13.

297 11 0
                                    

Laura

,,Melody?" Zhíkla Ava.

,,OÚ." Wyatt si chytil ústa.

,,Aj tak je to už jedno." Pousmiala som sa ,,áno som vlastne Melody. Veď viete. Tá, ktorej tvár skoro nikto nepozná." Zasmiala som sa.

,,Wauuuu!!!! Už poznám viac ako dvoch slávnych ľudí! To ma robí celebritou, nie?" Tešil sa Noah.
Ostatní sme sa na tom z chuti zasmiali.

Na druhý deň..

,,Pripravená?" Usmial sa na mňa otec.

Stála som v bielych šatách pred obrovským kostolom. Mala som úzke saténové šaty. Vlasy som mala spustené a vyžehlené.

Súhlasne som prikývla.

Otec ma držal za ruku a vošli sme. Celý kostol bol vyzdobený bielymi ružami a všetky tváre hľadeli na mňa. Kráčali sme cez uličku a na konci stál on. Môj Shawn. Môj život.

,,Vyzeráš dokonalo." Zašepkal mi, keď som sa pozrela naňho. Oči mal slzavé.

,,Milujem ťa." Žmurkla som.

Perami mi povedal ,,aj ja teba."

Obrad previezol pokojne a ja som mala chuť povedať farárovi aby to preskočil nakoniec.

,, Beriete si, Shawn Peter Raul Mendes, tuto prítomnu Lauru Williams, za svoju právoplatnú manželku a budete ju milovať v šťastí aj v nešťastí, v zdraví aj v chorobe, v bohatstve aj v chudobe až pokiaľ vás smrť nerozdelí?" Povedal oddávajúci.

,,Áno, beriem." Usmial sa.

,,Beriete si, Laura Williams, tuto prítomného Shawna Petra Raula Mendesa, za svojho právoplatného manžela a budete ho milovať v šťastí aj v nešťastí, v zdraví aj v chorobe, v bohatstve aj v chudobe až pokiaľ vás smrť nerozdelí?" Spýtal sa ma oddávajúci.

,,Áno, beriem." Usmiala som sa.

Vymenili sme si obrúčky.

,, A týmto vás prehlasujem za muža a ženu. Môžte pobozkať nevestu." Povedal oddávajúci a odišiel.

,,Konečne Mrs. Mendes." Usmial sa.

Vzal ma do náruče a pobozkal.

Bolo to neskutočne nádherné.
Vyšli sme pred kostol a tam nám najbližší gratuľovali.
Presunuli sme sa na oslavu do luxusnej reštaurácie. Najedli sme sa, zabávali a tancovali do noci.

,,Túto pieseň som zložil pre moju nádhernú manželku." Povedal Shawn do mikrofónu.

Otočila som sa naňho a začala hrať hudba.

Bolo to nádherné. Milujem, keď spieva piesne o mne, o nás.

Nad ránom sme odišli rovno na letisko a zamierili na Hawai. Naša svadobná cesta.
Bolo to dokonalé.
Shawn bol ako vždy pozorný, romantický, šťastný a najlešpí manžel.

Po návrate z medových týždňov, som sa rozhodla, že spravím jeden jediný koncert, kde odhalím svoju identitu.

Shawn nahrával piesne, a rovnako tak aj ja. Ďalej sme chodili do školy, chodili na rôzne rande a milovali sa.

V máji na Shawnovom koncerte zaspieval prvýkrát pieseň, ktorá opisovala jeho pocity z toho, čo za pár týždňov príde.


Celý koncert som preplakala v jeho šatni. Nevedela som tú pieseň dostať z hlavy. Hrala mi stále dookola. Nevedela som si predstaviť, ako sa bude cítiť Shawn, keď zomriem. Nechcela som ho opustiť. S ním mám raj na zemi. Som šťastná a cítim sa tak milovaná.

,,Hej hej hej. Láska, čo sa deje?" Objal ma na zemi Shawn.

,,Prepáč mi to. Prepáč." Plakala som.

,,Začo?" Nerozumel.

,,Ja ťa nechcem opustiť. Si to najlepšie, čo ma za celý život stretlo. Neviem si ani predstaviť aké ťažké to musí byť pre teba. Každú sekundu musíš myslieť nato, že zomieram. Mali sme sa rozísť už vtedy, keď si aa dozvedel o mojej chorobe. Mohol si byť teraz šťastný a nie pri mne trpieť." Plakala som.

,,Nehovor tak láska. Milujem ťa a nikdy by som toto za nič nemenil. Si dokonalá a viem, že naša láska nikdy neskončí a koniec koncov, jedného dňa sa znovu stretneme." Pobozkal ma.

01.08.2022

Stojím za pódiom vo vypredanej Madison Square Garden. Som úplne nervózna a každý je v obrovskom očakávaní ako vyzerám, kto som.
Je tu celá rodina, moji kamaráti a samozrejme môj Shawnie.

,,Je čas." Zašepkal Shawn.

Všetko zhaslo a ja som vyšla na pódium.
Nikto nič nevidel. Hudba začala hrať a všetci ľudia začali kričať a pískať. Keď som začala spievať, zrazu sa svetlá rozsvietili. Videla som všetkých a všetci videli mňa.

,,Volám sa Laura Mendes a som dcéra Robbieho Williamsa." Usmiala som sa.

Takto som spievala asi ďalších 7 piesní.

,Ďalšia pieseň je spoločná pieseň s mojim manželom Shawnom." Pozrela som naňho a vybehol s mikrofónom na pódium.

Začala hrať pieseň.

Sledovala som ho celý čas. Bol si v sebe taký istý. Ešte aj pri piesni ma dokázal hľadkať, usmievať sa a trochu somnou tancovať.

Skončila pieseň a ja som zacítila, niečo, na čo som nebola pripravená.
Shawn ma poznal. Poznal ma lepšie ako svoje ponožky. Videl, že niečo nie je v poriadku a okamžite sa ku mne rozbehol.

,,Čo sa deje? Láska? Hovor!!" Začal stresovať.

Z očí mi vybehli slzy ,, navždy ťa budem milovať."
Zašepkala som a zvuky som počula tlmene, až nakoniec ticho a tma.
Nič som necítila, nič som nevidela a nič som nepočula.
Posledné načo si pamätám je on jeho tvár, jeho láska, jeho dotyky, bozky, jeho úsmev a jeho hlas ako vraví ,,Aj ja teba."

Wish [Dokončené]Where stories live. Discover now