13. komnata

563 13 0
                                    

Je to něco málo přes měsíc, co jsme se vrátili z Chorvatska a já ležím na dece u vody a opaluju se. Hracholusky jsou super na odpočinek a na to si pročistit hlavu.
Z relaxu mě vyrušil velký naráz do vodní hladiny. Najednou jsem byla celá mokrá. Z průzračné vody se vynořila Štěpánka a hrozně se smála.

Štěpánka: Pojď taky do vody! Je úplně super.
*smíchy se malém utopila*

Neváhala jsem ani vteřinu a skočila jsem šipku rovnou za ní. Měla pravdu. Tyto horké srpnové dny stojí za to zlepšit osvěžením.
K večeru jsme se vydali na paddleboardu po řece k místnímu kempu a hospodě Kosatka, kde Fífa pracuje jako brigádník.
Večer pokračoval skvěle. Až do doby, než tam pustili songu 13. komnata. Už jsem byla omámená alkoholem a tak jsem vyskočila na stůl a začala jsem předvádět Nika. Všichni se bavili a já se smála jako o závod.

Nik:
..kolik zlomenejch srdcí ještě,
než vyléčím to svoje..

Po mém představení mě chytl nějaký kluk a začal se mnou tančit tělo na tělo. Byl to jeden z kamarádů mého bratrance. Byl hezký, ale nevyrovnal se jemu. Rozhodla jsem se tedy vzdálit se od něj a tancovala jsem se Štěpánkou a jejími kamarádkami.
Po chvíli se mi zachtělo na záchod. Když jsem si už umývala ruce, chytly mě za boky dvě silné paže. Zvedla jsem hlavu a v zrcadle jsem viděla toho kluka. Otočil si mě a začal se ke mně pomalu přibližovat. Snažila jsem se bránit. Marně! Naše rty už oddělovalo pár milimetrů vzduchu.

Nějaká holka: Ehm, neruším vás?
*odkašlala si*

Podívala jsem se na ni. Stala ve dveřích a měla založené ruce na hrudi. Vypadala naštvaně. Nejspíš jí asi jde o toho kluka. Využila jsem situace a rychle jsem vyklouzla z jeho držení. Bez slov jsem proběhla kolem ní a mířila jsem si to rovnou za Štěpánkou.

Já: Štěpi, už bychom měli jet domů.
*snažím se ji dostat odsud*
Štěpánka: Ještě chvilku!
*už i z ní mluví alkohol*
Já: Prosím!
*naléhám a táhnu ji k vodě, bychom mohli odplout*
Štěpánka: Fajn.
* odfrkne si a protočí očima*

Díky této situaci jsem hodně rychle vystřízlivěla. Dojeli jsme k chatě a já snad nahoru běžela. Vysprchovala jsem se a už ležím v posteli s pocitem, že jsem unikla něčemu, o co jsem vážně nestála.
Projíždím Instagram a vidím, že mě na videu označila jedna ze Štěpánky kamarádek. Na tom videu jsem já, jak tancuju na stole na tu pitomou písničku! Zhrozila jsem se. Ale pak jsem se zhrozila ještě víc. Ona tam označila i Dominika.
Doufám jen v jedno, a to aby se nade mnou všichni svatí slitovali a on to neviděl.
Odložila jsem mobil a zavřela jsem oči. Najednou ale zacinkal můj mobil a oznamoval novou zprávu.

goldcigo: sdílí příběh od kaja.mala3
goldcigo: takze ty si delas takhle ze me prdel jo? 😏

Asi se mi zastavilo srdce...

———————————————————————
Baví vás to? <3
Ig: misa_laurencova

LUNAZARKde žijí příběhy. Začni objevovat