,,Si nervózny?" S úsmevom som naňho pozrela.
,,Nie len nedočkavý." Pozrel na mňa.
Jeho pohľad hovoril za všetko. Chcel ma pobozkať.,,Kašlať nato." Zašepkala som a vrhla sa naňho.
Začali sme sa bozkávať. Shawn si sedačku odsunul čo najďalej od volantu a ja som si sadla naňho. Pritisol si ma k svojmu telu a vášnivo bozkával.
Klop klop
Niekto nám zaklopal na okno. Oddelili sme naše pery od seba spozornela do okna. Bol to nejaký chalan. Ten nás však nevidel, pretože Shawn mal tmavé sklá. Vrátila som sa na miesto spolujazdca a upravila si vlasy.
,,Čau bráško. Nečakal som ťa tu. Ktorý tu je? Liam, či Noah?" Zohol sa aby na mňa videl.
,,Laura." Ironicky som sa usmiala.
,, Ahoj, cicka." Zazubil sa na mňa.
,,Tak to nie, Richard. Ona je moja." Zamračil sa Shawn a zatvoril mu pred nosom okno.
,,Tvoja?" Zasmiala som sa.
,,Áno." Zdvihol obočie.
,,Nie som tvoja." Oprela som sa o sedačku.
,,Ale budeš. Nevidím nič zlé natom aby som to ostatním dopredu oboznámil." Povedal múdro.
,,Si chutný." Zachichotala som sa.
Film skončil a so Shawnom sme sa vrátili do bytu.
Stále nikto nebol doma.,,Ďakujem." Zašepkala som pred dverami mojej izby.
,,Zajtra pokračujeme." Chytil mi bradu.
,,Zajtra?" Zasmiala som sa.
,,Každý deň." Pousmial sa a vtlačil mi bozk ,,dobrú noc kráska."
,,Dobrú noc, Shawnie." Otvorila som dvere.
V tom cinkol výťah.
Vyliezlo z neho šesť ľudí. Šesť opitých ľudí. Liam niesol Emmu a bozkávali sa. Noah držal za ruku nejakú čiernovlásku a pred dverami ju zdvihol a normálne jej vliezol s rukou pod šaty. Dvere za nimi sa zabuchli. Ava prišla s rovnakou babou ako z každej párty.
,,Shawn, Laura." Vyškierala sa na nás ,,idem vylízať toto bábiku." Povedala opilo a vytlačila ju do dverí.
,,Prečo s nimi bývame?" Zašepkala som.
,,Nemám šajnu. Tiež sa to práve pýtam samého seba." Povzdychol Shawn.
Vošla som do izby a Shawn začal kráčať do svojej. Zavrela som dvere a vytiahla si pyžamo. Odišla som sa osprchovať.
,,,Aaaaaahhhhh!!! Liam, už budem!!!" Kričala Emma.
,,Presne tak ma fajči cica!!" Vzdychal Noah.
,,Ah Ah Ah! Ava, vraz mi ho tam!!!" Kňučalo dievča Ave.
,,Nenormálne." Pokrútila som hlavou a otvorila dvere sprchy.
YOU ARE READING
Wish [Dokončené]
RomanceLaura Williams sviečka s tromi obrovskými tajomstvami. Jedno väčšie než druhé. Nastúpila do posledného ročníku na vysokej škole spevu a hudby. Spozná tam fajn ľudí ale aj jeho. Sexy arogantného idiota, ktorý chcel len sex. Ale všetko sa preňho zmení...