14.

424 16 6
                                    

Shawn

,,Láska!! Laura!!" Kričal som na ňu. Držal som ju v náručí ,, aj ja teba." Rýchlo som ju odniesol do zákulisia. Hudba prestala hrať a všetci fanúšici stíchli.

Položil som ju na stôl a dával som jej prvú pomoc. Bolo to jediné, čo ma napadlo.

Plakal som pri tom. Jej tvár bola bez života. Oči mala otvorené a ústa pootvorené. Vyzeralo to akoby sa jemne usmievala. Bezhybne tam ležala, srdce jej prestalo tĺcť a život z nej vyprchal ešte na pódiu.

Ani neviem koľko minút ubehlo. Nepočul som nič. Len tlmené zvuky. Sústredil som sa len na ňu. Zrazu ma od nej oddelili a vystriedali ma záchranári.

Wyatt ma chytil a držal.
Obaja sme potrebovali objatie.

Všetci sme plakali bolo to nečakané. Mala mať ešte mesiac. Nemôže zomrieť. Nie teraz. Chcel som jej povedať ako veľmi ju milujem. Chcel som jej to dokázať. Prečo mi ju vzal skôr? Prečo ma tak trestá?

,,Je nám to ľúto. Nedalo sa nič robiť." Zašepkali záchranári.

,,Nie nie nie nie." Všetci sme chytili ešte väčší záchvat plaču.

Ja a Wyatt sme plakali na zemi. Ashley sa tam zrútila. Robbie ju držal a plakal s ňou.

Noah obíjmal Avu a Liam Emmu.

V hlave sa mi premietali všetky spomienky. Naše prvé stretnutie, naše prvé slová. Prvé bozky, prvé rande, prvý sex,... celý spoločný rok.

Nepamätám si ako som sa dostal na intrák. Mám úplné okno. Sedel som na zemi pri posteli a plakal.
Nechala ma tu samého. Nezvládnem to bez nej. Bola pre mňa opora. Bola môj život.

,,Shawn, poď sa obliecť. Musíme ísť, inak zmeškáme pohreb." Vošla do izby Emma.

Pozrel som na ňu so zúfalstvom v očiach. Nevedel som, čo mám bez nej robiť. Nič nedávalo zmysel. Bez nej nie.

Znovu.

Úplné okno a ja zrazu stojím nad jej hrobom. Leží v truhle a každý na mňa pozerá.

,,Shawn. Máš povedať pár slov." Drgol ma uplakaný Wyatt.

Zhlboka som sa nadýchol.

,,Keď som Lauru prvýkrát spoznal, vedel som, že mi otočí život o 180 stupňov. Bola veselá, šťastná, zábavná a aj drzá. Vedela ma umlčať pár slovami. Miloval som, keď sa červenala. Taktiež nevedela klamať. Vždy keď klamala, Žmurkla viackrát zasebou. Bolo to roztomilé. Miloval som počúvať ako spieva. Vtedy pre ňu prestal existovať celý svet. Bola to len ona, klavír alebo gitara. Spoločne sme si veľakrát predstavovali akoby vyzerali naše deti a ako by sme vyzerali mi dvaja v budúcnosti starí a šediví. Mala obrovskú fantáziu, v ktorej sme sa dokázali obaja stratiť aj na pár hodín. Milovala život a ja som miloval ju, pretože ona bola môj život. Láska nevyprchá za pár minút, hodín, dní ani za pár týždňov. Niekedy to trvá aj roky ale ja už teraz viem, že ju budem milovať naveky, pretože Laura bola moja polovica, ktorú som hľadal celý život." Hlas sa mi triasol.

Všetci naokolo znovu plakali. Nasadil som si slnečné okuliare a plakal som s nimi.

Sledoval som truhlu ako klesla do zeme a začali na ňu hádzať hlinu. Hodil som tam kyticu tulipánov. Milovala ich.
Všetci plakali čoraz viac.

Hneď z pohrebu som sa vrátil na internát a zabuchol dvere na izbe. Rozviazal som si kravatu a rozopol pár gombíkov na čiernej košeli. Spustil som obrovský plač. Začal som hádzať s knihami, zošitmi a so všetkým, čo mi prišlo pod ruku.
Vzal som notebook a hodil som ho.

Wish [Dokončené]Where stories live. Discover now