D!ck místo Kytky :))

584 18 4
                                    

*18+ část - čtete to jen na své vlastní nebezpečí (sex, vulgarismy); užívejte*
———————————————————————
Na parketu jsme to moc dlouho s Kubou nevydrželi. Extrémně mě přitahuje a já ho nutně chci a potřebuju.
Po půl hodině jsme se dostali na hotel. Když jsme se odebrali do jeho pokoje, přitiskl mě ke zdi a vášnivě mě líbal na mých nateklých rtech. Mezitím jeho dlaně jezdily po mém těle a já si to náramně užívala.
Po chvilce mi sundal tričko a vzápětí letěla za tričkem i moje podprsenka. Chytl mě pod zadkem a vyhoupnul si na sebe. Nesl mě až do postele, kam mě položil a objevil se nade mnou. Letmo mě políbil na rty a pokračoval na krk, kde nechával mokré stopy od jeho jazyka. Pokračoval přes klíční kost k mým prsům. Začal olizovat mou bradavku a druhou mnul mezi prsty. Neubránila jsem se vzdechům. Moje prsty zabloudily do jeho vlasů a jemně jsem za ně zatahala. Po chvíli začal sjíždět níž. Sundal mi kalhoty a políbil mě na stehno. Potom přes černá tanga na mé nejcitlivější místečko. Zaryla jsem nehty do matrace a mačkala jsem bílé prostěradlo. Kalhotky byly najednou na zemi a já před ním ležela nahá.
On se chvíli jen díval, ale pak se sklonil k mému klínu a začal mě lízat. Dámy a pánové, to bylo něco! Netrvalo to ani pět minut a on mě udělal. Po prožitém prvním orgasmu se objevil zase nade mnou a začal mě opět líbat.
Pomohla jsem mu sundat tričko a vlastně všechno ostatní kromě trenek. Stal přede mnou jen ve spodním prádle a já seděla na okraji postele tak, abych měla jeho rozkrok přímo před sebou. Zahákla jsem ukazováčky o lem boxerek a pomalu jsem je začala stahovat. Najednou jsem měla krásný výhled na jeho ptáka. Byl tak akorát a já měla sto chutí ho ochutnat. Vzala jsem si ho do ruky a celého ho olízla. Zavzdychal a zaklonil hlavu. To mě nabudilo a strčila jsem si nejdříve jen žalud a později celý penis do pusy. Kouřila jsem ho, jak jsem jen uměla a odměnou mi bylo jeho hekaní. Za nedlouho mě povalil na postel a už nečekal ani vteřinu, strčil ho do mě. To je přesně to, co mi chybělo. Začal šukat jako bůh. Bez jakéhokoli slova si mě otočil na bříško a vniknul do mě zezadu. U toho mi prsty mnul klitoris a já cítila, že se udělám znova. Taky se tak stalo a já prožila svůj úplně první orgasmus při sexu. On udělal pár pohybů a já cítila, že už taky bude. Povalila jsem ho na záda a strčila jsem si jeho čůráka do pusinky. Udělal se mi hluboko do krku a u toho vydechl moje jméno.

To byla ta nejsladší odměna..

———————————————————————
No nevím co k tomu dodat haha. Doufám, že jsem vás nepohoršila. <3
Ig: misa_laurencova

LUNAZARKde žijí příběhy. Začni objevovat