Vi lagde os under dynen og puttede indtil Anthon fik en sms. Han gad ikke tjekke den...Så han tog min hånd og så flettede vi fingre. Det var ret dejligt at ligge under dynen med ham...og plus han havde bare mave. Jeg lagde mig op. Jeg havde så ondt i min mave det var som om jeg skulle kaste op men det sagde jeg ikke så han ikke skulle blive bekymret!
————Anthons Synvinkel————
SHIT!!! Hvad sker der for (Dit navn) Hun er helt gul i hovdet tænkte jeg. Hvad er der galt (Dit navn) sagde jeg bekymret? Øhh....Ehm...Ikke noget søde...det bare...ehh.... sagde (Dit navn) intet kunne komme ud af hende....Jeg spurgte igen hvad der ar galt. Denne gang løb hun ud på toilettet og henne ved wcét stod hun. Hun havde kastet op. Så det var lidt ærligt måske skulle hun ikke i skole imorgen?
—————Dit Synvinkel————-
Jeg sad der og sagde intet indtil jeg fik virkelig ondt i maven så løb jeg ud på toilettet og så...jaa kastede op. Jeg kiggede på Anthon som stod ved døren med store øjne og åben mund! Jeg kunne ikke smile. Jeg kunne mærke mine tåre pressede helt vildt. Jeg græd i mere end en halv time...! Jeg vidste ikke helt hvorfor? Det eneste jeg tænkte var Hvorfor nu? Hvorfor ham? Hvorfor mig? De ord kørte rundt i mit hovdet til sidst råbte jeg HVORFOR NU? HVORFOR HAM? HVORFOR MIG? Anthon kiggede på mig med et spørgende blik? Jeg kunne se han så trist ud! Jeg sagde undskyld! Han spurgte hvorfor? jeg sagde for alt det jeg har gjordt...Ehhh!!! Jeg er træt tilføjede jeg. Han nikkede sødt. Jeg lagde mig ved siden af ham.
Han smilte stort og kyssede mig på kinden og sagde godnat smukke!...
Godnat søde sagde jeg med min hæs stemme. Jeg lukkede mine øjne men faldte ikke i søvn. Jeg kune mærke han stirrede på mig. Men jeg sagde intet...
YOU ARE READING
Anthon Eller Thor?
RandomD/N flytter for Århus til Gentofte fordi hendes forældre kun fik arbejde der. Hun er helt knust da hun havde den bedste klasse og de bedste venner. Og en kæreste. Og så skulle hun jo forlade hendes "hjem" der hvor hun blev født. Hun havde været ked...