, dlatego zrezygnował i dzięki temu Minho mógł już spokojnie żyć.
Matka Hana dalej znajdowała się w psychiatruku, a jego ojciec nadal pracował za granicą, wcale za nimi nie tęsknił, tutaj było mu o wiele lepiej.
Koniec
__________________________
Prawie płakałam jak to pisałam
Dziękuje wam za cudownie spędzone 2 miesiące
Na prawdę starałam się pisząc tą książkę, pewnie nie jest ona wyśmienita, ale zawsze coś.Mam w planach pisać kolejne książki, nawet mam już pomysł na fabułę.
Miłego dnia/nocy wam życzę, PAPAAAA
KOCHAM WASS <33
CZYTASZ
By chance ||Minsung fanfiction||
FanfictionW pewien nudny dzień Jisung znalazł pod swoją szafką kartkę z numerem telefonu, gdy wrócił do domu postanowił napisać do tej osoby. Nawet nie zdawał sobie sprawy że jego życie tak bardzo się zmieni..