8

19 5 0
                                    

Өнөөдөр бол 12 сарын20

Би энэ Entertainment д ирээд яг 4 сар болж байна... Бид 7уулаа эхэлсэн...
Нэг маань эмнэлэгт... 2 маань өөрсдийн замыг хөөж... Одоо бид 4үүлэхнээ үлдсэн...

Жэйк бид хоёр миний анх энт д ирдэг өдөр танилцаж байсан... тогтооход үнэхээр амархан ххэ... Өнөөдөр бидний танилцаад 4 сар болсоны баяр... ууг нь энийг тэмдэглэхгүй гэж хэлсэн ч романтик найз залуу минь заавал тэмдэглэнэ гээд болдоггүй...

Бид хамт дэлгүүр хэсэж, хоол идэж, кино үзэж, парк дээр тоглосон...

Харин би яг одоо энт дээр дэбют дуугаа сонсож байна...
Маргаашнаас бүжгээ сурч эхлэнэ... тэгэхээр жэйктэй байх цаг минь багсана...
Жэйк ч бас эргэн ирэлт шинэ албум гээд амралт багатай байгаа...
Тийм болохоор түр зуур найз залуугаа мартах хэрэгтэй болно...
Үнэхээр шүүү... бид хэдий завгүй ажиллаж ядарч байгаа ч нэгэнтэйгээ утсаар ярих эсвэл уулзна гэхээр огт ядраагүй хүн шиг болчихдог....

💛Жэйки💛
-юуу вэээ... дуусаагүй юм уу
💛Жинү💛
-Надад энэ бүжиг хэтэрхий хэцүү санагдаад байнаааа
💛Жэйки💛
-Ганцаараа бэлдэж байгаа юм уу
💛Жинү💛
-Тийм ээ... надаас болж өөр хүмүүс илүү цагаар ажиллах шаардлаггүй гэж бодсон юм
💛Жэйки💛
-Би ороод очъё... хамт бэлдье... надад ч бас сураагүй бүжиг маань байна..
💛Жинү💛
-Болж байна🌼
💛Жэйки💛
-🌼

Бид 2цаг бүжгээ бэлдсэн... амраад шалан дээр амьгаадан хэвтэж байхад жэйк хажууд хэвтээд
Жэйк- Болж л байна шдээ.
-Би хөл гар хоёроо зэрэг хөдөлгөж чадахгүй эээ... энэ үнэхээр хэцүү юм.
Гэхэд тэр надруу харж байснаа
Жэйк- юу амархан гэдгийг мэдэх үү гэж асуулаа
-юу юм
гэхэд тэр дээр минь гарж ирээд уруул дээр минь зөөлөн үнслээ.
Би түүний хүзүүгээр тэврээд зөрүүлж үнссэн юм... бидний үнсэлт улам ширүүсч бие биедээ уусаж байтал хаалга нээгдэн менежер ороод ирэв. Үбин ах шууд өөр тийшээ хараад "хүн байхгүй байсан юм байна" гээд гараад явчихсан...
Жэйк бид хоёр тэрнийг шоолж инээсээр бэлтгэлийн өрөөнөөс гараад очвол Үбин ах "өөөө тэнд байсан юм уу.. сая баййхгүйй лллл байх шиг байсан даа" гээд онийж байгаад хэлэв...
-Заа ахаа маяглаад байхын яасан юм бээ
Ах-Хэрим чамайг хурдан ир гэсэн
- асуудал гараа юу
Ах- Үгүй ээ... цаг орой болчихож... харин чи ганцаараа биш байж гээд жэйк рүү харан инээмсэглээд толгой дохин
Ах- Сүжиныг чамд үлдээлээ шүү... танай дормд хондогсонжуу чи хүргэж өгдөгсөнжүү өөрсдөө мэдээ... би менежер нь болохоос ямар асраг ч нь биш дээ гээд үгэлсээр цааш явав. Жэйк инээж байснаа гарнаас минь атгаад
Жэйк- тэр сая манай дормд хонож болно гэлээ шдэ
- ю юугаа д дэмийрээд байгаан бээ... хэрим эгч дуудсан гэсэн о очихгүй бол...
жэйк яриаг минь таслаад
Жэйк- Чамайг оройтож байна гээд тэгсэн байна лээ шдээ
- т тэгсэн ч гэсэн... ядаж хэлэхгүй бол
Гэхэд тэр халааснаасаа утсаа гаргаж ирээд нэг хүн рүү залгалаа.
Жэйк- Хэрим эгчээ жэйк байна... Сүжиныг би аваад явлаа..... санаа зоволтгүй ээ......... тийм ээ............ яалаа гэж дээ........ тийм зүйл болохгүй гээд инээж нүүр нь улайгаад "чамайг надтай явж болно гэнээ" гэхэд нь би
- хэрэггүй ээ... танай хэд ч гэсэн дургүйлхэнэ...
Гэхэд жэйк намайг хоёр гар дээрээ өргөөд
Жэйк- Тэд юуу ч хэлэхгүй дээ гэсээр дормруугаа явлаа.

