79 000 000 sledovateľov. Toľko sledovateľov mám na YouTube. Volám sa tam Melody. Je to moja prezívka.
Na internete som celebrita alebo osobnosť. Nazvyte to ako chcete.
Ale v realite, som nikto. Nikto ma nepozná. Prečo?
Pretože ma nikdy nikto nevidel.Spievam a hrám na klavíri. Mám veľa piesní. Často hrávam live, spievam s celebritami. Niektorí speváci alebo DJi ma poznajú, vedia ako vyzerám ale držia to v tajnosti.
Volám sa Laura Williams. Dnes nastupujem do posledného ročníku na súkromnú vysokú školu spevu a hudby v New Yorku. Vošla som na internát a mierila k výťahu. Stisla som tlačidlo s číslom 12 a výťah sa rozhýbal.
Mám tri veľké tajomstvá. Jedno už viete. Som speváčka a ďalšie dve sa dozviete časom.
Dvere výťahu sa otvorili a ja som vstúpila do veľkého penthousu. Predomnou bola obývačka spojená s kuchyňou.
Steny boli čierno sivé a rovnako tak aj gauče a sedačky. Kuchyňa bola celá čierna. Nikde nebolo nikoho. Vošla som do chodby, ktorá bol v pravo a po bokoch boli izby.
Emma, Ava, Laura.
Naše mená sa na hádzali na ľavo a na pravo boli mená troch chlapcov.
Liam, Noah, Shawn.
Na konci chodby bolo dvojo dverí. V oboch boli kúpeľne. Keď som vošla dnu, všetko tu bolo tmavo sivé a z mramoru.
Veľká masážna vaňa, sprchový kút, obrovské zrkadlo, toaleta a aj umývadlo.
Druhá kúpeľňa bola presne rovnaká.Otvorila som dvere mojej izby.
Samotná izba bola v bielych farbách.
Bola tu veľká posteľ z bordovými návlečkami, oproti posteli bol na stene zavesený televízor a pod ním veľký pracovný stôl s kreslom. Vedľa stola boli ďalšie dvere v ktorých bol šatník. Potiahla som kufor a vybalila sa.,,Kedy myslíte, že príde?" Započula som dievčenský hlas.
,,Neviem ale ktovie aká bude." Povedal chlapčenský hlas.
,,Podľa mňa buď bude namyslená a plastiková alebo škaredá bifloška." Povedal iný chlapčenský hlas.
,, Samozrejme Shawn. Ale aj tak ju budeš chcieť dostať do postele." Zasmialo sa dievča.
,,Iba ak bude pekná." Zarehotal sa Shawn.
,,Možno bude lesba." Povedalo dievča ,,potom je moja, chlapci."
,,Pff.. to by bola fakt smola keby je lesba." Vzdychol chlapec.
,,Ktovie, prečo je tu s nami. Musí byť ako my. Ja upravujem hudbu, ty Noah, hráš na bicie. Liam je DJ, Shawn je spevák ale to už vie celý svet a Emma hrá na husliach. Všetci máme bohatých rodičov alebo ako Shawn a Liam sú celebrity." Zamýšľala sa.
Podľa mien, čo vymenovala, tak toto hovorila Ava.
Zhlboka som sa nadýchla, chytila kľučku a otvorila dvere. Vošla som do obývačky a všetky oči skončili na mne.
Predomnou sedelo 5 ľudí.
Prvá ku mne prišla krátkovlasá čiernovláska. Bola vysoká a chudá. Na sebe mala letné biele šaty s kvetinovými motívom. Makeup mala úplne jemný.
,,Som Emma." Objala ma.
,,Ja som Laura." Usmiala som sa.
,,Ahoj, Laura. Ja som Ava." Žmurkla na mňa ryšavovlasá brčkaňa s pehami. Bola odomňa vyššia ale o niečo pevnejšia. Bola krv a mlieko. Celkovo na mňa pôsobila rebelsky. Jej čierne šaty jej nesiahali ani po kolená. Výrazný tmavý make up jej svietil na tvári a nechty mala čierne.
,,Ahoj, Ava." Priateľsky som jej stisla ruku.
Za ňou sa objavila blonďavá hlava.,,Ahoj, mučačica. Ja som Noah." Zažmurkal blonďák.
Vlasy mal dlhšie a rovné po plecia. Taktiež bol vysoký a chudý. Pripomínal mi Jamieho Campbella Bowera. Aj oblečením. Obtiahnuté čierne tričko, čierne rifle, opasok a náramok bol čierny s vybíjancami.,,Ahoj." Išla som mu podať ruku ale namiesto toho ma objal.
,,Uhni, Noah." Odsotil ho ďalší chlapec ,,som Liam. Jeho si nevšímaj. Je to psychopat."Priateľsky mi podal ruku.
,,Vidieť. " zasmiala som sa.
Vlasy mal čierne a bol trošku tmavšej pleti. Podľa mojich odhadov bol Talian. Postavou rovnaký ako Noah.A potom sa predomňa postavil Shawn.
Shawn Mendes.Pár brčkavých pramienkov jeho tmavohnedých vlasov mu padalo rovno cez čelo.
Hnedé oči sa ma snažili prečítať. Obzeral si moju tvár do detailov. Bol odomňa vyšší o 20 centimetrov a mal vypracované telo. Po rukách mal prstene a cez krk mu vysel čierny náhrdelník. Na sebe mal bielu letnú košeľu a hnedé kraťasy.,,Ahoj, Laura." Usmial sa na mňa flirtovne a vzal moju ruku.
Jemne mi pobozkal hánky.,,Ahoj." Povedala som s úsmevom ,,podľa tvojho výrazu, vidím, že si sa rozhodol ma dostať do postele."
,,Takže to zaberá?" Úsmev mu narástol.
,,Nie." Zasmiala som sa.
,,Prečo?" Úsmev mu zmizol.
,,Pretože nie si môj typ." Žmurkla som naňho.
Klamala som. Samozrejme, že som klamala. Niekto ako Shawn je každého typ. Ale ja nie som ako každé dievča, ktoré zúfalo vyhľadáva jeho prítomnosť len kvôli menu, peniazom alebo výzoru. Poznala svoje hodnoty a svoju cenu. To, že je slávny, na veci nič nemení. To som aj ja.
,,Vedela som to! Môžme spolu chodiť kráska." Ava prehodila ruku cez môj krk.
,,Mmmm.. prepáč, nie som lesba." Vycerila som zuby.
,,Veľká škoda." Zasmiala sa a dala ruku zo mňa dolu.
,,Poďme sa chystať." Vzdychol Noah.
,,Och jasné. Skoro som zabudla." Zhíkla Emma ,,ale mne sa tam nechce ísť. Zajtra je škola." Zamrnčala.
,, Už si veľké dievča, nie?" Zdvihol Liam obočie.
YOU ARE READING
Wish [Dokončené]
RomanceLaura Williams sviečka s tromi obrovskými tajomstvami. Jedno väčšie než druhé. Nastúpila do posledného ročníku na vysokej škole spevu a hudby. Spozná tam fajn ľudí ale aj jeho. Sexy arogantného idiota, ktorý chcel len sex. Ale všetko sa preňho zmení...