Gözüme giren güneş ışığıyla yeni bir güne gözlerimi açtım.Tam kalkarken bilekliğimin yatağa düştüğünü gördüm bu bilekliği ne zaman görsem aklıma o geliyor...
14 Yıl Önce
Yine herzamanki yerimizde oturup etrafı izliyorduk,tabi ben daha çok onu izliyordum o benim vazgeçilmez oyuncağım gibi bişeydi daha sonra bana dogru döndü
"Lina sana birşey vermek istiyorum "dedi.
"Gerçekten mi "
"Evet bugun canım sıkıldı ve sana bişey yapmaya karar verdim küçük ama olsun :) "
Cebinden özenle boyanmış bir ip çıkardı bu ipi birbirine dolayarak bileklik haline getirmişti ama çok güzel duruyordu.
"Gerçekten bu çok güzel bir hediye çok teşekkür ederim " diyerek yanağına bir öpücük bıraktım.
Bana en güzel gülüşünden birini yolladı.
"Önemli değil hiç çıkarma bileğinden tamam mı yoksa küserim "dedi.
Tam konuşmaya devam ederken annem eve çağırdı.Bende ordan ayrılarak eve gittim.Eve geldiğimde annem eşyaları topluyordu.Korkarak ona baktım anneme ne olduğunu sorduğumda babamın iş yerinin başka bir şehire taşındığını bu yüzden burdan ayrılmamız gerektiğini söyledi.O an aklıma gelen ilk şey oydu şuan kendimi çok sevdiğim bir oyuncağımı parkta bırakmış gibi hissediyordum.
Günümüz:
Yatakta daha fazla oyalanmadan ayağa kalktım ve banyoya ilerledim. Banyodaki işlerimi hallettikten sonra giysi dolabıma gittim.Hemen dolaptan eşortmanlarımı çıkardım sahile koşuya gidicektim.Giyinip aşağıya indim annem ve babam zaten iş seyahatindeydi bende kardeşim ile evde tektim hemen bişeyler atıştırıp evden çıktım ve sahile doğru yol aldım.Bu arada size kendimi tanıtmayı unuttum.Ben Lina Soylu 21 yaşında üniversite öğrencisiyim fiziğim kızları kıskandıracak kadar güzeldir:)) 3 tane çok yakın arkadaşım var onları çok seviyorum.Annem ise babamın iş yerinde mimar babam ise bir şirkette genel müdür,doğduğum yer İzmir ama babamın işi gereği İstanbul'a taşınmak zorunda kaldık.Ve 15 yaşında ergen bir erkek kardeşim var adı Rüzgar onu çok seviyorum ama tabikide her kardeş ilişkisinde olan tatlı atışmalarımız var.
Neyse tanıdınız sanırım :)) sahile vardım,sahilde yavaş yavaş koşmaya başladım taki üstüme bir köpek atlayana kadar inanamıyorum ya ben köpekten korkarım tabi haliyle çığlık atmaya başladım.Arkadan bir ses duydum.
''Ares gel oğlum buraya''
Ares denen lanet olası köpek üstümden gitti ve derin bir nefes aldım,sahibine baktığımda AMAN TANRIM dedim.O taş varlıkta kim gözlerime inanamıyorum çok tatlı up uzun boyu ve birsürü kasları vardı,ve tişörtünün altından belli olan kasları vardı,çocuğa bakmamı sonlandıran şey sesi oldu.
''Beni incelemen bittiğimi cadı kız''
''Hey ben cadı değilim ''
''Yani beni incelediğini kabul ediyorsun ;) ''
''Hhayır tabikide sen ne kadar egoist bir çocuksun ya hem bekliyorum.''
''Pardon da neyi bekliyorsun ''
''Özür dilemeni''
''Nedenmiş o bakalım cadı kız''
''Farkındaysan az önce lanet olası köpeğin üstüme atladı az daha bayılacaktım''
''1.cadı kız köpeğime lanet olası demeyi kes 2. ise tabikide özür dilemiyeceğim ''
dedi ve yanımda uzaklaştı arkasından sadece
''Gıcıkkkkkkkk'' diye bağıra bilmiştim.Daha sonra orda daha fazla kalmak istemediğim için eve doğru ilerlemeye başladım.Eve girdiğimde herzamanki gibi Rüzgarın playstation oynadığını gördüm.Ses çıkarmadan odama çıktım hemen whatsaapa girdim.Alara,Eylül ve Sude ile birlikte bir whatsaap grubu açmıştık orda konuşuyorduk.Alara Eylül ve Sudeyle aynı üniversitedeyiz zaten Sudeyle üniversitede tanışmıştık.Alara 8 senelik arkadaşım Eylül ise 4 aynı sitede oturuyoruz daha sonra Sudede siteye taşınınca daha çok samimi olduk.Tüm arkadaşlarımın sevgilisi var aralarında tek tabanca olarak takılan bir tek ben varım ben sevgili işlerini sevmem Alara'nın Kadir adında bir sevgilisi var birbirlerini çok seviyorlar ve 1 seneye evlenmeyi düşünüyorlar.Eylül ise nişanlı :) nişanlısının adı Özgür gelelim Sudeye en çok grupta Sudeyle kavga ederiz kız çok inatçıdır,oda sevgilisiyle hem ayrılıp hem barışıyor bizde anlamadık.Bugünde size herkesi anlattım yani beni iyi tanıdınız.Kızlarla konuşurken mayıştığımı hissettim gözlerimi kapamadan önce düşündüğüm tek şey Gıcıktı....
Evet arkadaşlar bu benim ilk hikayem inşallah hikayemi beğenirsiniz..
MULTİ-Ares :))