,,Chcela som byť opäť zdravá a byť pre teba žena, ktorú si zaslúžiš. Chcela som ťa milovať a vziať si ťa. Nosiť tvoje priezvisko a porodiť ti krásne deti.
Matthew a Lucy. Chlapec by mal krásne hnedé brčkavé vlasy a úsmev po tebe. Mal by moje hnedozelené oči ale to by bolo všetko, čo by mal po mne. Naopak dievčatko by vyzeralo ako ja s tvojimi tmavohnedými očami. Boli by sme šťastná rodina. Chodili by sme na dovolenky, stavali hrady na pláži a večer spievali pri ohni všetci štyria piesne. Potom by sme mali vnúčatá a spolu by sme zošediveli a zostarli." Prichytil som sa ako mi tečie slza.Rýchlo som si ju utrel a pozrel na Lauru. Tej tiekli slzy ako vodopády.
,,Teraz mi je ľúto, že ti nedokážem nič z toho dať." Rozplakala sa.
Rozbehol som sa ku kufru a vytiahol odtiaľ prsteň s diamantom.
Kúpil som ho už dávno. Ešte sme spolu nechodili a už som kvôli tej žene robil bláznivé veci.
Vrátil som sa do posteli a pred jej tvár som vystrčil prsteň.
,,Možno nestihneme všetky tvoje priania ale môžme aspoň začať." Žmurkol som.
,,Shawn." Stratila reč.
,,Tak čo Laura, chceš moje priezvisko?" Obzrel som si ju.
Červená sa a bola v rozpakoch. Nevedela, čo má spraviť.,,Máme len pár mesiacov." Hľadela na mňa.
,,A bude to tých najlešpich pár mesiacov v našom živote. Chcem si ťa vziať, pretože si láska môjho života. Vždy si bola." Šepkal som.
,,Á-áno, chcem." Znovu sa rozplakala ale tentokrát od šťastia.
,,Poď sem Mrs. Mendes." Zašepkal som a nasadil jej prsteň.
Znovu som ju začal bozkávať.Neviem, čo budem robiť bez nej.
,,Kedy?" Zašepkala.
,,Čo najskôr." Pobozkal som ju.
Laura vybehla ako malé dieťa z izby a kričala mená všetkých účastníkov rodiny.
Všetci vyleteli z izby s obrovským strachom.,, Budem sa vydávať!!" Vyskočila od radosti.
,,Čo?!" Zhíkli a pozreli na mňa.
,, Áno, bol som spontánny." Usmial som sa.
Keď Laura obíjmala mamu, jej otec objal mňa ,,ďakujem." Zašepkal.
,,To ja ďakujem." Usmial som sa.
,,Gratulujem." Tešil sa Wyatt ,,Kedy bude svadba?"
,,Za týždeň." Potešila sa.
Najbližším lietadlom priletela aj moja rodina. Rozhodli sme sa, že to budeme len my. Nikto iný.
Zhodli sme sa, že necháme naše mamy plánovať všetko.My sme za ten čas spievali piesne, maznali sa, milovali a rozhodli sme sa zložit spoločnú pieseň.
,,Idem live s fanúšikmi." Povedal som z ničoho nič.
YOU ARE READING
Wish [Dokončené]
RomanceLaura Williams sviečka s tromi obrovskými tajomstvami. Jedno väčšie než druhé. Nastúpila do posledného ročníku na vysokej škole spevu a hudby. Spozná tam fajn ľudí ale aj jeho. Sexy arogantného idiota, ktorý chcel len sex. Ale všetko sa preňho zmení...