Prišli sme do pizzérie. Bol to taká tá retro pizzéria, kde boli boxy pozdĺž celej steny a veľký pult. Na konci bol jukebox a stáli pri ňom dvaja chlapci.
Všetky stoly boli obsadené.,,Asi je plno." Zašepkala som.
,,Neboj, Liam tu má vždy miesto." Zašepkal Shwan a potlačil ma za chrbát.
Nasledovali sme otatních do ďalších červeno bielych dverí.
,,Ahoj Julie!!" Zamával na čašníčku a prešiel dvermi.
Vošli sme tam a zbadala som na pravo bowlingové dráhy s gaučami. Pred nami bol billiardový stôl a na ľavo mini pódium na menšie vystúpenia.
Liam nás zaviedol k jednej bowlingovej dráhe, ku ktor bolo bledohnedé sedenie.Len čo sme si sadli, prišiel k nám muž v obleku.
,,Čaute decká. Čo tu robíte? Nemali ste byť na nejakej divokej párty?" Spýtal sa a prezeral si nás.,,Bola o ničom. Rozhodli sme sa pre pizzu a bowling." Odpovedal mu Liam.
Zarastený muž prikývol a pozrel na Shawna s úsmevom ,,som rád, že máš novú priateľku." Pozrel na mňa.
,,Čo ? Ja nie som jeho priateľka." Zamietla som to.
,,Zatiaľ." Dodal Shawn.
,,Jedine tak v tvojich snoch." Zazrela som po ňom.
,,Dávaj si pozor. Moje sny sa menia na realitu." Žmurkol a pohodlne sa usadil tesne vedľa mňa.
Pokrútila som hlavou a pozrela sa na vyškerenú Emmu.
,,Nechám vás sa zabávať. Pošlem sem Sophiu a nezabudni zavolať mame Liam. " Povedal muž z bradou.
,,To je Liamov otec?" Zašepkala som Shawnovi.
,,Áno. Je super. Každý piatok tu býva karaoke párty. Chodíme sem zakaždým, keď náhodou nemám koncert." Vysvetlil.
Očami som si to tu obzerala.,,Čo si dáte?" Prišla čašníčka.
,,Ja si dám to čo vždy, Sofia." Začal Liam.
,,My tiež."Povedali Noah a Shawn naraz.
,,Ja si dám Cardinalu a veľkú studenú čapovanú kofolu s citrónom a ľadom." Usmiala som sa.
,,Zaujímavé." Šibalsky sa Liam usmial.
,,Deje sa niečo?" Zdvihla som obočie.
,,Objednala si si do bodky presne to isté, čo ja." Vyškieral sa Shawn.
Emma sklonila hlavu s úsmevom a potom si objednala ,,ja vás poprosím San Maríno a veľkú citronádu."
Čašníčka s úsmevom odišla a my sme začali hrať bowling. Akurát Shwan hádzal guľou, keď naňho skríkli nejakí chalani.
,,Gordito!!" Prišli k nemu a podávali si ruky.
Hneď nato aj Liam s Noahom prišli k ním.,,Ale no nie." Započula som. Bola som príliš zamyslená s telefónom v ruke. Ani ma nenapadlo zdvihnúť hlavu a pozrieť sa.
,,Larita!!!" Zakričal mužský hlas.
Je len jedna jediná osoba, čo ma tak volá.
Zrak som zdvihla z telefónu a vedľa Shawna stál môj veľký braček.,,Wyatt!!!" Zhíkla som a vystrelila som k nemu.
,,Otec vravel, že si na párty. Čo tu teda robíš?" Objal ma.
,,Boli sme tam ale vysokoškolské párty sú o ničom, keď tam nejdeš len hľadať nezáväzný sex." Prevrátila som očami.
Všimla som si prekvapený a žiarlivý pohľad ktorým na ná Shawn pozeral. S úsmevom som sa mu pozrela rovno do tých hnedých očí a žmurkla.
Wyatt ma položil a obzrel si ma.
,,Si veľmi vyzývavo oblečená." Zamračil sa.,,Ale prestaň." Drgla som doňho ,,náhodou, Shawnovi sa to páči." Rypla som.
,,Shawn. Tebe sa páči moja sestra?" Kyslo sa zatváril.
,,Sestra???" Začal sa smiať Noah.
,,Áno, je to zlatíčko ale iba navonok. Vnútry je to diabol."začal Wyatt ,,nenechaj sa zmiasť." Pozrel na Shawna.
,, Iste iste ohováraj ma, aj keď tu stojím." Prevrátila som očami a sadla si na gauč.
Wyatt s ďalšími dvomi chalanmi zostali s nami sedieť až do noci.
Keď sme prišli na internát, všetci sme vošli do izieb. Sadla som si na posteľ a vyzliekla sa. Dala som si sprchu a vrátila sa do izby. Obliekla som si
Dlhé tričko a nohavičky. Ľahla som si do postele a chcela spať.,,Aaaah!!! Aaaaah!!!" Započula som ženské vzdychy.
Vystrelila som z postele a zabúchala na Shawnové dvere.Otvoril ich do pár sekúnd v trenkách.
Išla som naňho spustiť vlnu nadávok ale uvedomila som si, že to nevzdychá žiadna žena uňho.,,Niekto tu má super noc." Zasmial sa Noah vo svojich dverách.
,,Normálne závidím." Pokrútil hlavou Liam.
,,Ja ju zabijem!!!" Vyšla z dverí rozospatá Emma.
,,Oh Ava!!!! Rýchlejšie! Zachvíľu budem!!" Kričala žena.
,,Idem si vyhoniť." Zabuchol Noah.
,,Ja tiež." Zabuchol Liam.
,,Idioti." Pretočila očami Emma a odišla spať.
Zvrtla som sa na päte a išla do svojej izby.
Bohužiaľ, som zacítila dotyk na svojom zápästí a v rýchlosti som sa objavila opretá o zárubňu v tesne blízkosti Shawna.,,Myslela si si, že som to ja?" Zašepkal.
,,Áno." Pozerala som mu do očí.
,, Mohli by sme to byť my." Priblížil sa s tvárou.
Zalapala som po dychu. Jediné, na čo som mohla myslieť bolo, ako ma Shawn bozkáva a dotýka sa ma po celom tele.
Zohla som sa a rýchlo som utiekla do svojej izby. Zabuchla som dvere a počula ako sa Shawn zasmial.Čo to do pekla malo znamenať?!
Shawn Mendes, teraz spoznáš Lauru, ktorú som ti nikdy nechcela ukázať. Budeš po mne túžiť až sa do mňa zaľúbiš.
CITEȘTI
Wish [Dokončené]
DragosteLaura Williams sviečka s tromi obrovskými tajomstvami. Jedno väčšie než druhé. Nastúpila do posledného ročníku na vysokej škole spevu a hudby. Spozná tam fajn ľudí ale aj jeho. Sexy arogantného idiota, ktorý chcel len sex. Ale všetko sa preňho zmení...