Melis tarafından
Güneş ışığı yüzüme vuruyordu . Gözlerimi açarken Alara’nın göğsümde uyuduğunu farkettim. Çıplak bedenlerimiz birbirine değiyordu kafasını göğsümden kaldırdım . Giyiniyordum . “Aşkım biraz daha kal” diye mızmızlanıyordu Alara . “Gitmem gerek okuldan birkaç belge alıcağım kaydımı buraya geri aldırıyorum” . Ne diye bir anda bağırdı
“Bağırma kaydımı aldırıyorum Alara , ömür boyu İtalya da yaşayacak halim yok” dediğimde oturmuş beni dinliyordu
“Evlenip orada yaşarız sanıyordum” bunları derken kalktı sarılıyordu . “Gitmem gerek”
“Akşam bir yerlere gidelim mi” sırnaşmaya devam ediyordu .
“İşim var Alara sonra yaparız “ ne işi" diyemeden odadan çıktım . Maryi bekleyecektim . Bunu neden hala yaptığımı bilmeden içimde bir yerler acıyordu . Haksızlık mı ettim diye düşündüm . Mary doğurmuş olamazdı . Bir bebek yoktu . Neler yaşadı aldırmadı mı sorular aklımda dolanıyordu . En çok “haksızlık mı ettim”
***Okulun otoparkından çıkarken Melih’i gördüm . “Hey kızım nasılsın, özledi buralar seni” sarıldım iyiyim kuzen sen nasılsın diyerek .
Melih tam kahve içelim derken “Melih benim biraz işim var içsek” dedim koşar adımlarla gittim . Dekanlıkta bir bölümle randevum vardı ve saati geçirirsem görevli profesör Mary olucaktı . Bunu isteyemem Mary den kaçmaya çalışıyordum .
Dekanlıkta beklemeye koyuldum. Bayan Aslan buyrun girebilirsiniz . Oda da bir kaç profesör de vardı . Bay Milser e baktım direk . bu kağıtları imzalamanız gerek . Kağıtlara bakıyordu . Bayan Aslan anneniz nasıl geçiş yaptıracak mı ? diye sordu . İtalya da kalıcak sanırım kararını vermedi fakat ben kapı çaldı o sırada Mary di . “İşiniz varsa sonra girerim” “Hayır hayır buyrun lütfen” Mary istemeyerek içeri girdiğini hissediyordum Bay Milser devam etti fakat …
Söze devam ettim fakat buraya geri dönmeye karar verdim o sırada istemsizce Mary e baktım . “Buyrun belgeleri yakında onaylanır okul tarafından geri dönebilirsiniz Bayan Aslana da selamlar” Mary e son bir defa baktım ve odadan çıktım . Beni gördüğünde yüzünü düşürdüğünü gördüm bunu neden yapıyorsun Mary . Benden bu kadar mı nefret ediyorsun ?Okuldan orta bahçeye çıktım Alara evde olucaktı dönmek istemiyordum , onun evlilik sohbetlerine katlanamıyorum artık . Bir anda bunu neden kabul ettiğimi de bilmiyorum . Mary bana çok şey çektirmişti ve buraya gelip hepsini bir anda unutmuştum . Bunu nasıl başarıyorsun Mary . Çimenlere uzandım ve Cafeye gidene kadar oyalanmaya karar verdim.
***
Melih : biraz daha otursaydın
Melis : gitmem gerek işlerim var
Melih : Alara ile söylenenler doğru mu evleniyor musun kaptı elimden yılan
Melis : ahaha kendi istediğimle gittim ve evet doğru hadi ben gidiyorum
Akşam oluyordu tüm günü okulda geçirmiştim
Cafeye erken gitmek istiyordum Mary gelicek mi bilmediğim halde . Söyleniyordum Mary lütfen aklımdan çık . Otoparka geçip arabaya bindim . Mary arabası duruyordu . Cafeye doğru yola çıktım.
Cafeye geldiğimde yarım saat geçmişti . İçeriye geçtim kahve kokuları geliyordu rahatlatıyordu beni bu . “White mocha alabilir miyim “ diye seslendim . Camdan dışarı bakıyordum . “Buyrun kahveniz” Mary ile asla sevgili olmamamıza rağmen bir bağ vardı . Ve bunu yıkmıştım yıkmıştık . Yabancıydık artık . Alara ile mutlu olucam diye kafamda geçiyordum dakikalar geçti. Geçiyordu ikinci
bakıyordum . “ Alara aramaya başladı . Açmıyordum . Üçüncü kahvemin bitmek üzere olduğunu farkettim bir tane su alabilir miyim !
