BÖLÜM 15 (EN GÜZEL ZAAF)

1.3K 48 64
                                    

-FİNAL-

Pete ;

Vegas odaya alınalı bir hafta olmuştu vücudundaki yaralar daha iyi durumdaydı...Ellerini tutarak göğsünde uyuya kalmışım...Saçlarımda hissettiğim ellerin şevkatiyle gözlerimi araladığımda gözlerimiz buluştu...

-Günaydın...

-Sevgilim günaydın bugün biraz daha iyi misin?

Elini yüzüme getirip yanağımı okşadı ve gülümsedi...

-Nasıl iyi olmam şu manzaraya bir bak dünyanın en güzel gözleriyle uyandım...

Doğrulup yanağına bir öpücük bıraktıktan sonra kahvaltısını etmesi için biz uyurken odaya bırakılan yemeği önüne çektim...

-Hadi bir şeyler ye sonra ilaç alacaksın...

Doğrulup oturduğunda kaşığı almak istedi...

-Ben yedirmek istiyorum..

-İyiyim Pete yiyebilirim...

-İyisin evet...Ama ben yedirmek istiyorum...

-Buna alışırsam yandın...

Güldüm yüzüne biraz yaklaştım...

-Buna alış o zaman sevgilim... :)

Kapının tıklatılmasıyla ikimizde doğrulduk odaya giren Kin'i görünce gerildim...Elleri ceplerinde bize doğru yürüdü...

-Vegas nasılsın?

-Daha iyiyim...

-Babamı sormayacak mısın?

-Amcamın durumunu yakından takip ediyorum sana sormama gerek yok !

-Peki bir şey demeyecek misin?

-Ne istiyorsun Kin olan oldu ne değişecekki konuşsam..Keşke amcama bir şey olmasaydıda ben ölseydim...Bunu mu duymak istiyorsun...

Söylediği cümle içimi çok acıtmıştı elini sıktım susturmak istercesine...

-Aslında bakarsan haklısın Vegas...Sizinle tartışmak için gelmedim...Doktorlar babamı uyutmayı bugün keseceklerini söylediler ilaç kesildiğinde kendiliğinden uyanması için bir süre bekleyecekmişiz...

-Haberim var...

-Vegas Pete sizi suçladığım için özür dilerim ...

Söylediği şeyle öyle şaşırdık ki birbirimize baktık hemen...Elini sıkıca tutmaya devam ettim...

-Özelliklede senden Pete yaşadıklarının farkındayım aslında Polün yaptıklarını sana mâl etmemeliydim...Ama maalesef iş benim için önemli ve ne bileyim hırsıma yenik düştüm işte...

-Sorun değil Kin anlıyorum baban için çok dua ediyorum emin ol benimle bir baba gibi ilgilendi korumaya çalıştı Vegasın elimi tutmasına izin verdi asla unutamam bana yaptığı iyilikleri...

Başını sallayıp odadan ayrılırken Vegas önünde duran tekerlekli masadaki yemekleri çekti iyice doğrulup oturdu...Kolarını belime sararak beni kendine çekti ve başını boynuma gömerek boğuk bir sesle konuştu...

-Her şey yoluna girecek Pete amcam uyanacak hastahaneden çıkıp birlikte güzel bir hayata başlayacağız...

-İnanıyorum sevgilim olacak...

Kendini geri çekip yüzümü avuçlarının arasına aldı...Gözlerime bakarken dolan gözleriyle konuşmaya devam etti...

-Hayattaki tek zaafım sensin beni sensiz bırakma sakın...

KAÇIŞ (VegasPete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin