Líbal mě. LÍBAL MĚ! Nemůžu tomu uvěřit, že tady teď stojím a líbám se s ním. Je to neuvěřitelné. Naše rty se dotýkají a v žádném případě nemají v úmyslu se rozpojit. Jsou jako dva kousky puzzle, které do sebe dokonale zapadají. Naše jazyky se začaly proplétat jako krky zamilovaných labutí na Vltavě. Jedna jeho ruka putovala po celé ploše mých zad a ta druhá? Klasicky mačkala můj zadeček. Netuším jak dlouho jsme tam takhle mohli stát, ale asi dostatečně dost dlouhý čas, aby se za Dominikem objevila nevýrazná osoba.
Nějaká holka: „Ehm! Neruším vás náhodu?!"
*vyjela*Oba jsme se otočili za hlasem, který vycházel z útrob bytu. Nejdřív jsem se dívala na drobnou blondýnku, která měla na sobě pouze Nikovo tričko, pak jsem ale už s nasraným výrazem sjela pohledem na toho idiota přede mnou. Jeho čokoládová kukadla mě propalovala pohledem. Dalo se v nich číst pouze zmatení. Promítala se v nich jediná odpověď. Není to tak, jak to vypadá. Ubohé!
Nedokázala jsem nic říct. Jako bych ztratila řec nebo ji naprosto zapomněla. Jediné co se mi honilo hlavou bylo to, jak se co nejrychleji dostanu domů. Dominik Citta je ode dneška pro mě mrtvý!
Otočila jsem se a začala jsem scházet schody. On nic neudělal. Každým schodem jsem byla blíž k východu. Každým schodem jsem doufala, že aspoň něco řekne. On však nic neudělal, nic neřekl, jen tam stál a sledoval mě, jak mizím nadobro z jeho života. To bylo naposledy, co jsem ho viděla...Nejspíš opravdu Dominik Citta není na lásku. Možná tenkrát na streamu tak moc nelhal, jak jsem si myslela. Jediné vím jistě, budu ho navždy milovat, ale moje zlomené srdce mu nikdy nebude schopno odpustit. Vše co jsem cítila s ním, jsem nikdy s nikým jiným necítila.
Nikdy na tebe nezapomenu Nik Tendo..
———————————————————————
Vím moc dobře, že takhle to podle vás skončit nemělo.. Láska je ošemetná a ne vždy dopadá dobře. Je mi líto, pokud jsem vás zklamala, naštvala nebo cokoli jiného negativního. No třeba další můj příběh dopadne lépe.
Nový příběh: My, dva spolu už dávno nemůžem bejt..
Ig: misa_laurencova