Pete;
Gözlerimi araladığımda odaya giren gün ışığıyla gözlerimi kırpıştırırken elimde hissettiğim sıcaklıkla başımı çevirdiğimde Vegasın yerde oturur vaziyette elimi tutarak tam yanımda uyuduğunu fark ettim.Rahatsız olmaması için fazla kırpırdanmadım.Uzunca bir süre yüzüne baktım..Gerçekten kusursuz bir yüzü vardı...Hafif çekik gözleri kalın sayılabilecek biçimli kaşları geriye doğru topladığı saçlarından alnına düşen perçemleri...Elimde hissettiğim sıcaklığı güven vericiydi...Bir süre öylece onu izlerken kalbimde hissettiğim heyecana anlam vermeye çalıştım..Gözlerini araladığında göz göze geldik bir an baktı duraksadı sonrasında apar topar kalkıp kendini düzeltti.
-Afedersin ben sen uyu diye beklerken burda uyumuş kalmışım..
-Sorun değil..
-Seni rahatsız etmedim değil mi?
Yavaşça doğrulup yatağa oturdum.
-Hayır rahatsız olmadım uzun zamandır uyuduğum en huzurlu , en rahat ve en derin uykuydu teşekkür ederim.
-Bak gör bundan sonra tüm uykuların böyle rahat olacak bunun için elimden geleni yapacağım...
Gülümseyerek başımı salladım.Vegas konuşurken söylediği her kelimeyi sanki benim için özenle seçiyor gibiydi benim gibi hayatı boyunca önemsenmemiş sevilmemiş biri için bu büyük bir şeydi..
-Acıkmış olmalısın ben bir şeyler hazırlayayım..
-Sana yardım edeyim..
-Gerek yok sadece dinlen ileride bana yardım edecek çok vaktin olacak :)
Odadan gülümseyerek çıktığında arkasından mırıldandım;
-Olacak mı sahiden?
Yataktan kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım..Yatağı düzelttim aşağı doğru inerken duyduğum ıslık sesi içime neşe dolmasına sebep oldu...Sessiz bir şekilde mutfağa ilerledim Vegas omlet yapıyordu mutfakta bir o tarafa bir bu tarafa tatlı bir teleşla dönerken beni fark etti.
-Ah gelmişsin..Omlet yapıyorum ama sever misin?
Elini ensesine koyarak kaşırmış gibi saçlarını karıştırdı..
-Aslında ne sevdiğini öğrenmem gerek böylece önüne sevmediğin birşeyi koymam..
-Severim..Pek yemek seçmem aslında , yani pek yemek seçme lüksümde olmadı açıkçası...
-Sevmediğin bir şey olursa bana söyle Pete istemediğin hiç bir şeyi yemek zorunda değilsin..Herkesin yemek istemediği bir şeyler mutlaka olur...Anlaştık mı? :)
-Anlaştık :)
Minnet dolu bakışlarımla onu izlemeye devam ederken tezgaha yaklaştım tabakları alıp masaya koymak isterken Vegasla ellerimiz birleşti yüzümü ona çevirdiğimde hemen elini çekti.
-Özür dilerim..
-Ben özür dilerim işine karıştım..
-Pete özür dileme istediğin gibi davran olur mu bu evde istediğini yapabilirsin..
Gülümsedim birlikte masayı kurup güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra , ben bulaşıkları toplarken Vegas kahve yaptı..
-Yukarıda harika bir terasım var bakınca tüm orman ayaklarımızın altında kalıyor kahvelerimizi alıp oraya çıkalım mı?
-Olur çok iyi olur...
Terasa çıktığımızda gördüğüm manzaraya inanamadım tüm yeşillikler önümüzde gökyüzünün mavisiyle birleşiyordu adeta..Hayran kalmış bir şekilde bakarken ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ (VegasPete)
Tiểu Thuyết ChungTam 5 yıldır bu cehennemdeyim..Defalarca kaçmayı denedim olmadı,her dafasında yakalanıp daha beter işkence gördüm... Adım Pete babam tarafından 5 yıl önce bir pisliğe satıldım...O günden beri yaşayan bir ölüyüm... [TAMAMLANDI]