Сайн уу? Намайг Пак Сүжин гэдэг. Би 18настай. Аав ээж эрэгтэй дүүтэйгээ амьдардаг. Аавыг маань Пак Санчол гэдэг. Тэр томоохон гэмт хэргийн бүлгэмтэй. Харин ээжийг маань И Ёнсо гэдэг. Аав маань ээжийг барьцааны хүн болгож авч байсан ч ээжид маань дурлаж орхисон гэж тэр хэлдэг. Харин дүү маань... тэрнийг Пак Жисон гэдэг. Тэр 16 настай.
Хүмүүс бодохдоо аавыг маань ажил дээрээ байдаг шигээ аймшигтай нэгэн гэж боддог. Гэхдээ... тийм бишээ. Тэр ээж дүү бид гуравтай үнэхээр зөөлөн эелдэг харьцдаг. Бид гурвын төлөө юу ч хийхээс буцахгүй.
Харин Жисон... тэр бол жинхэнэ аймшиг. Тэр аавын ажил дээр ч тэр гэртээ ч тэр хаа сайгүй муухай ааш гаргаж, уурлаж, уураа барьж чаддаггүй хүн.
Өнөөдөр миний 19 нас хүрэх өдөр... 5сарын7
Би энэ өдрөөр ээждээ баярладаг. Тэр намайг энэ хорвоод эрүүл саруул хүн болгож төрүүлсэн...
Бас би... маргаашнаас ажил хийнэ. Аав маань өөрийнхөө ажилд намайг тохирохгүй гэж бодож байгаа. Үнэндээ би их... аймшигтай... цагаа тулахаар дүүгээсээ ч аймшигтай нэгэн болж хувирдаг. Тийм болохоор дүү маань надаас айж, аав маань намайг тайван байлгах гэж оролддог. Хэрэв би аавын ажлыг үргэлжлүүлэн хийвэл намайг бүгдийг нь цааш нь харуулчих нь гэж аав хэлдэг...
Өглөө болж сэрүүлэг дуугарна ... Арай ядан нүдээ нээгээд өглөөний цай ууж өөрийгөө бэлдээд шинээр ажиллах газрын зүг хөдөллөө.
Энэ бол кпоп урсгалын хамгийн том энт... Би энд шалгаруулалт өгөх гэж ирсэн.
Хэрэв би чадах юм бол мөрөөдөлдөө хүрлээ гэсэн үг... харин чадахгүй бол... миний амьдралд өөр мөрөөдөл үлдэхгүй гэсэн үг.
Юу гэх гэсэн бэ гэхээр... миний цор ганц мөрөөдөл бол кпоп аядол болох.Хэдий сайн бүжиглэж чадахгүй ч сайн дуулдаг.. царай төрхийн хувьд гологдоод байхааргүй нэгэн...
Хүлээлгийн өрөөнд сандарч суухад бусад хүүхдүүд дор бүрнээ өөрсдийн үзүүлбэрээ бэлдэж байлаа...
~Пак Сүжин
-Би байна.
~Ороорой.
Би бүжиг дуу хоёроо амжилттай үзүүллээ... алдаа гаргаагүй гэдэгтээ бат итгэлтэй байна.
~Яг одоо хариуг нь гаргаад хэлэх болохоор хүлээж байгаарай
гэв. Тэд хэсэг хоорондоо ярьж байгаад
~Баяр хүргэе. Пак Сүжин. Та 2дугаар шатандаа тэнцлээ. Маргааш 14цаг гээд эндээ ирээрэй.
Гэхэд нь би мэдээж маш их баярласан. Тэгээд шоконд орсон өөрийгөө тайвшруулаад
YOU ARE READING
Yellow heart [MGL]
RomanceFriends to lovers... but we're never been friends. Аядолуудын өнцгөөс харж болох хайрын түүх. Магадгүй биас чинь Жэйк бол төсөөлөхөд сонирхууштай бичвэр.