Aşktan Kaçılmaz 3.bölüm

164 7 0
                                    

Bir sabahta huzurlu uyanıyım dimi ama yok gözlerimi açtığımda karşımda 3 kada gördüm kim aldı lan bunları odama Alara konuşmaya başladı.

''Salak kalk geç kaldık zaten mal ya neden alarmı kurmuyorsun.''

Yine Alara motora bağladı bıktım şu kızın motora bağlamalarından.

''Napıyım mal alarm çalmamış ne motora bağlıyon hemen''

Eylül:''Bak ya hala konuşuyor kızım kaldırsana kıymetlini hadi ama ya ''

''Tamam be kalktım''

Hemen banyoya koştum işlerimi hallettikten sonra dolabıma koştum hemen üstümü giyindikten sonra saçlarım ve makyajımı tamamladım.Woww çok hızlıyım bu sabah hemen kızların yanına gittim.

''Ben hazırımmm ''

Sude:''Hadi gidelimmm ''

Eylül:''Yemekk ?? :(( ''

Al işte zaten Eylül yemek düşünsün başka bişey düşünmezki.

''Sakin yolda bişeyler atıştırırız '' diyerek çıktık.

Tabi annem ve babam holdingde çalıştığı için durumumuz baya iyi benim hem arabam hemde motorum var,tabi motoru kendi harçlıklarımı biriktirip almıştım :))

Hemen arabama atlayıp yola koyulduk,yolda müzik açıp söyle söyleye gidiyorduk.Ve sonunda okula geldik okula geldiğimizde kalabalık vardı.

Hemen oraya gittik AMAN TANRIMM orada kavga edenler Sıraç ve Ege değil dimi ben yanlış görüyorum tabikide Lina sen yanlış görüyorsun yok bakıyım vallah da doğru hemen yanlarına gittim.

''Hey! durun size diyorum ''

İkiside bana döndü Ege de piçce gülümsüyordu.

Ege:''Noldu Lina sevgilini kurtarmayamı geldin kıyamam

''Ne saçmalıyorsun sen gerizekalı ''

Ege:''Dün o kurtardı bugün sen dimi ne kadar birbirinizi seviyorsunuz siz ya gözlerim yaşardı ''

''Yeter saçmalamayı kes artık EGEEE !!! ''

Sıraç:''Akıllanmadın mı lan sen piç ''

''Tamam hadi kesin yeter ya ''

diyerek ordan ayrıldım çünkü gerçekten bu olanlar sinirimi bozmaya başlamıştı.

İlk derse girmicektim o yüzden kantine gittim,kahve alıp oturmaya başladım.

Düşünmeye başlamışken telefonum çaldı,Yağız arıyordu Yağız benim kuzenim onu çok severim iyi,çılgın ve deli bir yapıya sahip bir çocuk

''Alo Aşkısıı ''

''Lina canımm kuzişimm ''

''Napıyorsun aşkım :D ''

'' Hiç :D of Lina senin yüzünden kızlarda bakmıyor hep sevgi sözcükleri sırf beni sinir etmek için yapıyorsun biliyorum ama kısmetim kapanıyor olmaz ki böyle ''

''Tamam sevgilim söylemem ee neden aradın ''

''Aa aşk olsun kuzen illa bişeymi olması lazım ''

''Sadete gel ''

''Beni iyi tanıyorsun kuzen şimdi seni bu akşam bir yemeğe çağırcam ve seni hoşlandığım kızla tanıştırcam nasıl fikir ''

''Hım olabilir çıkalım bakalım nerde yiyeceğiz ''

''....... lokantası akşam 8 de oraya gelirsin kuziş ''

Aşktan KaçılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin