Od rocznicy śmierci matki minęły już 3 tygodnie, UK co wtorek i piątek organizuje bale, na które przychodzi wiele ważnych osób. Na takich imprezach służę jako kelner, nic ciekawego lecz męczącego.
Dziś, czyli piątek była kolejna taka impreza ale miały na niej być dzieciaki gości, z tego co wiem to w najróżniejszym wieku. Miałem podawać soczki i alkohol, czuli to co zawsze na imprezach.
Ubrałem swój kelnerki strój i wzruszyłem do domu UK. po paru minutach na miejscu zaczęli się parkować samochody gości, z 3-7 dzieciaków. "O kurwa... " pomyślałem, tyle bachorów to chyba w całej szkole nie ma ile na imprezie było.
Poszedłem do kuchni po tace z alkoholem i udałem się na salę gdzie czekali goście, dzieci w większej dorośli w mniejszej, miałem być przy dorosłych ale Hiszpania (zastępca szefa) przeniósł mnie na dzieciarnie tylko tą starszą czyli 17+. Z irytowało mnie to bardzo, nie chciałem zabawiać osób w moim wieku, jeszcze okazało by się, że mnie ktoś zna i bym miał przesrane.
Znosiłem wszystkie już kieliszki, kierowałem się do kuchni by zniknąć, gdy poczułem na ramieniu czyjąś rękę. Obróciłem się i zobaczyłem wysokiego chłopaka, miał śnieżnobiałe włosy, biało niebiesko czerwoną flagę na twarzy i piękny czarny smoking.
-Podobno masz nas zabawiać?
-T.. tak?
-Mówili ci do jakiego stopnia?
-Nie...?
Wziął mnie za rękę, podszedł do Hiszpanii, coś mu powiedział. Byłem zbyt oszołomiony aby coś zrozumieć z ich rozmowy, skończyła się na tym że Hiszpan na mnie spojrzał, kiwnął głową.
Po minucie siedzieliśmy razem w pokoju.
-Jak cię zwą?
-Polska?
-Rosja, miło cię poznać.
-Na wzajem?
-Nudna ta impreza co?
-Do czego zmierzasz?
-Do tego, że może chciałbyś się pobawić?
-Nie...
-To nie prośba a rozkaz.
-...
Przybliżył się niebezpiecznie blisko moich ust i połączył je w pocałunek. Starałem się go odepchnąć, ale był silniejszy...-----------------------------
słów 304
------------------
Hejka mam napisać scenkę ruchania czy nie?
CZYTASZ
°RusPol° (zawieszone)
RomanceMłody i śliczny Polak znajduje pracę w rezydencji UK. Podczas jednego z balu spotyka syna przyjaciela swojego szefa Rosję. Nikt nie spodziewa się, że jedna wspólna noc może aż tak zmienić ich życie.