Тэдний дормд жэйкд чирүүлсээр явж орвол мэдсэн юм шиг зочны өрөөны буйдан дээр 6уулаа суучихсан гоймон идэж байснаа намайг хараад Ники гоймондоо хахаж орхилоо...

Бүгд Никиг шоолон.. хажуугаар нь намайг энд юу хийж явааг гайхана...

Жэйк- Би Сүжиныг энд хонуулна гээд менежер Хэрим эгч хоёрт хэлчихсээн... тэр миний өрөөнд хочихно... тэгхээр Сонү Хисын ахын өрөөнд ороод хоночих...
гэхэд бүгд гайхаж байсан ч
Сонү шууд л...
Сонү- Та хоёр хоёулахнаа хонож яах гэж байгаа юм гэхэд Хисын ууж байсан усандаа хахаж Сонхүн рүү цацчихав. Жэй Ники хоёр тэднийг шоолон ххөхрөлдөөд нэг нэгийгээ цохиж байв.
Хисын амаа арчаад алчуур аваал Сонхүний нүүрийг арчиж байхдаа
хисын- энэ зүгээр л байглийн шүршлэг санаа зоволтгүй гэхэд
Сонхүн- Санаааа зоволтгүй эээээ.... хөөё ахаааа... ямар заваан юм бэээ... чи ч гэсэн ким сонү... юуу асуугаад байгаан бэээ.
Жонвон Жэй Ники Сонү Хисын нар инээсээр үлдэв.

Жэйк намайг дагуулан өрөөндөө орж ирээд хаалгаа түгжчихэв... тэгээд тэрийгээ
"тэд дайрч орж ирээд байвал хэцүү шдээ" гэж тайлбарлав.
Би ч их юм бодоогүй ээ... өрөөн доторхыг эргүүлж тойрууланхарж байтал... Жэйк намайг үнсээд
"Сая бид бэлтгэлийн өрөөнд нэг зүйл мартчихсан" гэж хэлээд үнсэлтээ гүнзгийрүүлэхэд би түүнийг түлхээд
-Хэрэггүй ээ... дахиад хүн ороод ирвэл би лав ичиж үхнэ...
Гэхэд жэйк инээвхийлэн
Жэйк- Хаалга түгжихдээ би...2р замаар ойлгуулж хэлсэн юмсан гээд ахиад үнсэж эхлэв...
Тэрний уруул үнэхээр зөөлөн... донтуулмаар амттай... эцэст нь найз залуу маань надад 2р сувгаар юм хэлж байж магадгүй болохоор сайн бодож хариулах хэрэгтэй юм байна....

Бидний үнсэлт ширүүсэхэд жэйк намайг орон дээр зөөлөн хэвтүүлээд...
Жэйк- Маргааш бүр ч хүнд ажилтай... одоо унтдаа гээд хажууд минь хэвтэв...
-Жэйк... би бодохдоо.. тэр үгийг минь таслан
жэйк- юу гэж... саяны үнсэлтийг үргэлжлүүлмээр байна гэж үү... гэхэд нь би бүр өмнө нь ингэж гайхаж байгаагүйгээрээ гайхаж орхилоо
-Үгүй ээ!!!! Тэгэж хэлэхгээгүй байна!!! Гээд чанга дууграхад хаалга бага зэрэг дууграв.

Би сэмээрхэн гэтэж очоод хаалгыг нээвэл Жонвонаас бусад нь наашаа нураад ирэх нь тэр... Жонвон цаад буйдангаас " Хэрэггүй гэж хэлээд байхад" гээд бүгд инээлдэв. Ингээд бидэнд бас нэгэн хөгжилтэй дурсамж гарч ирсэн юм.

Yellow heart [MGL]Where stories live. Discover now