Medyadaki şarkı ilk karşılaşmalarından sonra çalan şarkı olabilir 💙Pete;
Yine kabus dolu bir gece olacaktı duyduğum ayak seslerinden bunu anlamam çokda zor değildi..Bu pisliğin yürüyüşünden bile ruh halini anlayabiliyorum artık...
Gözlerimi sıkıca kapatıp uyuyor gibi yaptım..Ayak sesleri yaklaştıkça korkum artıyordu,yanıma iyice yaklaşıp pis ellerini yüzümde dolaştırmaya başladığında ne kadar tiksinsemde tepki vermemeye çalıştım..
-Uyumadığını biliyorum Pete aç gözünü...
Bir umut belki gider diye açmadım gözümü...Daha sinirli ve tok bir sesle tekrarladı..
-Pete...Aç gözünü dedim...
Gözlerimi yavaş bir şekilde araladım...5 yıl geçmesine rağmen bu pisliğin bana dokunuşuna , bakışına hala alışamadım..Ellerini boynumda gezdirirken yüzümü istemsizce buruşturmamla boğazımı sıkarak üzerime çıktı..
-Sana defalarca bana böyle bakmamanı söyledim..Neden tiksinir gibi bakıyorsun...
-Çünkü tiksiniyorum...
Zar zor çıkan sesimle bunu söyleyebildim..Elini boğazımdan yavaşça çekerek göğsüme doğru indirdi...Pijamamın düğmelerini yavaşca açarken dudaklarımı yalıyordu..Öylesine tiksiniyordum ki midem bulanıyordu...Başımı zorda olsa yan çevirdim...
-Pol lütfen bırak...
Boynuma gömülmüş derin nefesler eşliğinde ısırıklar bırakırken bileklerimi öylesine sıkıyordu ki bir türlü geçmek bilmeyen morluklarıma yenileri ekleniyordu o an , biliyordum...
-Bu evden çıkışın yok Pete artık bana alışmalısın..
-Asla...
-Beni seveceksin...
Çenemi sıkarken, sinirli bir şekilde dişlerini sıkarak konuşuyordu...
-Seni asla sevmeyeceğim...
Cümlemi bitirdiğimde Pol'un attığı tokatla yüzümün uyuştuğunu hissettim..Başladık işte tatmin olana kadar bana işkence edecekti...Artık direnmeye dahi gücüm yok öyle yorgunum ki...Bu cehennemden kurtulamayacağımıda biliyorum...
5 defa denedim kaçmak için uğraştım her defasında yakalandım her seferinde daha beter işkence gördüm..Ama yemin ederim vazgeçmedim eninde sonunda bu cehennemden kaçacağım...
Vegas;
Yenilenen ortaklığımızın kutlaması için Bay Pol beni ve Kin'i evine yemeğe davet ettiğinde nezaketen kabul ettik..Adamın davranışlarından pek haz etmesemde birlikte iş yaptığımız için sabretmeye çalışıyordum...
Odamda hazırlanırken kapım tıklatıldı;
-Hey vegas hazır mısın?
-Kin içeri gelsene.
Ayna karlısında siyah gömleğimin yakasını düzeltip saçlarımı geri doğru taradım..Bu sırada Kin biraz gergin bir şekilde konuşmaya başladı..
-Vegas Bay Polden pek hoşlanmadığının farkındayım..Ama lütfen bu akşam tatsızlık çıkarma bu ortaklık şirket için önemli biliyorsun...
-Biliyorum merak etme elimden geldiğince idare edeceğim...
Birlikte evden çıkıp Bay pol'ün evine geldiğimizde Kin tekrar uyardı..
-Vegas unutma , sakin...
-Tamam dedim Kinn...
Kapının önünde durduğumuzda Kin derin bir nefes alıp zile bastı...Kapıyı açan hizmetli bizi büyük salona götürdü bir kaç dakika sonra Bay Pol odanın kapısından içeri bir adamla girdiğinde adamın gözlerine takılıp kaldım...Koyu kahve gözleri alnına düşen perçemli kumral saçları,beyaz teni kusursuz suratıyla kalbimi bir anlığına hızlandırmıştı..Bay Pol'ün sesiyle kendime geldim..
-Baylar hoşgeldiniz..Tanıştırayım erkek arkadaşım Pete...
Pete'miş adı..Ama erkek arkadaşıymış..Siktir Vegas kendini topla saçmalama...
-Merhaba ben Pete...
Önce Kin ile tokalaştı..Sonra bana elini uzattı..
-Ben Vegas memnun oldum...
Kocaman gülümsedi gözleri tek çizgi olmuş kusursuz dişleri parlıyordu adeta...
-Bende memnun oldum yemek hazır buyrun geçelim...
Elini elimden çekerken bileğindeki morluğu fark ettim elini kendime doğru çekip bakmak istediğimde hızla kendini geri çekip masayı gösterdi..
-Yeni anlaşma iki şirketede güzel faydalar sağlayacak iyi işler yapcağımıza eminim...
Bay Pol konuşurken karşımdaki adama öylesine odaklanmıştım ki onu duymamışım bile Kinin kolumu sıkmasıyla kendime geldim..
-Ah evet Bay Pol Vegas ve bende oldukça heyecanlıyız...
Yemek boyu işten konuştuk Pete hiç konuşmuyor sadece dinliyordu..Ara ara göz göze geldik..Derin bakışlarının ardında sis bulutu vardı adeta bakışlarında fark ettim bunu ama nasıl soracaktım ki...
Yemek bitip oturma odasına geçtiğimiz sırada;
-Tuvaleti kullanabilir miyim?
-Tabi Bay Vegas yukarıda bulabilir misiniz isterseniz Pete size göstersin...
-Ah iyi olur aslında ...
-Pete gösterirmisin canım...
-Ah tabi buyurun lütfen...
Pete önde ben arkasında yukarı çıktık..Tuvaletin önüne geldiğimizde;
-Buyrun Bay Vegas burası...
-Bir şey sorabilir miyim?
-Tabi buyurun?
-Bileğinizdeki morluklar...
Lafımı bitirmeden gitmek için arkasını döndüğü sırada kolunu tuttum..Canı acımış gibi bir ses çıkardı...
-Bırak..
Kısık bir sesle konuşarak merdivenleri kontrol ediyordu..
-Neden cevap vermiyorsun?
-Seni ilgilendirmez çünkü işin bittiğinde kendin inersin..
Tam arkasını döndüğünde bu defa elinden yakalayıp kendime doğru çektim...
-Yanlış bir şeyler var hissediyorum...Anlatabilirsin yardım edebilirim...
Gözlerinin içine bakarken tek bir söz söylemesini istedim ama kendini geri çekmeye çalıştı...Benimle cebelleşirken duyduğu sesle gözleri kocaman açıldı o anda gözündeki korkuyu gördüm...Merdivenlerin başında duran Bay Poldü...
-Pete! Ne oluyor!
Yeni kurgumla karşınızdayım arkadaşlar bu kurgu klasik vegas pete hikayelerinden biraz farklı olacak yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen bir sonraki bölüm görüşürüz 🧡🧡
Bu arada diğer kurgum LEOFİAT yayında okumanızı tavsiye ederim beni desteklermisiniz 🧡🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ (VegasPete)
Ficción GeneralTam 5 yıldır bu cehennemdeyim..Defalarca kaçmayı denedim olmadı,her dafasında yakalanıp daha beter işkence gördüm... Adım Pete babam tarafından 5 yıl önce bir pisliğe satıldım...O günden beri yaşayan bir ölüyüm... [TAMAMLANDI]