''Jungwoo koş! Üst sınıflardan birisi Shotaro'ya bulaşmış!'' Yangyang koşarak sınıf kapısından Jungwoo'ya bağırmıştı.
Jungwoo elindeki aynsıyla yüzünü süzerken duyduklarıyla aynasını sırasına bırakıp koşarak çıkmıştı sınıftan.
''Lan biz de gidelim Jeno kalk! Dayaklık bi durum olursa kendimizi gösterme fırsatımız olur.''
Jeno,Dejun'un dedikleri karşısında hiç oralı olmamış ve kafasını sıranın üstüne koyup uykusuna kaldığı yerden devam etmişti.
''Shotaro'ma kim bulaşmaya cesaret etmiş! Kalk Yuta gidiyoruz!''
Areum Yuta'yı kolundan tuttuğu gibi sınıftan çıkarırken gürültünün geldiği tarafa doğru koşarak birkaç saniyede ulaşmışlardı Shotaro'nun yanına. Arkalarından Mark ve Jisung da gelmişti.
Koridordaki dolapların dibine çökmüş Shotaro, yüzü gözü kan içinde gözlerini zor açık tutuyordu. Jungwoo ise konuşuyordu.
''Bu yaptığınız çok yanlış! Shotaro size hiçbir şey yapmadı ki! Tekme atmayı bırakın ona!''
Mark arkadan öne doğru gelmiş ve Jungwoo'yu yanına çekmişti.
''Jungwoo napıyorsun?''
''Onlara yaptıkları şeyin yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyorum.''
''Sence laftan anlayan insanlar mı bunlar woo. Öyle konuşmakla olmaz. Şöyle yapacaksın.''
Mark karşısındaki 2 çocuğa dönmüştü.
''Ulan kodumun pezevengi! Naptı lan bu çocuk size orospu çocukları! Disiplinden görüşürüz lan puştlar! Jungwoo, Yuta yardım edin de kaldıralım Taro'yu.''
Shotaro yavaşça yerinden kalkıp birkaç şey mırıldanmıştı. ''İyiyim ben.''
''Taro ne iyisi abicim, saçmalama.''
Mark kendisine kötü bakışlar atan 2 çocuğa son bir bakış attıktan sonra kalabalığa döndü. ''Dağılsanıza lan!''
Hep birlikte sınıfa döndüklerinde çoktan ders zili çalmıştı.
Herkes Shotaro'nun etrafında toplanırken Taeyong dolu gözlerle Shotaro'nun yanına oturup pansuman yapmaya başladı.
''Hangi şerefsiz yaptı bunu sana Taro? Söyle çıkışta toplu dalalım lan!''
Sungchan oldukça sinirliydi. Böyle bir şey nasıl olmuştu aklı almıyordu.
''Sungchan haklı abi, hangi sınıfta olduğunu biliyorum ben zaten. Çıkışta halledelim bu işi.'' Yuta da Sungchan'dan farklı değildi.
''Dövmek falan yok. En azından şimdilik. Birazdan fizikçi gelecek. Müdür yardımcısı zaten ona söyleriz o halleder. Taro her şeyi düzgünce anlat olur mu?''
Kun'un konuşmasıyla Shotaro başını olumlu anlamda sallamıştı.
Hoca sınıfa girdiğinde ayakta olan kalabalığı dağıtmak için bağırmıştı. ''Herkes yerine!''
Gözleri Shotaro'ya kayınca neden tüm sınıfın orada toplandığını anlamıştı. ''Shotaro noldu sana çocuğum?''
Shotaro dolan gözleriyle hocaya baktıktan sonra ağzını açıp bir şeyler diyecekken ağlamaya başlamıştı.
''H-hocam ben b-bir şey y-yapmadım. A-alt sınıflardan bir kızı sıkıştırmışlardı. B-ben de kızı korumak istedim! Sonra beni dövdüler!''
Johnny yerinde zor oturuyordu. Yerinden kalkacağı sırada Taeil tutup geri oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nct in the class
Fanfiction''Yine ne yaptınız?'' ''Yuta'nın saçını kestik. Ama o bunu bilmiyor. Henüz.''