2 gün sonra
Uçağı kaçıracaksın hızlı ol diye söyleniyordu, annem."Tamam pasaportumu alıyorum" Kapı çalıyordu. Aşağıdan annem "hoşgeldin Beren" dedi. Beren ben bir Melise bakıyım derken yukarı çıktığı ayak seslerinden anlaşılıyordu.
Beren: Gidiyor bizimkisi o kadar süre sensiz ne yapıcağım ,(ses tonunu değiştirerek demişti)
Melis: Yeşilçam falan mı izledin sen , 1 yılcık çabuk geçer
Beren: Sen beni özlemiyeceksin anlaşılan
Berenin öyle demesiyle sıkıca sarıldım."özlerim senin gibisini neredenn bulcam" dedim pasaportumu aramaya devam ettim.
Beren bir şeyler diyecek gibi surat ifadesi vardı.
Beren: Melis sana bir şey dicem kızma
Melis: söyle kızmam
Beren: Profesör biliyor mu gideceğini?
Melis: Biliyor
Beren: Bir şey demedi mi?
Melis: Ne diyebilir ayrıca banane ondan Beren . gidiyorum"Onu terasta sarkarken çektiğimden beri görmedim. Çok kötü görünüyordu , hamile olmasını kaldıracak biri değildim ve beni sevip sevmediği bile belli değildi .onun yanında olup kendime acı çektiremem . Biz diye bir şey de yok, o bir profesör üstelik annemin arkadaşı" beynimden bunlar geçip duruyordu.
Beren ben biraz bahçeye geçiyorum sen hazırlan diyip yanımdan ayrıldı .
"eh işte buldum seni lanet pasaport"Mary tarafından
Deniz balıkları getiriyordu masaya. "Bugün daha iyisin değil mi?" diye sordu. "İyiyim, nasıl bu kafar güçsüz durduğumu anlamıyorum, kendimde olucağım merak etme sen daha" dedim. İçten bir şekilde gülümsedi. Karnımda hala bir bebek vardı. Tüm hayatımı baştan sona etkileyecek bir bebek.
Kapı çaldı. Deniz kim diye bakıyordu , Melisin arkadaşı açıyım mı diye sordu. "Aç" dedikten sonra Beren olduğunu gördüm bana doğru.
Beren: Melis gidiyor
Mary : Biliyorum gittiğini
Beren : Neden hala oturuyorunuz o zaman , gitmesinin sebebi sensin Mary ve sen burda oturmuşsun. Birazdan havalanına gidecekler.
Mary: hemen mi gidiyor 2 haftası yok muydu?
Beren:Onu sevip sevmediğini bilmiyorum Profesör, fakat o seni gerçekten seviyor. Sana aşık o Profesör. Geç olmadan vazgeçir onu yoksa bir daha göremiyeceksin.
Beren bunu diyip odadan evden çıktı. Melis bana ifade ettiği şey . Tek şey "korku" aramızda bir şeyler olduğu belliydi ama bu aşk mı bilmiyorum.
Hamile olduğumu öğrendiğimde Melisi düşündüm , ne yapacağını aşık olduğunu bilmiyordum bu kadar sevdiğini.bizim muhtemel bir gelecek beklemiyordu.
Deniz bana bakıyordu "gidecek misin?"
-Hayır
ˆˆˆ
Melis tarafındanTaşımana yardım edeyim dedi annem .Berenin arabasını yerleştiriyorduk bavullarımızı. "Beren nerdesin be kızım ,terasta yoktun" dedim "tuvaletteydim" geçiştirerek. "Hazırız" dedi Annem "geç kalmayın çıkın artık" ddurgunca . Ona bakıyordum anne dedim sesimi incelterek. Sarılıyorduk " 1 ay sonra geleceğim Melis, hadi gidin." Arabaya bindik havaalanına doğru yola çıktık. 1 yıl buralardan uzak olucağım Mary olmadan yaşayacağım 1 yıllık yolculuk.
Havaalanı girişinde çantalarımızı xray den geçiriyorduk.Çantalarımızı aldıktan sonra , Melis İtalyadan birini bulup evlenme planın var mı , diyip gülüyordu Beren.
" Kesinlikle seni de evlatlık alıcağız Beren" dedim. Uçağın kalkmasına 1 saatten çok vardı board da görümüyordu uçak kodumuz. "Oturalım" dedim . Beren gitmek istediğine emin misin Melis" dedi tekrar. "Beren sürekli bunu sorma istiyorum bu daha iyi" dedim ciddiyetle. " ta-mam" derken duraksadı. "Mary mi o" dedi
"Beren sen mi söyledin inanamıyorum sana" diye bağırdım. "Üzgünüm seni bu yalan halde daha fazla görmek istemedim. Konuşun ben gidiyorum" Beren diye seslendiğimde Mary iyice yaklaşmıştı.Mary: Hey
Melis hey (durgunca)
Mary: bu kadar erken gideceğini bilmiyordum.
Melis: neden geldiniz Profesör
Mary: Profesör (sahte bir gülümseme ile) iyiymiş Melis. Melis neden gidiyorsun istemediğini sanıyordum.
Melis: Böyle olması gerek Mary
Mary: Melis hamile olduğumu öğrendiğinden beri böylesin , bunu isteyen ben değilim. her seferinde beni suçlamandan yoruldum, bunun ne kadar zor bir durum olduğunu bilmiyorsun anlamıyorsun beni (sesi çok ciddiydi ve sinir doluydu) karnımda bir bebek var ve hayatımı tamamen bok etmeye başladı bile. yanımda destek olamınızı beklerdim , özellikle senden Melis.
durgun bir şekilde ona bakıyordum . sadece kendimi düşünerek hareket ettiğimin farkındaydım bu beni daha az yoruyordu.Melis: ne diyeceğimi bilmiyorum Mary, olmayacak senden bile emin değilken kendimi feda edemem
Mary: Melis sen yokken ilk seferinde biriyle yattığım için üzgünüm ilişkimiz yoktu sana duygularım yoktu üzgünüm . Melis şu an ....
Melis: Mary çok uzadı bu gitmek istiyorum.
arkadan sanki ayrılık şarkısı çalıyordu ya da beynimde bunu yapmak istemiyordum gitmek ve istiyordum. Elimi tuttu. "Melis ben seni seviyorum" bunu demesiyle kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı. bunu çok içten söylemişti ilk kez.gözünde hüzün vardı belliydi kafamda geç artık diye mırıldanıyordu kelimeler. elini ittim
Melis: Gidiyorum Mary
Mary: Melis lütfen gitme,
o kadar saf söylemişti ki gözümden yaş gelmişti . Bu acıyı neden yaşatıyorduk. Arkamda duran Mary e baktım eli karnındaydı bana bakıyordu
Tk 7946 uçuş için belirtilen alanlara gidiniz lütfen ..
Ona son kez baktım "git buradan Mary"0
Mary ve melis ilişkisi tamamen bitti mi???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Mother's Friend (GXG) +18
Romanceözür dilerim, dedi utanarak kapıya yasladım dudaklarına yapıştım.TeacherxStudent