Pred internátom ma čakal brat v aute. Odchádzali sme za rodičmi na víkend do hôr.
Cesta trvala približne dve hodiny a keď sme dorazili, pred nami bola obrovská drevená vila.
Prešli sme po drevených schodoch a otvorila som dvere. Samozrejme obývačka bola obrovská. Všetko bolo z dreva a luxusné.
Zaniesla som si tašku s oblečením do svojej izby a vrátila sa dolu.,,Ako sa cítiš?" Vyzvedala matka.
,,V pohode." Usmiala som sa.
,,Ak by si-..."začala ale Wyatt ju prerušil.
,,Mama nechaj to tak. Niečo sme jej sľúbili." Zamračil sa.
Mama si vzdychla ,,Máš pravdu. Prepáč." Objala ma.
,,Kto chce moju úžasnú horúcu čokoládu so šľahačkou???" Vbehol do kuchyne oco.
,,Samozrejme, že všetci." Usmiala som sa a otec mi dal bozk na čelo.
Rodinná atmosféra bola v plnom prúde, keď mi zrazu pinkla SMS.
,,Poď von, kráska."
Na telefóne svietilo jeho meno. Shawnie.
V bruchu som ucítila obrovské množstvo motýľov a postavila sa. Bez slova som vybehla von v mojom čiernom hrubom svetri a stál tam Shawn opretý o svoje odparkované auto s taškou na pleci.
,,Čo tu robíš?" Rozbehla som som sa k nemu.
,,Prišiel som s tebou stráviť víkend. Tvoj brat ma sem zavolal." Žmurkol.
,,A ako Wyatt vedel...." Začala som.
,,Pýtal som si povolenie od veľkého brata aby som mohol chodiť a jeho malou sestričkou." Dal mi bozk na čelo.
,,Rozkošné." Usmiala som sa.
,,Decká!! Poďte dnu vonku je zima." Medzi dvermi sa objavil môj otec.
,,Ideme!!!" Zakričala som.
,,Kráska?" Shawn zostal zaseknutý.
,,Áno?" Zdvihla som obočie.
,,Prečo vo dverách stál Robbie Williams?" Čudoval sa.
,,Ja som ti to nepovedala ?" Zatvárila som sa nevinne.
,,Nepovedala čo?" Zašepkal.
,,Je to môj otec." Preglgla som.
,,To si mi nepovedala." Zhíkol.
,,No tak, neublíži ti." Zasmiala som sa a ťahala ho dnu.
Zatvorila som dvere a pred nami sa objavili tri vyškerené hlavy.
,,Tento víkend pochopíš aká bláznivá je moja rodina." Zasmiala som sa.
,,Teší ma. Ja som Shawn." S úsmevom sa na nich pozrel.
,,Tak radi ťa spoznávame." Hodila sa mu mama okolo krku a otec tiež ,,ja som Ashley a toto je Robbie."
,,Tykaj nám." Súhlasil otec.
Po zoznámení som Shawnovi ukázala izbu hneď vedľa mňa. Nakoniec sme sa vrátili do obývačky a sadli si.
Otec priniesol gitaru.,,Zažiješ náš hudobný večer." Zašepkala som.
Začali sme spievať otcovu pieseň.
Ja, Wyatt, Shawn, otec a aj mama.
,,Túto pieseň mi pomáhala písať Laura." Usmial sa otec.
,,Počul som jej piesne. Je naozaj talentovaná." Usmial sa Shawn.
Otec dal gitaru Shawnovi aby zaspieval niečo on.
Celú pieseň pozeral na mňa a spieval ju mne. Bola nádherná. Túto piese nemal na YouTube. Nikdy som ju nepočula.
,,Zaspievaj teraz niečo ty." Podal mi gitaru.
,,Zaspievaj it's okay." Usmial sa na mňa brat.
,,Nie. Budete plakať." Zamračila som sa.
,,Prečo?" Zostal Swahn úplne prekvapený.
,,on to nevie?" Spýtal sa otec.
,,Nechaj to tak." Zavrčala som a začala hrať pieseň, ktorá pre mňa znamenala najviac.
,,Je to nádherná pieseň." Usmial sa so slzami v očiach.
Pozrela som na moju rodinu, ktorá plakala.
Položila som gitaru a vystrelila do vedľajšej izby. Do kuchyne.,,Hneď sa vrátim." Povedal otec.
Vletela som do kuchyne a hneď zamnou otec.
,,musíš mu to povedať, princezná" Začal.,,Nie. Nechcem aby sa na mňa pozeral inak." Utrela som si slzu.
,,Ten chlapec je do teba zaľúbený. Zaslúži si vedieť pravdu. Tú pieseň spieval tebe. Chápeš ?! Je o tebe." Objal ma otec.
,,Ja .. ja... konečne sa cítim normálne. On sa ku mne choval normálne. Keď mu to poviem, bude sa ku mne chovať inak. Opatrne." Šepkala som s plačom.
,,Princezná. Bude mať čas pripraviť sa nato, že ťa stratí." Zašepkal.
,,Poviem mu to." Utrela som si oči ,,len nie dnes. Nie som nato pripravená."
,,Dobre. Ale nenechaj ho dlho čakať." Pobozkal ma na čelo a odišiel.
***********
Víkend celkovo dopadol výborne. Shawna prijali ako nového člena rodiny a potom sme sa vrátili na internát a veľmi veľa času sme so Shawnom trávili spolu.
V jeden deň som kráčala so školy a pred internátom bol Shawn a niečo nervózne vysvetľoval nejakému dievčaťu. Nevidela som. Bola chrbtom otočená.
Keď som prechádzala okolo nich, Shawn ma schmatol a dal mi vášnivý bozk.
,,Ahoj srdiečko. Chýbala si mi." Zašepkal ,,pomôž mi."
,,Ahoj zlato." Usmiala som sa ,,kedy prídeš dnu? Napustím nám vaňu."
,,Oh tak to potom aby som išiel hneď však?" Usmial sa na mňa.
,,Čím skôr tým lepšie." Žmurkla som a otvárala som dvere.
,,Už to pochop Camille. Mám ju. My dvaja, už nikdy nebudeme." Otočil sa na ňu a potom odišiel.
Nastúpili sme do výťahu a Shawn sa na mňa vrhol.
,,Čo tá vaňa?" Zašepkal medzi bozkami.
,,Radšej sprchu." Zašepkala som a Shawn prerušil bozk.
Na jeho tvári sa objavil úsmev a zdvihol ma.
Nohy som si obmotala okolo jeho pásu a znovu sa začali bozkávať.,,Chcem aby si bola už konečne moja." Zašepkal.
,,Ja tvoja už dávno som, Shawn." Pobozkala som ho.
YOU ARE READING
Wish [Dokončené]
RomanceLaura Williams sviečka s tromi obrovskými tajomstvami. Jedno väčšie než druhé. Nastúpila do posledného ročníku na vysokej škole spevu a hudby. Spozná tam fajn ľudí ale aj jeho. Sexy arogantného idiota, ktorý chcel len sex. Ale všetko sa preňho zmení...