2023 оны 1сарын1
Сайн байцгаана уу? DISPATCH байна. Бид уламжлал ёсоор жил бүрийн 1 сарын 1ээр нэр хүнд бүхий уран бүтээлчдийн үерхэлийг зарладаг.. Тэгвэл энэ удаад хамгийн их хүлээлт үүсгэж буй хосуудад
Blackpink Jennie•BTS Taehyung
Enhypen Jake• Trainee B Seojin
NCTLucas• Twice Tzuyu
нар юм... Хамгийн эхэнд дурьдснаар Жэнни Тэхён хоёр олон жил үерхлийн цуу ярианд өртөж байсан ч энэ удаад үнэн гэж хоёр талын энтертаймэнтаас мэдэгдлээ..дараагынх болох Жэйк Сүжин хоёр нь 12сараас эхлээд холбоотой байгаа гэж үзэж байна...
Гэх бөгөөд миний Жэйктэй хамт дорм руу орж байх зураг, машинд хоёулаа байх зураг, Зураг авалтын газар ярилцаж байгаа зурагнууд байлаа... гэхдээ би энэнд санаа зовоогүй ээ... Энт мэдэгдэл хийнэ гэсэн... Үгүй гэж... яагаад гэвэл бид 2 энт д баригдаагүй учраас...
Маргааш өглөө нь энт мэдэгдэл оруулж эдит бүхий зураг худал мэдээ гэж зараллаа..Өнөөдөр бол хүсэн хүлээсэн өдөр минь... 2023 оны 1 дүгээр сарын 5...
Бид яг одоо дэбют дуугаа цацах гээд клипээ бүрэн эхээр нь үзэж байна...
Diamond ~Jewel Devil
Эрч хүчтэй бөгөөд ид шидийн...
Бид Enhypen ы учир битүүлэг клипнүүдийн нууцыг тайлах хамтлаг болон гарч ирнэ...
Би Dark moon дээр Сүха болон гарна... харин бодит байдал дээр Сүжин
---
Менежер- Дууг цацлаа...
Хөгжмийн найруулагч- энэ дуу хүн бүрт таалагднаа.. гэхдээ Enhypen тай нэгдэж байгаа болохоор сөрөг талаас их цохилт авна байх...Би дууны клип нь дээр Fever дууны эхлэлд Хисын ахыг хар утаа шиг зүйлээр татаж байгаагаар эхэлдэг.
Ер нь бол надад хүүхэлдэйн кино шиг л санагдсан...Дууны клипээ үзээд клип цацагдсанаас 1 цагын дараа лайв хийнэ...
Одоо гишүүдтэйгээ их том сандрал тээн камерны өмнө сууж байна... Яг эхлэхэд 3минутын өмнө Жэйк орж ирэв... Би түүн рүү инээмсэглэхэд тэр гараараа амжилт гээд арын ажилчдын хажууд суув... Үнэндээ арын аилчид мэдэж байгаа... Анхнаасаа л гайхаагүй...
Staff-3..2..1 ЭХЭЛЧаёон- 3..2..
Бүгд- Сайн байцгаана уу. Diamond Байна...
Южин- Сайн байцгана уу? Нюүкки байна...
- Сайн байцгаана уу? Жинү байна...
Сайн байцгаана уу? Хэжи байна...
Чаёон- Сайн байцгаана уу? Руна байна...
----
Бид 2цагын турш лайв хийж одоо дорм руугаа хөдөлж байна... Жэйк гарыг минь атган хааяа нэг гарын минь ард үнсэнэ..
Дорм дээр ирэхэд Сонү цаасан солют буудуулан...
Жэй- Дэбют хийсэнд нь баяр хүргэе... гэхэд бүгд алга ташин орилно...Саяхнаас аядолууд нэг том дормд хамт байхаар болсон.. Эрэгтэй тасаг эмэгтэй тасаг гэж байгаа ч энд бид камер менежер харуул гэх хүмүүсгүй тайван байгаа...
Бид хамтдаа оройн хоол цадатлаа идээд Жэйк миний өрөөнд хонохоор болсон юм...Өрөөнд орж ирэхэд Жэйк уруул дээр минь зөөлөн үнсээд
"Өнөөдөр үнэхээр сайн байлаа" гээд бид унтахаар болов...
---
Өглөө хаалга саван орилон гүйж орж ирэх южин...
Южин- Эгчэээээ босоорой...
-Южин аа ямар хэцүү юм бэээ.... унтуулаач дээ
Жэйк- Жаахан аяархан...
Южин- хөөөш хоёроо... та хоёрын талаар мэдэгдэл хийчихсэн байна...
-Аан тийм үү... хэн???
Южин- манай энт...
-Зүгээрээ угаасаа энт ээс юм бол... ю юууу
гээд ухаан орон үсэрч босож ирэхэд южин утсаа сарвайн
Южин- Одоо яах юм...
-Ю юу вэ??
Гэхэд Жэйк хажууд минь суугаад
Жэйк- Би өчигдар захиралд хэлчихсээн...
Гэхэд нь миний дотор нэг зүйл нурж унах шиг л боллоо...
-я яагаад... яагаад ганцаараа дур мэдэн ийм юм хийлгэж байгаан...
Нулмис урсахад бэлэн байх шиг...
Жэйк- Уйлах гэж байгаа юм уу... хөөе битгий ийм хүндээр хүлээж ав лдаа...
-Хүндээр гэнэээээ... Чи миний мөрөөдөл ажил бүх зүйлийг сүйрүүлчихлээээ
Яг одоо нулмис минь сул асгарч байна... Жэйк намайг тэврээд...
Жэйк- Тэд зөвөөр хүлээж авнааа... үгүй байсан ч би удаан нууж чадахгүй... хэлээгүйд уучлаарай...
Би өөрийнхөө утсыг аван мэдээллийг шалгав...
[207+] Хүүеээ Dispatch ыг хуурамч мэдээ өгсөн гэчихээд 7хүрэхгүй хоногт өөрсдөө мэдээллэх байсан юм уу...
[974+] Жэйк зөв сонголт хийсэн гэж бодож байна... бид фэнүүд нь болохоос аав ээж нь биш... тэд насанд хүрсэн хүмүүс.. бусад маань ч бас битгий нээх их оролцоосой гэж хүсье...
[165+] дөнгөж дэбют хийсэн охин шдээ... энэнээс ч өмнө харилцаатай байсан гэсэн үг биздээ----------- --------- -------
YOU ARE READING
Yellow heart [MGL]
RomanceFriends to lovers... but we're never been friends. Аядолуудын өнцгөөс харж болох хайрын түүх. Магадгүй биас чинь Жэйк бол төсөөлөхөд сонирхууштай бичвэр.