6.

326 10 0
                                    

,,Bola si super." Tešil sa Shawn a odložil gitaru.
Objal ma a potiahol z pódia preč.

,,Ahoj Shawn." Strhla ho jedna červenovlasá baba a hodila sa mu okolo krku.
Pustila som jeho ruku a kráčala preč.

Odišla som skôr ako som dala najavo nejakú emóciu.
Akú? Žiarlila som a chcela som tej babe ukázať, koho je Shawn.
Ale pravdou bolo, že môj nebol a nemohla som mu ukázať, že si ho privlastňujem. Nie som ako ostatné.

,,Lau! Poď sa pridať!" Zakričala Emma.
Prišla som k ním a vzala do rúk palicu na billiard.

,,Odkedy vieš spievať?" Spýtal sa Noah.

,,Od narodenia." Zasmiala som sa.

,,Kde si zmizla?" Prišiel pri mňa Shawn.

,,Hrať billiard." Zamávala som pred ním s palicou.

,,Prečo si ma tam s ňou nechala?" Zazrel po mne.

,,Myslela som, že si chceš zatrtkať." Zohla som sa a odrazila bielu guľu.

,,To chcem ale nie s ňou." Zašepkal tesne zamnou, keď som sa vystrela.

Nasucho som preglgla a tento billiardovy stôl mi moc nepomahal. Predstavila som si ako ja a Shawn na ňom-.... Nie ani nato nemysli. Nestane sa to, kým si nebudem istá, že mu nejde len o to.

Cŕŕŕn

,,Ahoj oci." Usmiala som sa.

,,Ahoj princezná. Boli ste úplne úžasný." Tešil sa.

,,O čom to hovoríš?" Začala som znovu triafať bielu guľu.

,,To vystúpenie so Shawnom. Je všade na internete." Vysvetlil.

,, Aha. Prezradila som sa?" Musela som sa spýtať. Nedalo mi to. Chcela som udržať svoju identitu do konca vysokej školy utajenú.

,,Nie. Neboj sa. Každý rieši len to, či spolu chodíte alebo nie." Odmlčal si ,,a chodíte ?"

,,Nie." Odpovedala som jednoslovne.

,,Tak fajn. Inak posledný novembrový týždeň trávime vo vile. Budeme mať hudobné prazdniny. Ahoj." Zložil.

,,Ale-..." schovala som telefón naspäť do kabelky.

,,Kto to bol ?" Zaujímal sa Shawn.

,,Otec." Vzdychla som ,, že sme boli úžasní a teraz každý rieši vzťah medzi nami."

,,máme super vzťah."skonštatoval.

,,Áno. Kamarátsky." Pripomenula som.

,,Pche... klam sa koľko chceš ale medzi nami nič priateľské už dávno nie je." Zasmial sa.

Našťastie hudba hrala tak nahlas, že nás nikto nepočul.

,,Shawn. Ticho. Čo ak nás niekto započuje?!" Pokarhala som ho.

,,Noa? Nech každý vie, že chcem svoj penis cítiť v tebe." Povedal chrapľavo a s úsmevom na tvári.

,,Končím. Idem domov." Podala som palicu Shawnovi a odkráčala von.

,,Si nadržaná, však?" Objavil sa pri mne Shawn.

,,Ale no tak. Prečo si tu ?" Pozrela som naňho.

,,Nenechám ťa ísť samú domov." Kráčal popri mne.

,,Shawn. Pozri. Ja nie som dievča, ktoré sa vyspí s chlapcom len tak. Nikdy som taká nebola a ani nebudem. Prestaň mi motať hlavu len kvôli tomu, že ma chceš dostať do postele." Povedala som úprimne.

,,Pozri. Som chlap. Mladý. Mám rád sex a netajím sa tým. Chcem ťa cítiť, dotýkať sa ťa, bozkávať. Chcem ťa celú a všade. V posteli, v kúpeľni, na linke, v aute.
Všade." Začal a pozeral na mňa ,,odkedy sme sa spoznali, so žiadnou som nespal."

Zastavila som ,,prečo?"

,, Neviem. Nedokážem spať so žiadnou. Stále mám v hlave teba." Otočil sa ku mne.
Pozerala som naňho bez slova.

,,Poď somnou na rande." Podišiel ku mne úplne blízko.

,,Rande?" Vyvalila som oči.

,,Áno. Vieš čo je rande, nie?" Pousmial sa.

,,Samozrejme, že viem." Povedala som odhodlane.

,,Tak?" Čakal na odpoveď.

,,Ak mi odpovieš na otázku, tak pôjdem." Pozerala som naňho.

,,Tak sa pýtaj." Povedal kludným tónom.

,,Prečo?" Spýtala som sa jedným slovom.

,,Pretože ako si povedala. Poznáš svoje hodnoty a cenu. Si dospelá a vieš, čo chceš." Hypnotizoval moje oči ,, a naozaj rád ťa bozkávam."
Začervenala som sa.

,,A teraz poď." Potiahol ma za ruku.

,,Kam?" Prekvapene som sa spýtala.

,,Predsa na rande." Usmial sa.

Pred internátom Shawn odomkol svoje auto a nasadli sme. Šoféroval smerom von z mesta a uprostred prírody zabočil do ľava na poľnú cestu.

,,Chceš ma zabiť?" Zasmiala som sa.

,,Nie. Jedine pomilovať." Žmurkol s úsmevom.
Bože milujem jeho úsmev.

Po 15 minútach jazdy v úplnej tme, sme prišli k rampám. Shawn stiahol okienko a k nám prišiel pevnejší holohlavý pán so žltou vestou.

,,15$ to bude." Povedal milo.
Shawn mu ich podal a rampa sa otvorila.

,,naľadte si 136,6." Povedal muž, keď sme sa pohli.
Vošli sme a Shawn zaparkoval vedľa autá. Pred nami bol les. Ale pred ním, obrovské plátno. V diaľke na boku som videla akoby karavany s občerstvením.

,,Hneď prídem." Otvoril dvere a odišiel.

Vrátil sa po 10 minútach s obrovskými pohármi, ktoré mali asi liter a v strede slamku. Priniesol obrovskú papierovú misu s pukancami a sadol si.
Dal ju do stredu.
Zapol rádio a naťukal stanicu 136,6.

,,Nikdy som tu nebola." Usmiala som sa naňho.

,,To som rád." Pousmial sa a na plátne sa rozsvietilo. Začínal film.

V polovici filmu sme už nemali ani pukance a ani vody. Shawn stále s prstami klopkal po volante.

Wish [Dokončené]Where stories live. Discover now