,,Neviem ako vy ale ja sa idem osprchať. Som si istý, že toto telo dneska bude cítiť ženský dotyk." Roztiahol ruky s úsmevom na perách.
,,Laura, bež sa nachystať na prvú párty v tomto školskom roku." Zachichotala sa Ava.
,,Musím ísť?" Zdvihla som obočie.
,,Samozrejme, že musíš a obleč si niečo sexy." Žmurkla po mne Ava a zavrela sa v izbe.
Odišla som do izby a rovno do šatníku. Vytiahla som si oblečenie a prezliekla sa.
Vyšla som z izby a tam stál Shawn. Opretý o stenu medzi Liamovými a Noahivými dvermi.
Mal čierne dotrhané slim rifle, biele tielko a v ruke držal čiernu mikinu s bielymi pásmi.,,Vieš, myslím, že by sme tvorili dobrú dvojku v posteli." Usmial sa.
,,To sa nikdy nedozvieme." Pousmiala som sa.
,,Prečo si taká neprístupná?" Sledoval ma.
,,Ja nie som neprístupná. Len poznám svoju hodnotu a viem, že mám na viac ako len vyspať sa s tebou." Odpovedala som.
Shawn sa usmial a pokrútil hlavou.
Z izieb vyšli baby.,,Vyzeráš krásne." Usmiala sa Emma ,,však Shawn?"
Pozrela naňho šibalsky.,,Áno." Odpovedal bez hanby.
,,No tak, poďme. Chalani prídu neskôr." Potiahla mala Ava a zmizli sme vo výťahu.
,,Kde je tá párty?" Obzerala som sa okolo seba pred internátom.
,,V dome Alpha." Zamrmlala Emma.
,,Aha." Prikývla som.
,,Takže, povedz nám niečo o sebe." Obe na mňa hľadeli.
,,Moc toho nie je. Môj otec je Angličan a matka Američanka. Mám staršieho brata, ktorý hrá hokej za New York Rangers." Povedala som v krátkosti.
,,Takže môžeme chodiť na hokej zadarmo!!" Zhíkla Ava.
S Emmou sme sa zasmiali a zastavili pred domom Alpha. Vonku na trávniku stáli študenti s umelými pohármi a rozprávali sa.
Vnútry bola tma a svietili tam len farebné diskosvetlá. Tancovalo sa tam a pilo sa.
Vzadu na dvore boli tí slávnejší alebo bohatší. Bolo to niečo ako VIP.Ja a Emma sme si sadli natravu vpredu a rozprávali sa. Ava zmizla do zadnej časti VIP.
,,Prečo nejdeš aj ty dozadu?" Spýtala som sa.,,Nemám to tam rada. Sú tam namyslení ľudia." Pousmiala sa.
Cŕŕŕn
,,Sekundu. Otec mi volá." Usmiala som sa a zdvihla.
,,Ahoj princezná, aký si mala deň?" Spýtal sa otec.
,,Ahoj oci, bol super. Som akurát na nejakej párty so spolubývajúcimi." Usmievala som sa.
,,Tak sa zabav." Zasmial sa do telefónu.
,,Ďakujem a-...." Išla som sa rozlúčiť ale prerušil ma.
,,Zabudla si?" Povedal vážnym tónom.
,,3...2...1....." odčítaval.
,, I love my life
I am powerful
I am beautiful
I am free." Začali sme naraz spievať do telefónu.
Bol to taký náš rituál. Vždy, keď sme spolu volali, spievali sme tento refrén jeho piesne.A keď sme boli doma, na dovolenke, na chate alebo sme grilovali, vždy spievame.
,,Ľúbim ťa. Ahoj." Povedal spokojne.
,,Aj ja teba. Ahoj." Zachichotala som sa a vypla telefón.
,,Máš nádherný hlas." Tešila sa Emma.
,,Ďakujem." Pousmiala som sa.
,,Čaute baby." Prisadli si vedľa nás chalani. Shawn, Liam a Noah.
,,Ahojte." Naraz sme s Emmou povedali.
,,Dáte si niečo na pitie?" Spýtal sa Noah.
,,Ja len džús." Pousmiala som sa.
,,A ja colu." Prikývla Emma.
,,Prečo nepijete?" Zdvihol obočie Liam.
,,Zajtra je škola!" Zhíkla Emma.
,,A ja na verejných miestach nepijem. Nikdy neviete kto fotí alebo natáča." Mykla som plecami.
,,Hovoríš ako Shawn." Prevrátil očami Noah.
Shawn sa zasmial a ďalej ležal v tráve s nami.,,Tak, čo budeme robiť?" Spýtal sa Liam.
,,No, neviem ako vy ale ja by som najradšej išla domov spať." Vyhlásila Emma.
,,Máš pravdu, tieto párty sú o ničom." Povedala som.
Noah prišiel s džúsom, colou, minerálkou a dvoma pohármi nejakého alkoholu.
,,Čo keby sme toto dopili a išli niekam na pizzu?" Povzdychla som.,,Myslím, že to bude najlepší nápad." Prikývla Emma.
,, Pravda, aj tak je tu nuda." Súhlasil Shawn. Noah a Liam naňho zvláštne pozreli.
,,A čo s tou hláškou -toto telo dnes bude cítiť ženský dotyk-?" Zdvihol obočie Noah.
,,Rozmyslel som si to. Žiadna baba odtiaľto ma nezaujala." Rozhliadal sa Shawn.
,,Ale ale. Žeby Shawn z hodiny na hodinu stratil záujem o ženy?" Zaškerila som sa.
,,Neboj kráska, teba chcem stále." Žmurkol.
,,A čo Cam? Ešte ťa otravuje?" Spýtala sa Emma.
,,Nie. Zablokoval som ju." Povedal chladne.
Videla som, že sa o tom nechce baviť, tak som zmenila tému.
,,Tak čo? Ideme?" Postavila som sa.
,,Môžme. Poďme do DelaRose." Navrhol Liam.
,,Mali by sme ohlásiť aj Avu, nie?" Zastavila som.
,,Myslím, že ti nebude moc vďačná ak to spravíš." Zasmial sa Shawn a mykol hlavou.
Keď som sa otočila, videla som ako na boli domu Ava opiera o stenu nejaké dievča a vášnivo sa bozkávajú.
Začervenala som sa a sklonila hlavu.
Všetci sme sa pobrali preč. Kráčali sme ulicou a Liam, Emma a Noah sa rozprávali o zajtrajších hodinách. Podľa Liamovho výrazu, by som povedala, že sa mu Emma páči.
,,Hahah, ty si sa červenala?" Šepol pri mne Shawn.
,,Neviem, o čom hovoríš." Pokrútila som hlavou.
,,Samozrejme, že nevieš." Zasmial sa.
YOU ARE READING
Wish [Dokončené]
RomanceLaura Williams sviečka s tromi obrovskými tajomstvami. Jedno väčšie než druhé. Nastúpila do posledného ročníku na vysokej škole spevu a hudby. Spozná tam fajn ľudí ale aj jeho. Sexy arogantného idiota, ktorý chcel len sex. Ale všetko sa preňho zmení...