Probudila jsem se v úplně cizí posteli. Když jsem se otočila abych se podívala, kdo mě to objímá kolem pasu, nestačila jsem se divit. Ležel tam nahý Kuba. Moc si toho ze včerejšího večera nepamatuju a k mé mizerné náladě mi tohle moc nepřidává. Rozhodla jsem se vstát a posbírala si svoje veškeré oblečení poházené po podlaze. Musel tu být pěkný divočinec, pomyslila jsem si . Bez jakéhokoli slova jsem se vytratila z pokoje a následně i z hotelu. Bože mě tak bolí hlava!
Sedím doma na gauči a přemýšlím nad včerejškem. Pamatuju si pouze to, jak tancuju s Jakubem a u toho bedlivě pozoruju Dominika tančícího s tou čůzou. Čůza je dobrá, dobře se kroutí, jak by řekl Vlček. Jasně, že já kráva mu to dělala na truc. Ach jo, seru na to. Přestala jsem nad tím přemýšlet a šla se osprchovat. Když jsem vylezla ze sprchy, pustila jsem si písničky a užívala si klid, který se mi nabízel v prázdném bytě. Kluci byli někde pryč a já měla chvilku pro sebe.
Začala hrát písnička Až Vylezou Kostlivci.Yzo:
...oči, ty nelžou, Chico
oči, ty nelžou, je v nich zrada, je v nich sex
drogy, strach a stres
je v nich nenávist a láska,
je v nich pravda, je v nich lež
je tam karma, jestli ji tam vidět chceš...Tohle mi hrálo v hlavě a u toho jsem zabrouzdala na instagram a viděla nový příspěvek od goldciga.
Ty jeho oči. Nikdy mě nic tak nefascinovalo, jako jeho hnědá kukadla, která mě bedlivě pozorovala při každém mém sebemenším pohybu. Jak moc bych se zase do nich chtěla podívat a vidět tak ten chtíč jako tenkrát, když mě přepadl u té koupelny. Vidět ty jeho trošku křivé zuby při úsměvu, které mu vůbec neubíraly na jeho kouzlu. Zajet prsty do jeho hustých vlasů a lehce za ně zatahat. Vyčítám si to, že jsem se nenechala políbit, ale na druhou stranu aspoň teď nemusím léčit své zlomené srdíčko. Míšo, měla bys přestat na něj myslet, nedělá ti to dobře!
O několik dní později jsem procházela galerii v mobilu. Narazila jsem na jednu fotku. Byl na ni ten nejkrásnější člověk, co mi ukradl srdce už prvním pohledem do mých očí. Jeho úsměv na téhle fotce mi připomněl, co k němu, i přes všechny to co se stalo, cítím.Dominiku, nebuď čurak...
————————————————————————*fotka v galerii*
Po delší době jsem tu zpět. Začala jsem chodit na vysokou, takže nebyl moc čas.
ig: misa_laurencova