Jake POV
Гэрт орж ирэхэд Жонвон гүйж ирээд
"Хөөе, ах гуай.. цаг хэд болж байгааг мэдэж байна уу? Ямар уддаг юм бээ, яагаад норчихсон юм?? Байз...
.. уйлаад байгаа юм уу?
Үнэхээр л энэ нулимс гэх зүйл надад захирагдахгүй болж, тэрнээс холдмогц биений минь нэг хэсгийг таслан авч байгаа мэт... Өвдөлт, санах сэтгэл, түүнийг над руу залгана гэх итгэл... Тэр намайг яаж орхио вэ?
Хисын- тэгэхээр... дахиад л бүтэлгүйтсэн байх нь,
Сонхүн- тэр буцаагаад залгана аа.
Жэй- тийм ээ, чи ингэж байгаа бол Сүжинд бас хэцүү байгаа байх,
Сонү- угаасаа ах танд ямар их хайртай нь нүднээс нь харагддаг ш дээ...
Ники- та яаж нүдийг нь мэддэг юм, тийм юмыг их сайн мэдэж байх чинь...
Жонвон- заа залуусаа, амарцгаа, маргаашнаас бид нэлээд шаргуу ажиллаж эхэлнэ гэж ярьсанаа санаж байгаа биз?
Хисын- тийм шүү,
Гээд нэг нэгээрээ мөрийг минь атгаж, тайвшир гэж сануулана.
Юу гээч... би үнэхээр ... юу гэхээ мэдэхгүй хэцүүхэн байдалд орчихсон. Тэрнийг харахгүй бол амьсгалахгүй юм шиг л...
Sujin POV
Менежер- заа шууд явцгаая, бүгд ажлаа өнөөдөртөө багтаагаад амжуулахыг хичээгээрэй.
Бид шууд л ийш тийш салан явж дор бүрнээ өөрсдийнхөө ажлыг хийж, гүйцэтгэж байв.
Компани дээр ирээд салсан гэх мэдээллийг цацуулах гэж үнэхээр их ийш тийш явлаа.
Эцэст нь...
************************
Өглөө яагаад ч юм сэрүүлэгнээсээ эрт сэрчихсэн... өглөөний 4 цаг өнгөрч байхад л шууд боссон болохоор шинэ дуун дээрээ ажиллаж байгаа минь энэ...
Гэнэтхэн "Жэйк яаж хүлээж авах бол?" Гэсэн бодол намайг бүрхсэн юм...
Сайн байцгаана уу? Belift lab байна. ENGENE болон ANGL'S бүхэндээ нэгэн залруулга хүргэх гэсэн юм. ШИМ ЖЭЮҮН , ПАК СҮЖИН нарын үерхэлийн тухай мэдээлэл тархаад байсан гэдгийг та бүхэн мэднэ байх. Өнөөдөр буюу 2023 оны 4сарын3нд хосууд маань албан ёсоор салсан гэдгийг мэдэгдэж байна! Шалтгаан гэвэл хоорондоо буруу ойлголцсоноос болсон гэж үзэж байна. Хэсэгхэн хугацааны турш үерхсэн гэх мэдээллийг цацсанд ТА БҮХНЭЭС ХҮЛЦЭЛ ӨЧЬЕ!
YOU ARE READING
Yellow heart [MGL]
RomanceFriends to lovers... but we're never been friends. Аядолуудын өнцгөөс харж болох хайрын түүх. Магадгүй биас чинь Жэйк бол төсөөлөхөд сонирхууштай бичвэр.