Pete;
Pol Bay Vegas benimle konuşurken geldiğinde elimi hızlıca çeksemde artık görmüştü biliyordum...Yanımıza geldi elini belime sarıp hafifçe sıktı...
-Sorun nedir Pete?
-Be...Ben yani bir sorun yok Bay Vegas sadece...
-Bileğindeki morlukları sormak istemiştim ama cevap alamadım Bay Pol..
Siktir bunu yapmamalıydı kalbimi hızlandıran korku yüzünden olsa gerek başım dönmeye başladığında sendeledim..Bay Vegas beni tutmak için atılsada Pol izin vermedi belimi iyice kavrayarak Bay Vegasa döndü;
-Pete kendini iyi hissetmiyor lütfen aşağı inin onu yatırıp geleceğim..
Beni odaya getirip sert bir şekilde yatağa attıktan sonra yüzüme patlattığı tokatla dudağımdan gelen kana baktım..
-Pol Pol yemin ederim ben...
-Neden gösterdin morluklarını?
-Göstermedim yemin ederim kendisi görmüş sorduğunda cevapta vermedim zaten.
-Elini tutuyordu gördüm önceden tanışıyor musunuz?
-Hayır o an bileğime bakmak için elimi tuttu ama ben hemen geri çektim gerçekten...
Sinirden öylesine gözü dönmüştü ki odanın içinde sağa sola dolaştıktan sonra yatağa yaklaşıp üzerime çıktı saçlarımı çekmeye başladığında başımda hissettiğim uyuşma ile yalvarır sesle konuşmaya başladım...
-Bırak Pol yemin ederim bir şey yapmadım...
Boğazımı sıkarak konuşmaya devam etti;
-Aşağı iniyorum onları gönderip geleceğim bekle!
Bekle...Bunun anlamını çok iyi biliyorum...Artık acı çekmek istemiyorum yoruldum...Her gece yaşadığım işkenceden tecavüzden bıktım..Her geçen gün dahada korkuyorum...Pol alışmamı söylesede alışamıyorum mümkün değil korkuyorum çok korkuyorum...
Vegas;
Pislik herif Peteyi apar topar odaya götürüp beni aşağı gönderdi..Kin sinirli olduğumu fark etti..
-Yukarda ne oldu bu halin ne?
-Bekle o pislik gelsin ne olduğunu anlayacağız...
Sinirden yerimde oturamadım odanın içinde dolaşırken geldi şerefsiz...
-Kusura bakmayın Pete biraz hassas bugünlerde bir çok şeyle uğraşıyor o yüzden yorgun düştü sanırım biraz dinlenmesi gerek..
-Yukarda sorduğum soruya cevap alamadım?
-Pardon?
-Bay petenin bileklerinde morluklar vardı ...
-Vegas sanane bundan sus..
Kin beni susturmaya çalışsada umursamadım..
-Sen karışma..Evet Bay Pol cevap verecekmisiniz..?
-Geçenlerde Pete ufak bir kaza atlattı o morluklar oradan kalma merak etmeyin durumu git gide düzeliyor ilginiz için teşekkürler Bay Vegas...
Yalan söylediğinden adım gibi emindim ama müdahale edemiyordum bu beni sinirlendirsede elimden bir şey gelmiyordu...
Ortam iyice gerilince Kin araya girdi ;
-Biz artık kalkalım Bay Pol sözleşme için yarın tekrar görüşeceğiz zaten ..
-Tabi tekrar görüşmek üzere o zaman..
Evden çıkarken gözüm arkada kalsada gitmek zorundaydım..İstemeyerek kapıdan çıktım evin dışında dururken yukarı pencereye doğru baktım ışık vardı ama Pete görünmüyordu...Kin koluma girdi;
-Yürü gidelim naptın öyle içerde sananeki morluklardan bilmem neden neden karışıyorsun..
Kine baktığımda sustu..Bakışlarımdan beni anladığına emindim...Arabaya binip eve geçtik aklımdan çıkmayan Petenin koyu kahve gözleri hep gözümün önündeyken hızlıca duş alıp kendimi yatağa attım...Düşünmeden edemiyordum o buğulu gözleri gülünce ortaya çıkan gamzesi beyaz teni...Hızla yataktan fırladım...
-Siktir Vegas napıyorsun sen...
