Bölüm ithafı larryco28 bebeğim söz verdiğim tarihten biraz şaştı ama sözüm söz her zaman♡''Anlamadım?"
''Diyorum ki kocama nasıl baktığını biliyorum. Aramızı açmaya çalıştığını da bugün ona söylediklerini de duydum.''
Geri çekileceğini düşündüm. Utanacağını sandım. Yanılmışım.
''Kocam derken?" Dedi anlamamış gibi. ''Sahte evliliğinden mi bahsediyorsun? Ah öyleyse rahat ol adamım. Her şeyi biliyorum.''
Çok büyük yanılmışım hem de.
''Nasıl.. sen ne dediğinin farkında mısın?" Utanmazca omuz silkti.
''Unuttun mu Levi? Bana kendin söylemiştin 'yalancıktan evliyiz' Diye. Bende biraz araştırdım ve eh, buldum bir şeyler. Kredi çektim diye yalan söylediğini ve Dîyarla evlendikten hemen sonra hesabına yatan yüklü miktarda parayı falan.''
İşte bu benim gibi küfürden hoşlanmayan bir adamın bile koca bir siktir çekeceği olağanüstü bir durumdu.
''Sen- bu..''
''Evet. Dîyar'dan hoşlanıyorum.'' Dedi sözümü keserek. ''Ve o sikik imza umrumda değil. Ona olan hislerim senin sahte belgelerinden daha gerçek. Levi... onun benim olmasını istiyorum. O koca ayıcık vücudunda kendimden izler bırakmak istiyorum. Sildikçe sıkılmadan yenilerini eklemek istiyorum.'' Bu adam şaka mıydı?
Hırsla ittirdim bedenini. Sözleri sadece canımı yakmakla kalmamış sonsuz bir öfkeyle doldurmuştu içimi.
''Sözlerine dikkat et! O benim kocam! Duydun mu? O. Benim. Kocam! Saçma sapan şeyler söylemeyi bırak!"
Yüzü gerilirken ciddiyetle ittirmek için tuttuğum yakalarını bileklerimden tutup indirdi. Sanki ne kadar kocam dersem o kadar öfkeleniyordu.
''Yapma Levi. Seni üzmek istemiyorum. Dîyarla aramızdan çekil. Sen beceremezsin ama ben onu memnun edebilirim! Bırak onu dünyanın en mutlu erkeği yapayım.''
Bana laf sokuyordu. Ne kadar muhafazakâr olduğumu biliyordu. Sinirli bir gülümsemeyle bir adımda burun buruna gelmemizi sağladım.
''Arman sen gerçekten Dîyar'ın sana aşık olacağını mı düşünüyorsun?''
''Aksini aklımdan bile geçirmedim.''
''Öyle mi? Düşünmeye başlasan iyi edersin çünkü artık burada çalışmayacaksın. Seni kovuyorum. Benden de Dîyar'dan da uzak dur.''
Son sözlerimi söyleyip arkamı dönmüştüm ki kahkahasıyla duraksadım.
''Bunu yapamazsın.'' Dedi. Kendinden emindi. Duymazdan gelmeyi tercih etmiştim ki ''Bunu yaparsan bir daha Dîyar'ı görmemen için elimden geleni yaparım.'' Dediğinde duraksadım. ''Herkese evliliğinizin sahte olduğunu söylerim. Dîyar'ın sınır dışı olmasını istemezsin değil mi?"
''Bu yaptığın çok adice! Arman..'' ismi ağzımdan yalvarırcasına çıkarken başımı iki yana salladım yapma dercesine. ''Bunu yapamazsın. Görmüyor musun ona nasıl aşık olduğumu? Arkadaşım değil misin sen? Dostumdun, sırdaşımdın... Vazgeç.''
''Ya ben? Ben ne olacağım Levi? Sizin gerçekten evli olduğunuzu sandığım zamanlar neler yaşadığım hakkında bir fikrin var mı? Sana ihanet ettiğimi düşündüm! Meğer sen hepimizi ayakta uyutuyormuşsun! Şimdi de ondan vazgeçmemi istiyorsun. Neden? Sen seviyorsun diye. Beni hiç düşündün mü?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göçmen (GAY)
Roman d'amourYıl 2002, aylardan eylül. Bir tarafta doğunun incisi Diyarbakır, diğer tarafta avrupanın çiçeği Amsterdam... Kan davası yüzünden memleketinden istanbula kaçan ama orada da aradığı huzuru bulamayan Dîyar, Hollandaya göçmen olarak gitmek için anlaşmal...