20 dakika daha geçti zaman daha yavaş geçiyordu sanki . Gelmiyecek olmasını kabul edemiyordum gelmeliydin’ nefret ediyorsan bile son bir kere bana bakmalıydın . Gözlerimi kapadım ellerimi yüzüme kapattım . Buna ihtiyacım var Mary , gelmene ihtiyacım var .
Kapının açılma sesi duyuldu . Bir latte alabilir miyim diye bir kadın sesi . Mary mi o ?
Kalbim hızlandı kalbim çok hızlandı . Lütfen duyma lütfen duyma diye söyleniyordum .
Mary : Geldim işte konuşalım
Yüzüne bakıyordum sanki onu ilk kez görmüş gibi inceliyordum , duraksadım
Melis : gelmeyeceksin sandım
Mary : geldim işte işim var Melis hızlıca konuş bitsin
Melis : ne diyeceğimi planlamıştım fakat unuttum sanırım
(Heyecanla bunu diyordum aklımda tek kelime bile kalmamıştı )
Mary : o zaman ben diyeyim . Neden geri döndün ve neden benle buluşmak istedin amaç ne Melis
(Çok soğuk söylemişti )
Melis : bir amacım yok Mary , sadece burada kalıyorum ve sürekli kaçmak istemiyorum senin de zor durumda kalmanı istemiyorum geri döndüm çünkü işlerim var başka bir amacım da yok
(Sakince bunları dedim )
Mary : tamam
Melis : sadece tamam mı
Mary : tamam Melis , sadece tamam
Melis : Mary seni kırdığımı biliyorum bende çok kırıldım bir yerde durması gerekti ,
Mary : iyi bir şekilde durdurdun Melis sorun yok konuşma bitti mi ( diye çıkıştı) kalkıyordu
Melis: Mary özür dilerim tamam mı ? Karnında birinin çocuğu varken beni umursamayacaksın sandım . Zarar görecektim ve bundna çok korktum kendimi düşündüğüm içim özür dilerimMary beni sevdiğini Bile bilmiyordum gideceksin sandım özür dilerim ,
bunları derken gözümden yaş akıyordu Mary bana bakıyordu , yerine tekrar oturdu
.
Ağlamamı izliyordu bundan acı çektiği belliydi .
Melis : yapamadım Mary özür dilerim seni kırmak istemedim
Mary Melisin elini tuttu
Melis : bebeğinden vazgeçmeni asla istemedim .
Mary: bebeğimden vazgeçmedim Melis , düşük yaptım
Melis : iyi misin ne zaman oldu bu
Mary : burada olacak kadar iyiyim , oldu bir ara önemi yok Melis
Melis : ne zaman oldu
Mary : havaalanı dönüşü
Bunu duyduğumda dünya başıma yıkıldığını hissettim . Benim yüzümden mi olmuştu ? Nasıl ona bunu yaptım hem bıraktım , bebeğinden ettim . Sessizlik oldu yüzüne bakıyordum ağlamamı durduramıyordum . Siktir bu kadar duygularımı belli etmemeliydim .
Melis : benim yüzümden
Mary : evet ama tek sen değil bende suçluyumBurası iyice daralmaya başlamıştı üstüme geliyordu . Mary sözleri direk kalbime saplanıyordu . Ayağa kalktıp hızlıca cafenin önüne çıktım . Nefes nefese kalıyordum Mary e ne yaptım ? Mary yanıma geldi oturdu , kafamı kendisine çevirdi .
“Melis senden nefret ediyorum evet ediyordum ama bunun ağırlığını almanı istemiyorum , ne kadar öfkem olsa da bunu istemiyorum. senin yüzünden değil belki bilmiyorum . İlaç içtim çok ilaç belki de kendim istedim gitmesini sana gelmeyi . İkinizden birini feda etmek zorundaydım . Birini feda ettim diğeri kendi gitti. Elimden bir şey gelmedi .” Mary sözleri göğsümü acıtmıştı , bu kadar acı gelmesini istemiyordum unuttum sanıyordum acı vermez sanıyordum verdi.
Mary dedim istemsizce “gitsem iyi olacak Melis daha fazla kırmaya gerek yok dediğin gibi Alara ile sana mutlu bir hayat “ daha çok görüşmeyelim bende bir duygu kalmadı Melis sende de kalmadın"
"Mary" diye bağırdım. Arabaya bindi "ben seni hala seviyorum"
.Bu bölüm de Melise içiyorum.
Drama Queen günüm bugün
Vote vote bekliyorum
Barışın artık !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Mother's Friend (GXG) +18
Romanceözür dilerim, dedi utanarak kapıya yasladım dudaklarına yapıştım.TeacherxStudent