Balkona çıkıp bir sigara yaktım..Her ne kadar düşüncelerimden sıyrılmak istesemde olmuyordu..
-Pete napıyorsun şuan...?
Pete;
Pol yavaş yavaş merdivenleri çıkarken başıma geleceği biliyordum...Yataktan kalkıp yere oturdum...Odaya girdi yavaşça üstündekileri çıkarırken konuşmaya başladı...
-Ne söyledin ona...
-Hiç bir şey...
-Bir şey söylemesen bu kadar üzerinde niye dursun...
-Söylemedim bir şey yemin ederim...
-Kes sesini..
Attığı tokatla yere kapaklandım...Kolumdan tutup zorla ayağa kaldırdı..Hızla yatağa ittirdi..Ellerimi başımın üstünde birleştirip yatak başlığına bağladı,sonrasında ayaklarımı bağladı...Öyle sıkı bağladıki hareket edemiyordum...Çıplak bir şekilde üzerime çıkıp kıyafetlerimi yırtarak çıkardı yatağın altından çıkardığı demir çubuk elinde parlarken korkum daha da artarken bu defa bir şey demedim..Yalvarsam dahi durmayacaktı nasılsa...Gözyaşlarım istemsizce akarken sinirlendi...
-Ağlamayı kes...
Cevap vermedim...Dahada sinirlendi demir çubuğu göğsüme vurduğunda hissettiğim acıyla bağırdım...Gözyaşlarım durmadıkça dahada sinirlendi...
-Ağlama dedim ağlamayacaksın...
Bir süre sonra sertleşmiş pis organını deliğime dayadığını hissettiğimde konuştum...
-Yeter artık...
Ellerini saçlarıma geçirip sertçe çekerek boynumu açığa çıkartarak yaladı...
-Yeni başladık daha...
Ne kadar dirensemde boşa gözlerimi kapattım sesimi çıkarmadım...Nefes almak gitgide zorlaşıyordu göğsüme batan ağrı canımı çok yakıyordu...Pislik tatmin olmadan bu gece bitmeyecek biliyordum...
-Pete...Pete uyan...
Vücudumda hissettiğim inanılmaz bir ağırlıkla birlikte yavaşça gözümü araladım...Odaya göz gezdirdim Pol başımda bana sesleniyordu..Bir doktor ona bilgi veriyordu...
-İki kaburga kemiği kırık bir süre hareketsiz yatması gerek Bay Pol..
Başımı aşağı eğdiğimde koluma takılmış serumu gördüm...Gece boyu bana yaptığı eziyeti vücudum daha fazla kaldıramamış kendimden geçmişim...Doktor odadan çıktıktan sonra Pol yanıma oturdu elimi tuttu...
-İyi misin?
Yüzüne bakmadım cevap vermedim...Elimi çekmeye çalıştım bırakmadı...Yüzünü elime yaslayıp derin nefesler alarak konuşmaya başladı...
-Seni o herifle öyle el ele görünce gözüm döndü Pete...Seni nasıl kıskanıyorum nasıl seviyorum bi anlasan...Özür dilerim...
Pol'ün en büyük alışkanlığı bu işte yaptığı eziyetlerden sonra mutlaka özür diler sonrasında yine aynı şeyleri dahada şiddetli bir şekilde yaşatırdı...Hiç bir söylediğine cevap vermedim gözlerimi kapattım..
-Sen dinlen ben çalışma odasındayım arada gelip sana bakacağım...
Odadan çıkmadan hafif sesli bir şekilde radyoyu açtı...Müzik dinlemeyi severim ne zaman sıkılsam bunalsam müziğe sığınırım Pol bunu biliyordu...Radyoyu açıp odadan çıktıktan sonra çalan şarkı ile gözlerimden akan yaşlara engel olamadım...
Bölüm sonu arkadaşlar nasıl gidiyor sizce :)
Pete hüzünlü kekim kurtulsun bu manyağın elinden artık kıyamıyorum...
Radyoda çıkan şarkı medyadaki şarkı :)
İyi okumalar yeni bölümde görüşürüz 🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ (VegasPete)
Narrativa generaleTam 5 yıldır bu cehennemdeyim..Defalarca kaçmayı denedim olmadı,her dafasında yakalanıp daha beter işkence gördüm... Adım Pete babam tarafından 5 yıl önce bir pisliğe satıldım...O günden beri yaşayan bir ölüyüm... [TAMAMLANDI]