Mathias din galning!!!

456 13 2
                                    

Da jeg vågnede var Anthon væk jeg gik nede under og så Anthon var ved at lave pandekager med is og nutella hmm.... Jeg har den dejligste kæreste ever sagde jeg lidt flabet. Aha! Jeg har den smukkeste og mest fantastiske kæreste ever sagde han sødt.

Jeg gik hen til ham og kyssede ham på skuldern jeg kunne ikke nå hans ansigt så ja. Vi skulle være sammen hele dage idag alene da min far var på foretningsrejse og mon mor skulle med sine veninder til et eller andet møde og så hygge. Jeg lavede varmt kakao og satte det på køkkenbordet Anthon var færdig med at lave pandekager. Jeg tog gameldags isen ud af fryseren og nutella ud af skabet.

Jeg lagde det også på køkkenbordet. Så tog jeg to tallerkener og satte dem på køkkenbordet. Da vi havde spist færdigt satte vi os i stuen og skruede helt op for radioen og Purple light kom på. Anthon stod op og sang til mig jeg rødmede når han sang han tog mig oppe og danse og synge med ham. Jeg sang med. Radioen stoppede pludselig og strømmen gik jeg var ved at skrige men nej jeg faldt på gulvet Anthon løb hen til mig. jeg blev mere end bange end nogensinde før. Jeg rykkede tætter på Anthon og spurgte hvorfor strømmen gik.

Det ved jeg ikke mus. Skal vi gå over for at se? Ja det kan vi godt sagde jeg lidt bange og nærvøs. Da vi over for at tænde lysende så vi Mathias fra vores klasse her inde. Han havde en kniv i hånden det fik mig til at skrige. Jeg skreg højre end nogensinde til alt blev sort det eneste jeg skulle høre var at Anthon råbte (DIT NAVN) Neeeeeej!
-
-
---------Anthons synvinkel-------
Hvad fuck har du gang i din fucking store idiot? Råbte jeg på Mathias som stadig stod med en kniv i hånden. Jeg er kommet for at dræbe dig. (Dit navn) er min

hvad fanden taler du om? Vi er kærester og hun elsker mig ikke, dig råbte jeg og tog hurtigt min mobil for at ringe til Politiet for at de skulle tage ham Mathias og hente min elskede (Dit navn) jeg skubbede ham ind i et kammer og der blev han indtil politiet kom jeg sad på knæ og græd ned i (Dit navn) jeg kunne ikke fatte hun var besvimet.

Jeg kyssede hende på munden så det ikke skulle være for sent. Politiet kom og det gjorde ambulancen også. Jeg pegede på det kammer Mathias var i. Pas på han har en kniv i hånden sagde jeg stille. De tog (Dit navn) inden hun kom ind i Ambulancen sagde jeg må jeg komme med? Jeg er hendes kæreste! Ja kom du bare med. Da jeg kom ind satte jeg mig ved siden af sengen hun er i.

Jeg blev så bekymret at jeg blev nød til at ringe til Thor! Jeg ringete til ham og han var på vej. Jeg lagde et billede af hende på IG og skrev "Skat bliv hos mig jeg vil ikke miste dig søde!" der kom hurtigt Likes og kommentarer som "HVAD ER DER SKET?" OMG ER HUN DØD AHAHA! Osv. Både positive og negative.

Jeg græd stadig. Da vi var ankommet fik jeg ikke lov til at komme med ind til et eller andet rum. Jeg ventede udenfor grædende. Thor kom hen til mig "Det skal nok gå bro" sagde han. Jamen Leif det hele er Mathias' skyld og lidt min egen skyld sagde jeg med en hæs stemme. Så så Anthon det ikke din skyld bro sagde Thor med en lidt chokeret stemme.

En læge kom ud og jeg skyndte mig at spøgere "Hvad er der sket med hende?" Hun var faldet om af skræk kan det passe sagde lægen og nikkede mod mig. "Ja det rigtigt. Men hvordan har hun det?" Hun har det fint men en stor hjernerystelse ramte hendes hjerne. Her er en liste over de ting hun ikke må i løbet af en uge. Sagde lægen og kiggede på Thor og mig og rekte og sedlen.

"Må vi se hende" spurgte Thor? Ja men i skal være stille. Da vi gik ind til hende lå hun på en hvid seng som en engel. Hun var helt bleg men aligevel smuk. Lige da hun åbnede hendes øjne sagde hun "Hvem er i?" Kan du ikke huske os? Jeg er din kæreste Anthon. Og det er Thor vores bedste ven. Er det ikke omvendt spurgte hun ligepludslig. Nej? Sagde jeg med en chokeret og hæs stemme.

Så kom der lidt mere drama i det hihi. Tusind tak for 6K. Jeg elsker jer himmel højt! Håber i læser næste kapitel det er virkelig spænende eller det synes jeg ihvert fald!

-Mona

Anthon Eller Thor?Where stories live. Discover now